یراق آلات کابینتی بارتو

یراق آلات کابینتی بارتو

فروش آنلاین دستگیره کابینت

نصب دستگیره کابینت در یک پروژه طراحی، ساخت و اجرای کابینت آشپزخانه معمولاً آخرین کار هست. با اینحال دستگیره‌ها صرفاً ابزار کاربردی باز کردن و بستن نیستند بلکه نقش جواهرات کابینت را دارند و در زیبایی و به چشم آمدن کابینت نقش بسیار مهمی دارند پس همانطور که برای خرید زیورآلات و جواهرات وسواس به خرج می‌دهید  توصیه می‌شود وقتی سفارش کابینت را دادید به فکر دستگیره مناسب و باکیفیت هم باشید و این کار را به روز آخر موکول نکنید. برای انتخاب دستگیره مناسب، وب سایت بارتو یراق را به شما پیشنهاد می‌دهیم.‌
این وبسایت کار شما را راحت می‌کند، در اینجا می‌توانید سؤالاتتان را بپرسید، مشاوره بگیرید و دستگیره مناسب با طرح و سبک کاببنت‌تان و همچنین بودجه و سلیقه‌تان را به راحتی انتخاب و با خیال راحت سفارش دهید.
این وب سایت فروش آنلاین با نماد اعتماد الکترونیکی، هم دارد که می‌توانید از این طریق هم خرید کنید.

معمولاً مهمترین سوالی که ممکن است بعد از نصب کابینت ایجاد شود این است – چه نوع مدل دسته ای باید برای نصب استفاده شود؟ هر آشپزخانه ، بسته به نوع دکوراسیون و مدل محل ، برای این چیدمان به یک دسته مناسب نیاز دارد. انواع کابینت و دستگیره کمد طراحی شده است که به شما این امکان را می دهد تا بسته به مدل کابینت آشپزخانه یا کمد و بوفه منزل خود انتخاب و خرید کنید. یکی از مزایای این قسمت از چوبینر این است که انواع مختلف کابینت و دستگیره کمد را ارائه می دهد که مدل ها و طرح های متفاوتی دارند. انواع زیر دستگیره کابینت را می توان ذکر کرد.

دستگیره های کابینت مدرن
دسته کمد لباس کلاسیک
دسته کابینت سرامیکی
دستگیره داخلی کمد دیواری
جا قفل مخفی
دسته کشو
دسته بچه

دستگیره کابینتانواع دستگیره در فروشگاه بارتو

دستگیره کابینت کلاسیک

دستگیره کابینت کلاسیک عنصر مهمی در افزایش زیبایی و ظاهر کابینت های چوبی و ممبران هستند. انتخاب دسته مناسب برای کابینت ها از دسته های مختلف موجود در بازار کار آسانی نیست و نیاز به دقت زیادی دارد. دسته به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه و همچنین باز و بسته شدن درهای کابینت کمک می کند و دارای ویژگی تزئینی است. دسته های مدرن کابینت برای کابینت های مدرن  و Highglass و دسته های کلاسیک کابینت برای کابینت ها و پرده های چوبی کلاسیک استفاده می شود. دسته های کلاسیک از نظر مدل ، اندازه و رنگ بسیار متفاوت هستند و برای هر سلیقه ای جذاب هستند. در این مقاله ، ما در مورد دسته کابینت کلاسیک و همچنین قیمت دستگیره کابینت کلاسیک و نحوه خرید دسته کابینت کلاسیک صحبت خواهیم کرد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

قیمت دستگیره کابینت به عوامل زیادی بستگی دارد.

