رپرتاژ آگهی و نیازمندی‌های صنعت ساختمان

رپرتاژ آگهی و نیازمندی‌های صنعت ساختمان

همان‌طور که می‌دانید امروزه در دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی استفاده از موتورهای جستجو در راس فعالیت‌های هدفمند قرار دارد. حقیقتی که درگذر نسل‌ها همچنان پابرجا مانده، جستجوهایی است که کاربران اینترنتی به‌دقت باهدفی خاص انجام می‌دهند. جالب است بدانید که انتشار رپورتاژ آگهی، سریع و ساده شما را پیش چشم کاربرانی قرار می‌دهد که به دنبال حل یک مشکل هستند که شما چاره آن هستید و این درست همان هدفی است که کسب‌وکارها برای آن تلاش می‌کنند.
گوگل بک‌لینک‌هایی که به وب‌سایت شما ارجاع شده‌اند را به‌خوبی می‌شناسد و می‌خواهد بداند برای ساخت این بک لینک‌ها از چه واژگانی استفاده شده است. از این طریق شاخص‌های معتبرتری برای موضوعات مرتبط با سایت شما ساخته خواهد شد. ازاین‌رو قانون شماره یک قانع‌کننده بودن محتوای ارائه‌شده است؛ اما همان‌طور که یک محتوای عالی بدون تبلیغات دیده نخواهد شد، باید بدانید بک‌لینک‌های رپورتاژی نقش اهرم‌های تبلیغاتی محتوای وب‌سایت شما را بازی می‌کنند. رپورتاژ آگهی یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ است؛ زیرا می‌توانید با هزینه ‌ی کم، نرخ بازدید سایت را افزایش دهید و از سایت های معتبر پربازدید، بک لینک با کیفیت بگیرید. بک لینک‌ها به بهبود رتبه سایت شما در گوگل کمک می‌کنند و باعث می‌شوند سایت شما بازدید بیشتری بگیرد.

یکی از اصلی‌ترین مباحث سئو، لینک سازی، تبادل لینک و خرید بک لینک دائمی از سایت های معتبر و پربازدید است تا در رتبه گوگل تاثیر بگذارد. رپورتاژ آگهی، نوعی خرید بک لینک دائمی از سایت‌های باکیفیت است که می‌تواند به صورتی چشم‌گیر باعث افزایش ترافیک سایت شما شود.

خدمات رپورتاژ آگهی با هدف برندینگ

گاه در سایت ها یا مطالب جالب، با متنی همراه می‌شویم که درباره کالا یا خدماتی صحبت می‌کند که پیش از این درباره آن نشنیده بودیم و سپس در اواسط متن، با کالایی آشنا می‌شویم که با توضیحات نوشته‌شده مطابقت کامل دارد. اغلب متن‌هایی که اینطور نوشته می‌شوند، تبلیغات غیرمستقیم هستند و به صورت هوشمندانه، داستان برند را برای مخاطب تعریف می‌کنند و در پایان رسالت خود یعنی برندسازی را انجام دادهاند.

برندسازی خدمت بزرگ رپرتاژ آگهی به کسب و کارهاست؛ زیرا در قالب نوشته ای صمیمی، اثرگذارترین تبلیغ را انجام می‌دهد. در رپورتاژ محدودیتی برای نوشتن متن وجود ندارد، برعکس تبلیغات بنری یا شبکه‌های اجتماعی که محدودیت کاراکتر دارند؛ تنها قدرت نویسندگی مطرح است و بس!

زمانی که رپورتاژ آگهی را به قصد برندینگ می‌نویسید، باید داستان برند و شخصیت برند را به گونه‌ای تعریف کنید که در نهایت، تصویر کاملی از کسب و کارتان در ذهن مخاطب باقی بماند. گرفتن بک لینک دائمی از سایت های معتبر، فرصتی درخشان برای شماست تا با داستانی جذاب، برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنید.

چه سایتی برای سفارش رپورتاژ آگهی مناسب است؟

برای آنکه بتوانید از انتشار رپورتاژ آگهی در کوتاه مدت، نتایج خوب دائمی بگیرید، بهتر است پیش از چانه زدن بر سر تعرفه رپورتاژ آگهی، به چند نکته توجه کنید.

  • به سایت‌هایی که فقط رپرتاژ آگهی منتشر می‌کنند، سفارش ندهید؛ زیرا اعتبار کمتری دارند و بازدیدکننده‌هایشان نیز کم است.
  • در سایت‌هایی که مزرعه لینک هستند و از لینک‌های خارجی استفاده می‌کنند، سفارش رپورتاژ آگهی ندهید.
  • به سایت هایی که محتواهای یکسان یا مشابه با دیگر سایت‌ها منتشر می‌کنند، سفارش رپورتاژ آگهی ندهید.
  • به کیفیت مطالب وب سایت حساس باشید و اگر مطالب سایت را بی‌کیفیت و ضعیف ارزیابی کردید، به آن‌ها سفارش رپورتاژآگهی ندهید؛ زیرا خرید بک لینک دائمی از این سایت‌ها کمکی به شما نخواهد کرد.
  • از سایت‌هایی که  کلیدواژه‌ها را به صورت مکرر و بیش از حد مجاز استفاده می‌کنند، بک لینک با کیفیت دریافت نخواهید کرد؛ پس دور آن‌ها را خط بکشید.
  • برای سفارش رپورتاژ آگهی، به سراغ سایت‌هایی بروید که معتبر هستند و تازه کار نیستند. در صورتی که این سایت‌ها به شما بک لینک دائمی بدهند، بازدید سایت شما افزایش پیدا می‌کند.
  • بررسی کنید که مطلب شما در ستونی منتشر شود که به چشم بیاید و در میان محتواهای دیگر گم نشود.
  • پیش از  انتشار رپورتاژ، باید ابتدا محتوای مورد نظر خود را با سه کلمه کلیدی، تهیه کنید و سپس محتوا را با توجه به نوع سایت، مخاطب و نیاز کسب و کار خودتان، بهینه کنید.

