تجهیزات آتش نشانی پامچال

2 سال قبل در تهران ، شهر تهران
کد آگهی : 6383
    قیمت111,111 تومان
    استانتهران
    شهرشهر تهران
    خیابانتهران یوسف آباد ، جنب میدان سلماس ، پلاک 96
    شعار کسب و کارگروه صنعتی پامچال تولید کننده تجهیزات آتش نشانی

گروه صنعتی پامچال در سال 1361 با مدیریت آقای مهندس هراتیان تاسیس گردید و با سعی و تلاش شبانه روزی ایشان و پرسنل توانست به موفقیت چشم گیری در زمینه تولید تجهیزات آتش نشانی دست پیدا کند؛ و هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انبوه و سفارشی تجهیزات آتش نشانی اعم از جعبه های آتش نشانی ،هوزریل و کپسول های آتش نشانی با قیمت و شرایط فروش استثنایی در کشور ، ارسال به موقع و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش بی نظیر توانسته از پیشروان این عرصه در کشور باشد .
گروه صنعتی پامچال اولین تولید کننده تجهیزات آتش نشانی در کشور با کسب استانداردهای لازم از سامان ملی استاندارد و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران می باشد ؛ علاوه بر این کسب استانداردهای کیفیت iso 9001 و همچنین iso/TS1004 : 2008 از شرکت GL آلمان از دیگر دستاورد های این مجموعه می باشد .
گروه پامچال خدمات گسترده ای در سطح کشور و خارج کشور انجام داده از جمله همکاری با پروژه های بزرگی همچون شرکت نفت و گاز پتروشیمی ، حرمین ائمه معصومین ، بیمارستان لبافی نژاد تهران و … .
همچنین این شرکت در زمینه اعطای نمایندگی در کل کشور بسیار فعال بوده و در حال حاضر دارای بیش از 100 نماینده فعال در سطح کشور می باشد .
آدرس : تهران یوسف آباد ، جنب میدان سلماس ، پلاک 96
تلفن : 02188024116
واتساپ : 09120129249
http://www.pamchalfire.com

تجهیزات آتش نشانی پامچال

"فایند پلاس" هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما با آگهی دهنده ندارد. قبل از هرگونه پرداخت از صحت کالا یا خدمات ارائه شده اطمینان حاصل نمایید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه