پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و ضد اب سازی با عایق رطوبتی و ریزش سنگ با جهان فرود

ریزش سنگ و پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و عایق کاری نمای ساختمان با جهان فرود 


گاهی اوقات شرایط نامساعد اقلیمی و زمین شناسی و آب و هوا مکانیسم های اصلی ریزش سنگ از نما می باشند. اما ناپیوستگی هم در توده سنگ، هوازدگی زمین، آب های سطحی و زیرزمینی ،یخ زدگی ،ذوب شدن ها، ریشه درختان، تنش های خارجی، طوفان، زلزله، باران های مکرر، برف، رطوبت، گرما، سرمای بی نهایت می توانند از عوامل مهم در شل شدن سنگ از نما و ریزش سنگ از نما از ارتفاعات باشند.سقوط و ریزش سنگ از ارتفاعات در هر مکانی باعث خسارت و ضرر مالی و بدتر از همه جانی خواهد شد.نماهای سنگی در بیشتر ساختمان های امروزی مورد استفاده قرار می گیرند. این سنگ ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند بر جلوه و زیبایی هر چه بیشتر نمای ساختمان می افزایند. اکیپ اجرایی کار بلد و توانمند در نحوه چیدمان و استفاده از مصالح مورد نیاز برای نمای ساختمان باید کمال دقت را داشته باشند زیرا کوچکترین اشتباهی در این زمینه باعث بروز خسارت های مالی و جانی خواهد شد.شرکت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان باطناب جهان فرود ،با بیش از سالها تجربه ی کاری در زمینه های مختلف خدمات نما، افراد را به ارائه ی بهترین راه کارها در زمینه های مختلف خدمات نما ساختمان دعوت می نماید در ادامه همراه شوید.

پیچ و رولپلاک سنگ نما جهان فرود

پیچ و رولپلاک سنگ از نما و عایق کاری نما با جهان فرود 

شاید برای همه ی شما این سوال در ذهنتان ایجاد شود که آیا راه هایی وجود دارد تا از ریزش سنگ از نما و ورود آب و رطوبت، گرما و سرمای شدید، سر و صدای بیش از اندازه محیط بیرون خلاص شویم ؟درپاسخ به این سوال باید بگوییم بله .راه ها کارهایی وجود دارد که البته انجام این عملیات تنها توسط شرکتهای معتبر خدمات نما در سراسر کشور صورت می گیرد. شرکت جهان فرود، بهترین و بزرگترین شرکت معتبر خدمات نما در زمینه های مختلف می باشد که راه کارهایی را برای حل مشکلات ساختمانی به مشتریان عزیز پیشنهاد می نماید.این شرکت با سالها تجربه ی کاری و در اختیار داشتن نیروهای کارآمد و دوره دیده و استفاده از متد نوین بکاربردن طناب و بدون داربست توانسته جایگاه ویژه و مطلوبی در بین سایر شرکتها داشته باشد و از معروفیت و شهرت بالایی برخوردار گردد.
جهان فرود: پیشگیری بهتر از درمان است. این شعاری است که این شرکت همواره آن را بازگو می نماید. به گفته ی جهان فرود، مشتریان عزیز، بهتر است بدانید: اگر پیش از ریزش سنگ از نما و بروز خسارت مالی و جانی، سنگ از نمای ساختمان خود را پیچ و رولپلاک کنید. دیگر شاهد اتفاقات ناگوار و ریزش سنگ از نما نخواهید بود.بی توجهی سازنده ،مالک ساختمان درباره ی استفاده از مصالح مرغوب، بی توجهی موارد یاد شده در متن قرار داد بین سازنده و مالک ساختمان، بکارگرفتن کارگرانی که درباره ی کار محکم ساختن سنگ از نما، محکم ساختن نما در برابر شرایط جوی مختلف عایق کاری، هیچ گونه اطلاعاتی ندارند.همه ی این موارد نکاتی هستند که به راحتی قابل پیشگیری می باشند.

