نحوه خرید گروت اصفهان از نمایندگی پرین بتن

گروت چیست؟

 گروت ماده ای است که پس از ترکیب با آب شکل دوغابی و سیال پیدا میکند. شکل سیال ان این امکان را میدهد تا در فضاهای خالی جریان پیدا کرده و فاصله ها رو پر کند. پس از مدتی ماده دوغابی شکل، حالت جامد به خود گرفته و به استحکام و مقاومت بالایی میرسد. قبل از اینکه وارد مسایل فنی مربوط به گروت و گروت ریزی شویم لازم است درک درستی از پژوره و کاری که قرار است انجام بگیرد داشته باشیم. مثلا اینکه انتخاب یک نوع گروت برای تمام انواع ثابت سازی ها روش صحیحی نیست. واضح است که وقتی میزان بار و به طبع ریسک کار کمتر است میتوانیم از انواع ارزانتر گروت استفاده کنیم تا مسایل اقتصادی را هم لحاظ کرده باشیم و یا به عکس هنگامی که قرار است یک ماشین توربین گاز چند میلیون دلاری را نصب کنیم، انتخاب بهترین گروت اصفهان هدف بوده، حتی اگر باعث افزایش هزینه شود. تولید کنندگان گروت طیف متنوعی از انواع گروت اصفهان را تولید میکنند تا مصرف کننده بتواند با توجه به نوع کار، گروت مورد نیاز را به درستی انتخاب نماید.

کاربرد گروت چیست؟

گروت تشکیل شده از آب، سیمان، ماسه و افزودنی های متداول دیگر می باشد. از گروت ها جهت پر کردن فضاهای خالی و ترک های بزرگ، لایه لایه شدن و یا خرد شدن استفاده می شود. از این لحاظ کاربرد گروت مشابه ملات می باشد. گروت کاربردی در زیر صفحه ستون ها، آنکربلت ها، نصب ریل ماشین آلات، برینگ پل ها، بلت ها، ریل ها، حایل ها دارند. مهم ترین مزایای گروت اصفهان این است که مکانی که در آن گروت ریخته می شود را کامل پر می کند. چون گروت منبسط شونده خاصیت غیر انقباضی دارد از گروت آماده جهت مصارف مختلفی مثل، زیر صفحه ستون ها، آنکربلت ها، نصب ریل ماشین آلات، برینگ پل ها، بلت ها، ریل ها، حایل ها و …استفاده می شود.

گروت ها به گونه ای طراحی شده اند که توان جذب نیروهای وارد و انتقال آن ها را به بخش زیرکار داشته باشد برای مثال در هنگام نصب انواع ماشین آلات نیروهای وارده از آن ها توسط گروت یا ملات به فنداسیون بتنی منتقل می شود. ملات ها و گروت ها باعث مقاومت های مطلوب و مطمئن و همچنین اتصال پایدار بین ملات یا گروت و سازها قرار گیرد و بر روی آن گروت یا ملات قرارگیرد از یک طرف و سطح زیرکار از طرف دیگر می شود.بطور کلی دو روش ملات ریزی یا گروت ریزی در داخل حفرات در محل اتصال آنکرو وجود دارد.

گروت اصفهان

آیا گروت یا بیس پلیت همیشه می تواند نیاز شما را برآورده سازد؟

 آب، سیمان و ماسه مواد تشکیل دهنده این محصول هستند و آب زیاد موجود در ملات، موجب جاری شدن آن خواهد شد. بنابراین، برای خرید گروت اصفهان باید علاوه بر قیمت، به مشخصات آن نیز توجه نمایید. همچنین در آن هیچگونه سنگدانه ای وجود ندارد و به خاطر روان بودن، برای پر کردن فضاهای خالی مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه پرین بتن به عنوان یکی از عرضه کنندگان و پیشگامان در خرید و فروش گروت اصفهان، در ادامه می خواهیم این محصول را در دو نوع سیمانی و اپوکسی بیشتر خدمت شما عزیزان معرفی کنیم و در رابطه با خرید آنها نیز اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

قبل از مراجع به مراکز فروش گروت اصفهان، بد نیست بدانید که معمولا مخلوط کردن آن به سادگی انجام می گیرد و این ماده باید در نگهداری آب موجود درون ملات بتنی و سیمان توانا باشد. در صورتی که قصد خرید گروت در مقدار زیاد داشته باشید، می توانید آن را بدون واسطه و با قیمت رقابتی در وب سایت پرین بتن سفارش دهید. این نکته را نیز فراموش نکنید که Grout از مصالح ساختمانی پرمصرف محسوب می شود که مقاومت بالایی دارد. این ماده سیال باید در کمترین زمان به مقاومت مطلوبی رسیده و دچار جمع شدگی نشود. علاوه براین، در صورت فراوری درست، توانایی جذب و انتقال نیروهای وارده به قسمت زیرکار را نیز دارد و فروشندگان بیس پلیت باید با به کارگیری مواد اولیه با کیفیت،Grout  مرغوب را با قیمت رقابتی به فروش برسانند.

