کانکس تاشو آریا بارون توس

کانکس تاشو آریا بارون توس به عنوان یکی از تولیدات جدید این کارخانه، تنها پس از مدت کوتاهی به یکی از محصولات پرفروش کارخانه تبدیل شده است. همه شما با کاربرد کانکس‌ها آشنایی دارید و می‌دانید این سازه‌های پیش ساخته چه مزایا و ویژگی‌های مثبتی دارند. در گذشته، زمانی که تنوع ساخت کانکس به این اندازه نبود نمی‌توانستیم انتظارات زیادی نیز از آن داشته باشیم.

یکی از خدمات ارزنده آریا بارون کانکس مونتاژ در محل است.این نوع کانکس ها از اسکلت فلزی و دیواره های پیش ساخته تشکیل شده که میتوان متناسب با درخواست مشتری تغییر کند.

واژه کانکس در تصور اغلب افراد به مکانی اطلاق می‌شود که در بحرانی مانند زلزله، سیل یا جنگ برای اسکان مردم بحران زده و آسیب دیده مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما آیا تنها کاربری کانکس اسکان موقت است؟ خیر؛ در حال حاضر و با تولید کانکس‌هایی با امتیازهای ویژه، این ساختمان‌های پیش ساخته دیگر صرفا برای اسکان موقت مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

کانکس تاشو آریا بارون توس

کانکس‌ها از نظر کاربری، نوع متریال و شیوه ساخت به انواع متفاوتی تقسیم بندی می‌شوند. برای مثال کانکس می‌تواند سایدینگ، ساندویچ پانل یا کامپوزیتی باشد. این سازه‌ها از نظر نوع کاربری نیز تقسیم بندی‌های گوناگونی دارند. یکی از انواع کانکس‌های بسیار کاربردی که به تازگی به محصولات کارخانه آریا بارون توس نیز افزوده شده است، کانکس های تاشو هستند. فکر می‌کنم صرفا با خواندن نام این کانکس نیز می‌توانید به کاربردی بودن آن پی ببرید! اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری راجع‌به کانکس تاشو آریا بارون توس کسب کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چرا آریا بارون اقدام به ساخت کانکس تاشو کرد؟ 

این روزها کانکس‌ها در هر جای خیابان‌های شهر به چشم می‌خورند. کانکس‌هایی که نانوایی شده‌اند، کانکس‌هایی که در پارک‌ها و شهربازی‌ها دکه بلیط فروشی، فست فود یا کافی شاپ شده‌اند، کانکس‌هایی که جای دکه‌های روزنامه فروشی سابق را گرفته‌اند، کانکس‌هایی که برای نگهبانی و سرایداری در مجتمع و آپارتمان‌ها مسقر شده‌اند و حتی کانکس‌های سیار فروشگاهی، خدماتی و… که در شهر جابه‌جا شده و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

با پیشرفت تکنولوژی ساخت کانکس، کانکس‌های سیار یا متحرک بسیار مورد توجه قرار گرفتند. این کانکس‌ها قابلیت این را دارند که از مکان اولیه خود به مکانی دیگر جابه‌جا شوند. خب به نظر شما یک کانکس سیار باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد که حمل و نقل آن ساده‌تر شود؟ بهتر است چنین کانکسی تاشو باشد و قابلیت جمع شدن و باز شدن داشته باشد! متخصصان و مهندسان این کارخانه با درک این نیاز مهم، دست به طراحی و ساخت کانکس‌هایی با عنوان کانکس تاشو زدند.

ویژگی کانکس‌های تاشو این کارخانه 

کانکس‌ تاشو ویژگی‌های زیادی دارد که به عنوان برترین این ویژگی‌ها میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

  • امکان نصب سریع و بی دردسر
  • صرفه جویی در هزینه‌های مربوط به حمل و نقل
  • حمل آسان به دلیل قابلیت تاشو بودن 
  • عایق بودن آن‌ها نسبت به سرما و گرما

فرض کنید یک کانکس سیار نیاز دارید تا چند روز در ماه در جاهای مختلفی از شهر حضور داشته باشید. در این صورت اگر کانکس قابلیت جمع شدن نداشته باشد، حمل و نقل آن سخت می‌شود و به دنبال آن قطعا هزینه‌های مربوط به حمل و نقل نیز افزایش خواهد یافت. حال تصور کنید کانکسی دارید که به راحتی تا شده و دیگر نیازی نیست یک کانکس با ابعاد بزرگ را جابه‌جا کنید. قطعا این جابه‌جایی هم ساده تر است و هم هزینه کمتری می‌طلبد. 