عوامل معمی در تعیین قیمت برای دستگیره کابینت تاثیر دارند:

  1. مواد اولیه مورد استفاده در ساخت دسته ها که شامل موادی مانند آلیاژ سرب ، آلومینیوم ، سرامیک ، pvc ، پلاستیک و برنج است و دسته های Zamak بسیار گرانتر از دسته های آلومینیومی و همچنین استفاده از سرامیک نیز گران تر است. پلاستیک موجود در دسته های سرامیک طراح نیز باعث افزایش قیمت می شود.
  2. پوشش دستگیره ها نیز در قیمت تمام شده دسته ها سهم زیادی دارد ، پوشش pvd گرانتر از پوشش الکتروفورتیک و الکترواستاتیک است ، اگر به دنبال دسته های ارزان کابینت هستید ، دسته های آلومینیومی با روکش مقاوم فورتیک هزینه  بسیار کمتری دارند.
دستگیره کابینتی

دسته کابینت کلاسیک تک پیچ کلاسیک

یک پیچ اتصال برای نصب این نوع دسته بر روی مبلمان کلاسیک کافی است. این دسته ها به شکل دایره ، مربع ، نیم دایره ساخته شده اند و بیشتر برای دکوراسیون کلاسیک و نئو کلاسیک و همچنین برای کشو ها مورد استفاده قرار میگیرد

دستگیره کابینت قارچی و دکمه ای
این دسته ها به گونه ای طراحی شده اند که برای نصب به یک یا دو پیچ روی کابینت های سنتی دارند. دکمه های کلاسیک در اشکال مختلف هندسی مانند دایره ، مربع و .. تولید می شوند. از این دسته در کشوی کابینت و کنسول ها استفاده می شود. استفاده از دسته های دو پیچ می تواند برای کشوها و کابینت های سنگین استفاده شود.

در میان محصولاتی که برای دکوراسیون منزل طراحی شده اند ، به جزئیات کوچک مانند دستگیره هایی که تفاوت های کلی و اصلی ترین زیبایی بصری را نشان می دهند توجه کنید. اکنون که به این صفحه از سایت رسیده اید ، حتما چندین طرح و ایده مختلف کابینت را دیده اید. خود را پیدا کرده اید ، فرض کنید تصمیم گرفته اید که یک کابینت سفید با روکش شیشه ای شفاف به عنوان دکوراسیون آشپزخانه جدید خود سفارش دهید ، به این معنی که بیش از 100 تصویر از طرح های مختلف روز را در فضای مدرن کابینت دیده اید. 

آن 100 ویترین فروشگاه سفید که دیدید متفاوت بود ، اینطور نیست؟ دقیقاً ، زیرا تفاوت های جزئی زیادی مانند دسته ها وجود دارد که در نهایت تفاوت را ایجاد می کند و ایده شما با طرح های دیگر متفاوت است. کابینت هایی وجود دارند که اصلاً دسته ندارند و هنگام راه اندازی کابینت ، طاقچه ای با شکل خاص ، مانند یک مستطیل کج به انتهای درب کابینت ، با مهارت خاصی ایجاد شده است که به عنوان دسته و محلی برای قرار دادن دست و کشیدن درب مورد استفاده قرار میگیرد

دستگیره انگشتی

نکات بسیار مهم برای کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک

چوب طبیعی دارای مزایا و ویژگی های خاصی است که می توانید از آنها استفاده کنید و به عنوان مثال می توانید بازی کنید ، زیبایی بسیار طبیعی را در حریم خصوصی و گرمای رضا ایجاد می کند که مورد قبول شماست و از ویژگی های بالایی برخوردار است.
توصیه می شود اگر در آشپزخانه خود از چوب استفاده می کنید ، از چوب خود استفاده کنید ، همه در یک درد.
همانطور که در مقاله قبلی اشاره شد ، چوب هرجا که نیاز باشد ایجاد می شود و گرمای محیط افزایش می یابد. با این حال ، چوب به یک ماده با ارزش و گران قیمت تبدیل می شود و می تواند از نظر اقتصادی متناسب با بودجه فرد باشد. این مشکل را حل نکنید ، می توانید از این مواد به صورت محدود و فقط در فضاهای خاصی استفاده کنید
طراحی و زیبایی دکوراسیون با هماهنگی و هماهرنگی بین عناصر این فضا پیوند خورده است. نیازی به استفاده از همه موارد ذکر شده در این مقاله نیست. انجام دادن. از این هماهنگی برای ایجاد یک منزل زیبا بسیار کاربردی است