قیمت گروت اصفهان

بیس پلیت در اصفهان ما انوع مختلفی دارد و قیمت خرید گروت اصفهان به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و مشخصات مصرفی بستگی خواهد داشت. میزان موثر بودن این محصول نیز با توجه به شرایط اجرایی، محل مصرف، مورد مصرف و… می تواند کم یا زیاد باشد. قیمت Grout در بازارهای داخلی به عواملی چون کیفیت، برند تولید کننده، نوسانات دلار و ارز، میزان تقاضا و… وابسته است و امروزه یکی از روش های خرید گروت با قیمت مناسب، خریداری از سایت های معتبر در زمینه فروش گروت اصفهان مانند سایت پرین بتن می باشد. سفارش گروت آنلاین برای خریدار و فروشنده مزایایی چون صرفه جویی در زمان، حذف واسطه، قیمت مناسب تر و… را به همراه دارد. این ماده سیال با توجه به خصوصیات و مشخصات، شامل انواع گوناگونی خواهد شد که کاربرد هرکدام از آن ها متفاوت است.

خرید انواع گروت

Grout  ها با در نظر گرفتن مقاومتی که در مقابل بارهای دینامیکی و استاتیکی دارند، به دو نوع اپوکسی و سیمانی دسته بندی می شوند که قیمت هر یک از آنها متفاوت است.

خرید گروت سیمانی اصفهان

فروش گروت سیمانی اصفهان در دو نوع ویژه و نرمال امکان پذیر می باشد و Grout ویژه در اصل به نوعی پودر اطلاق می شود که از ترکیب مواد و افزودنی های مختلف به دست می آید. بیس پلیت پایه سیمانی ویژه، پس از مخلوط شدن با آب به ملاتی سیال با خصوصیاتی چون مقاومت فشاری حداقل kg/cm 800 و روانی زیاد، تبدیل می گردد. همچنین نوع منبسط شونده نرمال آن، از جهت بسته بندی و روش تولید تا حدودی شبیه به Grout سیمانی ویژه است و خواص مقاومتی نوع نرمال نسبت به نوع ویژه آن کمتر خواهد بود.

گروت آماده اصفهان، نوعی ملات پودری بدون انقباض، بر پایه سیمان و با مقاومت فراوان است؛ در واقع خرید گروت پرمقاومت در مواقعی ضروری خواهد بود که نیاز به ثابت سازی ستون های پیش ساخته و پر کردن فضای خالی باشد، زیرا وجود مواد معدنی در ترکیبات بیس پلیت منبسط شونده، موجب افزایش مقاومت فشاری و عدم انقباض در آن می شود.

مزایای گروت پایه سیمانی

  • سادگی اختلاط با آب و حاصل شدن روانی مورد نظر
  • فاقد آب انداختگی و جداشدگی
  • عدم ترک خوردگی پس از سخت شدن
  • مقاومت و چایداری در مقابل بارهای استاتیکی
  • سخت شدن سریع پس از اجرا
  • چسبندگی مناسب به فولاد

خرید گروت اپوکسی

گروت اپوکسی اصفهان نوعی ماده روان است که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این ماده قدرت تحمل بارهای فعال و مصارف صنعتی را دارد و گروت سه جزئی به راحتی مخلوط شده و در نهایت ملات روانی از آن به دست می آید. گروت اپوکسی، ماده ای پلیمری می باشد که با ترکیب هاردنر، پودر سیلیسی و رزین بیس فنول ساخته می شود. این محصول یک پودر آماده بوده و پس از ترکیب شدن با آب، آماده مصرف می گردد.

با توجه به اینکه مبلغ قابل توجهی جهت خرید گروت اپوکسی اصفهان آن پرداخت می گردد، لازم است بر اساس کاربری مورد نیاز پروژه خریداری شود. در زمان اجرای این نوع، باید شناخت لازم از نحوه و نسبت ترکیب اجزای آن داشته باشید. ما این محصول را با بهترین کیفیت و با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می کنیم؛ همچنین شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید آن را سفارش داده و طی کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

مزایای گروت epoxy

استفاده از اپوکسی موجب افزایش سرعت سخت شدن سازه می گردد. این ماده از قابلیت چسبندگی بالایی به سطوح فولادی و معدنی برخوردار بوده و در مقابل ارتعاشات و حملات شیمیایی مقاومت بسیاری از خود نشان می دهد.