ایزوگام دیوار نما جهان فرود

عایق کاری نمای ساختمان با جهان فرود به چه شکلی انجام می گردد؟

دربین همه ی شرکتهای معتبر خدمات نما ،جهان فرود بهترین و معروف ترین شرکتی است که در زمینه ی عایق کاری نما فعالیت می نماید.نمای هر ساختمانی علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و دل چسب برای افراد، بنا را در برابر عوامل مختلف جوی مختلف محافظت می نماید. همان طور که می دانید نمای هر ساختمانی از مصالح مختلف آجر، سنگ، سیمان و ..ساخته می شود. اما باید مواد یا مصالحی قوی در ساخت نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرند تا نما را در برابر شرایط محیطی مختلف محفوظ نگه دارند.
جهان فرود: استفاده از مواد نانو باعث ضد آب سازی بدون تغییر رنگ مصالح ساختمانی خواهد شد و درضمن نمای ساختمان را در برابر ایجاد شوره، اثر آلودگی محیطی ،نفوذ آب و رطوبت، سرما و گرما حفظ می نماید.اما استفاده از عایق رطوبتی نانو، باعث آب بندی نما بدون تخریب پس از ساخت می باشد. بیشتر ساختمان ها پس از ساخت با مشکل ورود نم، رطوبت، ایجاد شوره در نما مواجه خواهند شد که امکان ترمیم و عایق کاری نما بدون تخریب و بدون تغییر رنگ با قیمت مناسب و اجرا آسان شده است. 
جهان فرود درباره نحوه استفاده از مواد نانو می گوید: استفاده از این مواد از نظر اجرایی آسان است .البته برای عایق کاری و آببندی نمای ساختمان، تنها از طریق نیروی ماهر متخصص، بدون داربست و با طناب استفاده می شود. از این رو هزینه ی تمام شده بسیار مقرون به صرفه ی اقتصادی است .درضمن در شکل استفاده از طناب زمان کمتر و سرعت عملکرد بیشتر خواهد بود و کارها با کیفیت بالاتری صورت خواهد گرفت. 

پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان جهان فرود

چه مواقعی بیشتر سنگ از نما جدا می گردد و باید مراقب بود؟

شرکت جهان فرود بر اساس کار و تجربیات چندین ساله ی خود در زمینه ی پیچ و رولپلاک و عایق کاری نما، درباره بیشترین زمان ریزش سنگ از نما، فصول سرد سال پاییز و زمستان را جز عوامل اصلی سقوط سنگ از نما می داند. زیرا سرمای شدید، ریزش باران و برف، نفوذ رطوبت به داخل سنگ زمینه ی اصلی شل شدن و ریزش سنگ از نما به پایین ارتفاع خواهد بود.
اما حادثه با همان یکبار سقوط سنگ از نما به پایین ارتفاع می تواند جبران ناپذیر و باعث مرگ افراد پایین ساختمان گردد. 
در دنیای امروز، با توجه به بزرگ شدن ابعاد سنگ از نما ،افزایش ساختمان سازی و گسترش شهرها نیاز به عملیات پیچ و رولپلاک سنگ از نما و عایق کاری افزایش پیدا نموده است. 
در ساختمان های قدیمی، به علت فرسایش تدریجی سنگ ،ملات پشت سنگ باید اقدامات مربوط به پیچ و رولپلاک سنگ نما انجام گردد.
توجه به این نکته دارای اهمیت است که پیش از اجرای عملیات مختلف از جمله عایق کاری برای نما باید سنگ نمای ساختمانی توسط عملیات پیچ و رولپلاک سفت و محکم شود. تا از بابت استقامت سنگ از نما خاطر جمع باشیم و پس از آن اقدامات مختلف بر روی نما صورت پذیرد. زیرا اگر سفت و محکم کاری سنگ از نما انجام نشود پس از مدتی با هر گونه تغییر محیطی یا انجام عملیات مختلف نما ،امکان شل شدن سنگ از نما، پرتاب آن به پایین ارتفاع وجود خواهد داشت که این می تواند بسیار حادثه ساز و دردسرساز باشد.

هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمانی با جهان فرود 

شرکت خدمات نمای معتبر جهان فرود درباره ی محاسبه ی هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان این چنین می گوید :قیمتها به شکل دونه ای، مترمربعی، کنتراتی محاسبه می گردد. بهتر است بدانید قیمت ها پراکنده هستند.هیچ زمان دنبال ارزانی نباشید وهمیشه کیفیت کار را در نظر داشته باشید. البته استفاده از روش مناسب برای بالا رفتن از ارتفاع و انجام کارهای مربوط به ساختمان از جمله پیچ و رولپلاک تاثیر زیادی در افزایش یا کاهش قیمت نهایی عملیات پیچ و رولپلاک خواهد گذاشت. به طوری که استفاده از طناب به جای نصب داربست دارای مزایای مختلفی می باشد:
1_صرفه جویی در هزینه ها و زمان در استفاده از طناب بیشتر از داربست است. 
2_کارها در بالا رفتن از طناب با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری انجام می گردد.
3_امنیت کاری در استفاده از طناب به جای داربست بیشتر می باشد. کارگران با آرامش بالاتری به انجام کار در ارتفاعات با استفاده از طناب می پردازند.
4-استفاده از طناب ،نیازمند افرادی است که آموزش های لازم در بالا رفتن از طناب را دیده اند و این افراد تسلط و شهامت کافی در بالا رفتن از ارتفاع با طناب را دارا می باشند. همچنین این نیروی کار متخصص به همه ی نقاط دور دست از ساختمان را که کارگر معمولی قدرت دسترسی به آن نقاط را ندارند اشراف کامل دارند.

