ویژگی تشک خواب و تشک فنری

باتوجه به سختی در انتخاب یک تشک متناسب با سلیقه افراد ، لازم است که قبل از خرید اطلاعاتی در رابطه با آن به دست آورید تا به این صورت با توجه به نیاز خود اقدام به خرید محصولی متناسب با نیاز خود نمایید. عدم توجه به این موضوع ممکن است در زمان خرید شما نیز با مشکلاتی رو به رو شوید که در این صورت مجبور به پرداخت هزینه ای اضافی و مجدد خواهید شد. در حال حاضر با حجم متنوعی از تشک ها مواجه هستیم که با برند های مختلفی و طرح و رنگ متفاوت ارائه می شود. تشک داتیس از محصولات مناسبی بوده که در حال حاضر محبوبیت بالایی را کسب کرده است. تشک فنری در کنار دیگر کالا های خواب قرار می گیرد که افراد با توجه به خود نمونه ای از آن ها را خریداری می نماید.

برخورداری از فنر در هسته اصلی تشک فنری به عنوان یک ویژگی در تشک فنری می باشد. این نوع محصول برخلاف تشک های طبی که اغلب به صورت سفت تولید می شوند، بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند. بنابراین افرادی که به دنبال استراحت روی تشک های نرم هستند می توانند این نوع تشک را خریداری کنند . تشک های طبی فنری در دو نمونه فنر متصل(پیوسته) و فنر منفصل(جداگانه) تولید می گردد که هر یک ویژگی متفاوتی دارد. همچنین سایت ایران مترس تشک داتیس و تشک مموری فوم را نیز ارائه می‌دهد.

تشک مموری فوم

ویژگی تشک داتیس

تشک داتیس در نمونه های مختلفی تولید می شود که دارای دو دسته بندی کلی در مدل های تشک فنر منفصل ، تشک فنر متصل قرار می گیرد. تشک طبی بدون فنر خوابی راحت و عمیق را به شما ارمغان خواهد داد . برای خرید این محصول لازم است همچون دیگر محصولات ابتدا اطلاعات جامعی کسب کنید و با توجه به نیاز خود و شرایط خوابیدن اقدام به خرید محصول مناسب نمایید. توجه به خرید تشکی متناسب با شرایط جسمانی کمک می کند تا سال های متمادی خیالتان از خرید کالای خواب خصوصا تشک آسوده باشد .

نرمی مناسب تشک داتیس برای کمر درد 

در کمی قبل تر افراد این باور را داشتند که تشک خیلی نرم برای کمردرد بسیار مناسب خواهد بود. در حال حاضر بعضی افراد نظری مخالف داشته و بر این باورند که تشک کاملا سفت را تشک مناسب کمردرد می دانند. مطالعات حاکی از آن بوده که تشک داتیس با درجه سفتی متوسط را می توان یکی از مناسب ترین  تشک برای کمر درد معرفی کرد. قطعا درجه سفتی تشک های  تولید شده در کارخانه تشک داتیس با یکدیگر متفاوت می باشد.

با توجه به تحقیقات خانگی صورت گرفته که از سوی مصرف کنندگان تشک می باشد، درجه سفتی مناسب برای کمر درد، تشکی با درجه سفتی متوسط است. برندهای معرفی شده در زمینه تولید تشک تختخواب دارای طبقه بندی تشک در مدل های تشک فنرمنفصل، تشک فنر متصل ، تشک طبی است که می تتوان گفت همه ی سلایق و شرایط جسمانی را پوشش داده و در نهایت خوابی راحت و توام با آرامش را به شما هدیه می کند. به طور کلی استفاده از تشک های طبی مناسب افرادی که از کمر  درد رنج می برند و به محافظت ویژه از نحوه قرارگیری ستون فقرات احتیاج دارند، بسیار ضرورت دارد . ضمن آنکه افرادی که به سلامت اندام بدن خود اهمیت می دهند، باید از تشک طبی داتیس بهره مند شوند.

تشک فنری

خرید تشک داتیس

برند داتیس  به عنوان یکی از محصولات محبوب در کالای خواب است. این برند خصوصا در تشک های خواب نیز حرف زیادی برای گفتن دارند. به طور کلی نمایندگی فروش این محصولات در مراکز زیادی وجود دارد که می توانید محصولات خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی خوب خریداری نمایید.

مشخصات تشک خوشخواب

در زمان خرید تشک خوشخواب با توجه به موارد ذیل می توانید خریدی بهتر داشته و متناسب با نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

۱ – دوام:

دوام تشک منظور مدت زمانیست که می تواند محصول کارایی خود را حفظ نماید و بطور مفیدی استفاده شود. بطور متوسط تحت شرایط استفاده نرمال، یک تشک معمولی می بایست بتواند تا 7 سال کارایی داشته باشد.

2 – انطباق با بدن:

نمونه ای از تشک ها به طور کامل حالت بدن شخص را به خود می گیرند تا به این صورت ستون فقرات جهت طبیعی خود را حفظ نمایند و از ایجاد نقاط فشار بر روی آن به نوعی جلوگیری شود، درحالی که نمونه ای از این محصولات دیگر انطباق کمتری را از خود نشان می دهند. این موضوع با توجه به لایه بالایی که در تشک استفاده شده است ، در نظر گرفته می شود که چه مقدار بتواند انطباق پذیر باشد. مدل هایی که دارای فوم ضخیم تری می باشند، بخصوص در صورتی که از جنس مموری فوم یا لاتکس باشند بیشترین انطباق پذیری را از خود نشان خواهند داد.

کالای خواب ایران مترس

تشک یک بسته پارچه ای شناخته می شود که درون آن از موادهای ارتجاعی و نرم استفده شده تا به این صورت باعث تفاوت آن با تشک معمولی باشد. امروزه وجود تنوع بالای انواع آن منجر به کاربرد های مختلف آن ها شده است و بنابراین بازار را با سطح درخواست بالایی مواجه ساخته است. در حال حاضر انواع تشک در مراکز مختلفی با کیفیت مختلف ارائه می گردد که در این میان کالای خواب ایران مترس به عنوان یکی از مراکز معتبر در این زمینه فعالیت می کند. این مجموعه انواع تشک برای بزرگسالان ، کودکان ، طبی و … را با سطح کیفیت بالا و در قیمتی مناسب ارائه می نماید. امکان خرید غیر حضوری از ویژگی های این مجموعه به شمار می رود که می توان با مراجعه به وب سایت iranmattress.com اقدام به خریدی مطمئن نمایید.

برچسب ها : تشک,بالش,کالای خواب