گروت اصفهان

مهم ترین مزایای خرید گروت اصفهان

از جمله مهم ترین مزایای خرید گروت اصفهان این است که مکانی که در آن گروت ریخته می شود را کامل پر می کند. چون گروت منبسط شونده خاصیت غیر انقباضی دارد از گروت آماده جهت مصارف مختلفی مثل زیر صفحه ستون ها، آنکربولت ها، نصب ریل ماشین آلات، برینگ پل ها، بلت ها، ریل ها، حائل ها و… استفاده می شود. گروت ها به گونه ای طراحی شده اند که توان جذب نیرو های وارد و انتقال آن ها را به بخش زیرکار داشته باشد برای مثال در هنگام نصب انواع ماشین آلات نیرو های وارده از آن ها توسط گروت یا ملات به فنداسیون بتنی منتقل می شود. ملات ها و گروت ها باعث مقاومت های مطلوب و مطمئن و همچنین اتصال پایدار بین ملات یا گروت و سازه ها قرار گیرد و بر روی آن گروت یا ملات قرار گیرد از یک طرف و سطح زیر کار از طرف دیگر می شود. به طور کلی دو روش ملات ریزی یا گروت ریزی در داخل حفرات در محل اتصال آنکرو وجود دارد.
بتن ‌هایی که بر اثر آسیب دیدگی و ترک خوردگی در آن‌ ها فضاهای خالی به وجود آمده است را می ‌تواند با استفاده از خرید گروت سیمانی اصفهان ترمیم کرد. البته باید توجه داشته باشید که گروت صرفا فضای خالی را پر می ‌کند و از نظر سازه ‌ای، بتن را ترمیم نمی‌ کند. بنابراین زمانی از گروت استفاده می‌ شود که ترک و آسیب دیدگی در حال پیشرفت نباشد و یا عامل آسیب دیدگی شناسایی شده و از بین رفته باشد. علاوه بر آب، سنگدانه و سیمان پرتلند، ممکن است برای افزایش روانی گروت، از مواد افزودنی روان کننده بتن MTOCRETE N-660 استفاده شود. نسبت آب به سیمان در مخلوط گروت معمولا بین 0٫4 تا 0٫5 می‌ باشد و این نسبت را میزان ترک خوردگی بتن گروت تعیین می‌ کند. به طور مثال، در یک گروت سیمانی معمولی، 20 لیتر آب را با 50 کیلوگرم سیمان به همراه 225 گرم افزودنی‌ه ای ضد جمع شدگی و یا روان کننده مخلوط می ‌کنند. خاصیت ویژه ‌ی گروت، یعنی روانی بالا، باعث می ‌شود تا تزریق گروت به قسمت ‌های مختلف بتن و پر کردن تخلخل‌ های آن تسهیل شود.

عملکردهای گروت چیست؟

گروت باید قوام یافته و سیال باشد و در حالت معمولی جاری شود. گروت نباید دچار جداشدگی آب و سنگدانه از هم شود و ته نشین نشود. گروت نباید دچار جمع شدگی قابل ملاحظه ای شود. گروت باید توان نگهداری آب ملات بتنی و سیمان را داشته باشد.
گروت اصفهان باید در حداقل زمان به مقاومت مطلوبی دست یابد. مجموعه موارد ذکر شده نیازمند همگونی مخلوط، مواد چسباننده و مصالح سنگی و مواد افزودنی باشد. اگر مخلوط گروت در کارگاه ساختمانی ساخته شود و از مصالح سنگی موجود استفاده شود، دانه بندی مناسب در گروت بدست نخواهد آمد و ضمانت لازم نیز امکان پذیر نخواهد بود.برای بدست آوردن گروت درصد بهینه مواد چسباننده و افزودنی و مصالح سنگی در چنین شرایطی از نظر تکنیکی تقریباً غیر ممکن خواهد بود و از نظر اقتصادی نیز کاملاً غیر اقتصادی است. به همین دلیل است که از گروت مخلوط آماده ایده آلی برای گروت ریزی و گروت کاری استفاده می شود. این نوع گروت های مخلوط آماده تحت شرایط کنترل شده و فرموله شده و از پیش مخلوط شده در کارخانه بسته بندی می شوند.

 گروت ریزی چیست؟

به طور کلی می توان نحوه انجام گروت ریزی را به ترتیب مراحل زیر خلاصه کرد:

  • برای گروت ریزی قبل از آماده سازی گروت باید محل گروت ریزی به خوبی آماده سازی شود.
  • دقت شود که فونداسیون مورد نظر هفته ها قبل اجرا شده باشد تا بتن به پایه به استحکام هدف رسیده باشد و انقباضات بتن نیز کامل شده باشد.
  • این زمان حداقل 28 روز می باشد.
  • بخش های سست روی فونداسیون باید به روش مکانیکی کامل پاک شده و سپس از هرگونه آلودگی گرد و غبار و مواد شیمیائی و روغنی شستشو و پاک شود
  • صفحه ستون در جای خود تراز و محکم شده و قالب بندی انجام شود.

شرکت پرین بتن تولید کننده عمده انواع مختلف گروت اصفهان با سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش گروت اصفهان و همچنین خرید بلوک هبلکس اصفهان راهنمای شما در تمام مراحل خرید خواهد بود.