سایت هایی که برای سفارش رپورتاژآگهی مناسب هستند، عبارت اند از:

۱. سایت های دانشگاهی: سایت های دانشگاهی page authorithy بالایی دارند و روزانه بازدید خوبی دریافت می‌کنند. بنابراین خرید بک لینک دائمی از روابط عمومی سایت های دانشگاهی، کار هوشمندانه‌ای است. سایت های دانشگاهی نه تنها از نظر تعداد بازدید به شما کمک می‌کنند، بلکه از نظر کیفی، به شما بک لینک با کیفیت ارائه می‌دهند.

۲. سایت های دولتی و سایت های مرجع: سایت های دولتی نوعی از سایت های مرجع هستند که روزانه هزاران نفر به آن‌ها مراجعه می‌کنند. در صورتی که احتمال می‌دهید مخاطب کسب و کار شما از این سایت‌ها دیدن می‌کند، تردید نکنید و برای سفارش رپورتاژ آگهی به این سایت‌ها  اقدام کنید.

۳. سایت های تخصصی: سایت های تخصصی مرجع، امتیاز بالایی در گوگل دارند؛ زیرا توانسته‌اند مخاطبان همیشگی خود را پیدا کنند. بنابراین مراجع قابل اطمینانی هستند که تبلیغ کسب و کار خود را در قالب رپورتاژ به آن‌ها بسپارید. می‌توانید به این سایت ها سفارش رپورتاژ آگهی بدهید تا رپورتاژی منتقدانه برای شما بنویسند تا محتوای شما طبیعی‌تر باشد.

یکی از بهترین سایت‎های تخصصی حوزه مهندسی و صنعت ساختمان برای درج رپورتاژ آگهی سایت سازه پلاس می‌باشد، جهت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://sazeplus.com/ad/reportage/

سفارش رپورتاژآگهی طبیعی چه ویژگی هایی دارد؟

یک رپورتاژ خوب، حتما حاوی تبلیغ و تمجید محصول شما نیست. نکته‌ای که در سفارش رپورتاژ آگهی نباید از نظر شما دور بماند این است که رپورتاژ آگهی تبلیغ صرف نیست؛ بلکه گزارشی کامل است که نکات انتقادی را نیز همراه خود دارد. همین ویژگی باعث می‌‌شود که رپورتاژها قابل اعتماد باشند و مخاطب در حین خواندنشان، آن‌ها را بپذیرد.

اشتباهات رایج در سفارش رپورتاژ آگهی

۱. سفارش رپورتاژ آگهی به تعداد زیاد

نباید تصور کنید که هرچه بیشتر رپورتاژ منتشر کنید، نتیجه بهتری می‌گیرد. با این کار موجب می‌شوید که گوگل به شما مشکوک شود و در زمان کوتاهی، پنالتی می‌شوید. در انتشار رپورتاژ آگهی به کیفیت توجه کنید و نه کمیت. از خاطر مبرید که رپورتاژ در واقع خرید بک لینک دائمی است؛ پس سرنوشت سایت خودتان را با عجله کردن، خراب نکنید.

۲. انتشار رپورتاژ یکسان در سایت های مختلف

حتما از حساسیت گوگل درباره متن‌های کپی شده مطلع هستید. اگر مطلبی را به صورت یکسان در چندین سایت منتشر کنید، تیشه به ریشه خودتان زده‌اید و این کار رتبه شما را در گوگل افزایش نمی‌دهد. بنابراین مهم است که برای سفارش رپورتاژ آگهی، مطالعه‌ای جامع درباره سایت‌هایی که انتخاب کرده‌اید، انجام دهید و سپس محتوای مناسب هر سایت را تولید کنید. می‌توانید مطالبتان را با کلمه های کلیدی مختلفی سئو کنید اما هرگز یک متن را بیش از یک بار استفاده نکنید.

۳. خرید خدمات رپورتاژ آگهی بدون تحقیق و بررسی

ممکن است ابتدا از خدمات پکیج رپورتاژ برخی سایت‌ها دیدن کنید و پس از دیدن تعرفه رپورتاژ آگهی، هزینه را پرداخت کنید اما نتیجه دلخواه نصیبتان نشود. علت آن است که سایت‌ها عموما برای راحت‌تر کردن کار خودشان به شما لینک‌های بی کیفیت ارائه می‌دهند. بنابراین پیش از پرداخت هزینه برای خدمات رپورتاژ آگهی، از اعتبار سایت ارائه دهنده پکیج، مطمئن شوید.