هزینه ی عایق کاری با جهان فرود 

جهان فرود درباره ی نوع محاسبه ی  درزگیری پنجره برای باران  این چنین می گوید: این نوع محاسبه بر اساس نوع عایقی که مشتری درخواست می نماید انجام می شود. باید بگوییم استفاده از عایق های مختلف مانند: نانو، حرارتی، رطوبتی و ..در مرحله ی نخست با توجه به شرایط جوی منطقه ای است که قرار است در آن جا کار عایق کاری انجام گردد. سپس با تعیین نوع پوشش نمای ساختمان و شرایط جوی منطقه، نوع عایق مورد استفاده تعیین خواهد شد. درضمن مواد عایق کاری نما و نحوه ی انجام عمل عایق کاری نما بی تاثیر در قیمت عایق نخواهد بود.

مسئولیت ریزش سنگ نما با کیست؟

جهان فرود: بر طبق تجربیاتی که طی سالهای کاری پیدا کردیم مسئولیت ریزش سنگ نما ،تا 10 سال اولیه پس از ساخت بنا بر عهده ی سازنده می باشد و پس از آن بر عهده ی مالک ساختمان است.
اگر سازنده بر طبق زمانی که درون فرم قرار داد آمده، و بین مالک ساختمان برای اتمام پروژه بنا به توافق رسیده تا فلان تایم کار نمای ساختمانی به پایان برسد به تعهدات خود عمل نکند در نتیجه مالک ساختمان می تواند از سازنده شکایت نماید.
بهتر است بدانید سنگ از نما همیشه به صورت مخفی ریزش می نماید و کسی متوجه ریزش کم نمی شود. اما خطرناکتر از همه زمانی است که سنگ از نما به طور ناگهانی از ساختمان ریزش می نماید. حادثه خبر نمی کند ممکن است در یک لحظه کار به پایان برسد و منجر به فوت یک عابر پیاده شود. 
جهان فرود: برای جلوگیری از این مدل خطرات و حوادث دلخراش با ما در تماس باشید. شرکت معتبر خدمات نمای جهان فرود، با بیش از سالها تجربه ی کاری با در اختیار داشتن تجهیزات استاندارد ،نیروی توانمند و متخصص، با به کارگیری متد جدید شیوه ی نوین استفاده از طناب، بدون داربست در کوتاهترین زمان ممکن کار سفت و محکم کاری سنگ از نما، عایق کاری نما و ..را در ارتفاعات مختلف ساختمانی به بهترین و مطلوبترین شکل ممکن انجام می دهد.
همواره بیاد داشته باشید تمام زیبایی ،جلوه یک ساختمان به طرز ساخت و بکارگیری مواد و مصالحی است که در ساخت بنا از آن استفاده می شود واگر پیش از پایان ساخت بنا، از پیچ و رولپلاک برای سفت و محکم کاری سنگ نما استفاده شود از خطرات سقوط سنگ و خطرات جانی و مالی در امان خواهید ماند. 
جهان فرود: اگر عایق بندی نما ،پیش از پایان پروژه ساخت بنا انجام شود. بنا از عوامل محیطی مختلف در امان خواهد ماند و این کار بر عمر و ماندگاری ساختمان تا سالهای متمادی می افزاید.
راه های پیشگیری از سقوط سنگ از نما با جهان فرود
جهان فرود: در نظر داشته باشید راه های زیادی برای جلوگیری از سقوط سنگ از نما وجود دارد .همان طور که می دانید سختی و سستی همه ی سنگهای به کار برده شده در نما مانند هم نیست. هر کدام از سنگها درجه ی استحکام و مقاومتشان با دیگری متفاوت می باشد. اگر به موقع از پیچ و رولپلاک استفاده نشود. به طور ناگهانی شاهد سقوط خواهیم بود.
استفاده از سنگ مرغوب باجهان فرود
توجه کنید از سنگهایی که پشت صاف دارند برای نما استفاده نکنید زیرا ملات به خوبی نخواهد چسبید و به زودی شاهد جدا شدن ملات از سنگ و ریزش سنگ از نما خواهیم بود. اگر از سنگ تراورتن استفاده می کنید گزینه ی مناسبی است به شرط آن که دارای ترک های سطحی بر روی خود نباشند.


جمع بندی 
شرکت جهان فرود، معتبرترین شرکت در زمینه ی انجام خدمات مختلف نما در ساختمان می باشد .این شرکت با انجام فعالیت های مختلف ساختمانی به بهترین شکل ممکن توانسته جایگاه ویژه ای در مقابل سایر رقبا کسب نماید و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نماید. شعار این شرکت پیشگیری بهتر از درمان است. بیایید پیش از وقوع حوادث ناگوار، به فکر چاره برای حل مشکلات ساختمان خود باشیم. تنها با یک تماس راه برقراری ارتباط با این شرکت حاصل می گردد و می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت در ارتباط باشید و نظرات و سوالات خود را اعلام کنید تا در اسرع وقت به آن ها پاسخ دهیم.  

منبع: شرکت نماشویی جهان فرود