مشخصات فنی کانکس تاشو آریا بارون 

کانکس‌های تاشوی آریا بارون که با عنوان کانکس سالنی نیز شناخته می‌شوند با طول 6 متر، عرض 50/2 و ارتفاع 50/2 متر ساخته می‌شوند. جنس این کانکس‌ها از ساندویچ پانل با عایق پلی یورتان است که بر روی یک اسکلت فلزی نصب می‌شوند. ساندویچ پانل‌های پلی یورتان عایق بسیار خوبی در برابر حرارت و برودت به شمار می‌روند.

مشخصات فنی کانکس تاشو آریا بارون 

برای کف این کانکس‌های تاشو نیز از ساندویچ پانل یا کفپوش و پارکت استفاده می‌شود. یکی از مزایای ویژه‌ای که این دسته از کانکس‌ها را پرطرفدار کرده است، امکان باز و بسته کردن آن‌ها به دفعات بالا است. کارخانه آریا بارون این کانکس را با کیفیت و متریالی می‌سازد که در اثر باز و بسته کردن زیاد نیز هیچ خطر و مشکلی کانکس را تهدید نخواهد کرد.

از دیگر خدمات ارزنده آریا بارون توس در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس ها ، کانکس پیش مونتاژ شده می باشده. این کانکس ها با در نظر گرفتن نظر و درخواست مشتریان محترم طراحی می شود.

یک کانکس تاشو چه مزایایی دارد؟

  • قابلیت باز و بسته کردن این کانکس‌ها فرصتی را فراهم کرده است که بتوان تعداد زیادی از آن‌ها را همزمان در محل کارگاه یا کارخانه نگهداری کرد.
  • چنانچه تولیدکننده بخواهد این کانکس‌ها را به کشورهای دیگر صادر کند، به سادگی می‌تواند این کار را انجام دهد چراکه این کانکس فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.
  • برای نصب یک کانکس تاشو فقط به 15 دقیقه زمان نیاز دارید. صرفه جویی در زمان از دیگر مزایای کانکس های تاشو کارخانه آریا بارون توس است.
  • نصب کانکس‌های تاشو احتیاجی به زیرسازی قوی ندارد. با یک زیرسازی مقدماتی نیز می‌توان این کانکس‌ها را در محل مورد نظر مستقر کرد.
  • وزن سبکی دارند و این موضوع حمل و نقل آن‌ها را ساده‌تر کرده است.
  • از دیگر مزایای ویژه‌ا‌ی که کانکس‌های تاشو دارند این است که می‌توان چندین عدد از این کانکس‌ها را در کنار یکدیگر نصب کرد. در مکان‌هایی که نیاز به فضای آموزشی موقتی وجود دارد، می‌توان چند عدد کانکس تاشو را به هم متصل کرد و پس از اتمام کار آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کرد.

قیمت کانکس تاشو آریا بارون چقدر است؟

قیمت کانس تاشو آریا بارون توس را بهتر است از کارخانه استعلام بگیرید چراکه قیمت این کانکس با توجه به موارد متعددی تعیین می‌شود. محصولات مشابه خارجی نیز در بازار وجود دارد که قیمت بالاتری دارند. با وجود تولیدات باکیفیت نمونه‌های داخلی مانند محصولات آریا بارون دیگر نیازی نیست هزینه زیادی بابت خرید یک کانکس تاشوی خارجی بپردازید.

 از آنجایی که از متریال متفاوتی برای ساخت کانکس‌های تاشو استفاده می‎شود، نمی‌توان قیمت آن را برآورد کرد. با کارخانه آریا بارون تماس بگیرید و ویژگی‌های کانکسی که می‌خواهید را بازگو کنید تا طبق این ویژگی‌ها برآورد قیمت تمام شده صورت بگیرد.