درب ها و دریچه های بازدید سقف و دیوار گچی کناف 60*60

2 سال قبل در تهران ، شهر تهران
کد آگهی : 4915

دور شدن از روش های سنتی ساخت ساختمان و گرایش به تولیدات صنعتی ساختمان که منجر به ارزان شدن هزینه های تولید، سبک سازی، مقاوم سازی در برابر بلایای طبیعی و یا سوانح اتفاقی مانند آتش سوزی و بالا بردن سرعت ساخت، کوتاه شدن زمان بهره برداری برای مصرف کننده و به نتیجه رسیدن سریع سرمایه گذاری در این بخش، ما را بر آن داشت تا با اتکا به علم، دانش و تجربه سال ها تلاش در زمینه تولید دریچه های توزیع هوا و دریچه های خاص و با بهره گیری از مهندسین مجرب و خلاق مؤسسه فنی شاهرخی، برای اولین بار در ایران، نسبت به طراحی و تولید دریچه های بازدید مخصوص سقف و دیوارهای کناف اقدام، و محصول جدیدی را به صنعت ساختمان سازی ایران معرفی و تقدیم نماییم.
معمولاً در ساختمان ها بطور عمومی نقاطی وجود دارد که به صورت اضطراری و یا موردی بایستی بازدید شوند؛ به همین جهت در زیر این بخشها دریچه ای جهت بازدید تعبیه میگردد تا دسترسی به این نقاط، به سادگی و راحتی میسر شود.
بیشترین کاربرد این محصول در بخش تأسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان می باشد که به اختصار به شرح زیر است:
در بخش تأسیسات مکانیکی کلیه دسترسیها به Clean out های فاضلاب، رایزرهای فاضلاب، شیر فلکه ها، تجهیزات نصب شده جهت کنترل فن کوئل ها،داکت فن کوئل ها،داکت اسپلیت و … به سهولت قابل انجام است.
در بخش تأسیسات الکتریکی نیز دسترسی به کلیه رایزرهای برق، اف اف، تلفن، آنتن و سیستم های اعلام حریق، تابلوهای برق، جعبه های تقسیم و کلیه جعبه های کنترلی، شبکه کامپیوتر، سیستم های تلفن داخلی و… از این طریق میسر می شود.
مزایا
نصب آسان و سریع
قابلیت ضد آب بودن
جدا شدن درب از فریم در صورت نیاز
استفاده از این دریچه ها بسیار آسان است. با اعمال فشاری بسیار کم به محل لولای فنری ، درب دریچه به راحتی باز می شود.در صورت نیاز به جداکردن کامل درب از قاب اصلی ، می توان چفت کابل را باز نموده و درب را کاملا” جدا کرد.
دارای سیم بکسل به جهت محافظت از سقوط درب دریچه به پایین
ساخت در سایزهای غیر استاندارد
دارای قفل مخفی فشاری
قابلیت تطابق رنگ با محیط اطراف خود
ظاهری پنهان در دیوار و سقف
انعطاف و قابلیت نصب بر روی کلیه سقف و دیوارها با هر نوع مصالح موجود
به دلیل هم سطح بودن پنل داخل قاب دریچه با پنل های اطراف آن و نیز انجام عملیات درزگیری و رنگ آمیزی و یا نصب کاشی ، درزها بسیار ظریف ،نامحسوس و تقریبا” نامرئی است.

سفارشی سازی درب بازدید کناف:
شرکت تپکو مفتخر است که قابلیت تولید درب بازدید کناف هم به صورت وزنی و هم با قفل و لولا را در ابعاد سفارشی داراست.
ابعاد بزرگتر از حد مجاز درب بازدید کناف به چه صورت ساخته میشوند؟
شرکت تپکو معمولا در ابعاد بالای 100 سانتیمتر و به طور کلی مواردی که وزن دریچه بازدید کناف زیاد باشد درب بازدید کناف رابه صورت وزنی تولید میکند چرا که قفل تحمل بار سنگین را نداشته (آلومینیوم های میانی به علت سنگینی بسیار زیاد دچار کمانش و یا تاب برداشتگی میشوند) و فشار بیش از حد موجب خرابی قفل و در نهایت طول عمر کوتاه دریچه بازدید خواهد گشت

"فایند پلاس" هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما با آگهی دهنده ندارد. قبل از هرگونه پرداخت از صحت کالا یا خدمات ارائه شده اطمینان حاصل نمایید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه