معروف ترین دیوارپوش بین کابینتی

بهترین دیوارپوش بین کابینتی آشپزخانه

همواره دکور آَشپزخانه یک یاز مسائل بسیار مهم در دکوراسیون داخلی کلی خانه است.برای زیباسازی هر چه بیشتر این فضا استفاده از متریال های متنوعی مرسوم داشت که یکی از مهم ترین آن ها را دیوارپوش ها تشکیل می دهند. استفاده از دیوارپوش به هر نحوی که باشد ابتدا باید با توجه به استانداردها و موازین با اهمیت درمحیط آشپزخانه صورت بگیرد. از یان رو ما دیواروش هایی را در بازار مشاهده می کنیم که با توجه به شرایط یک آشپزخانه نرمال در خانه های مسکونی تولید و تهیه شده اند.

در ادامه این مقاله با شما هستبم تا درمورد بهترین دیوارپوش ها برای آشپزخانه و مدل های متنوعی که برای بین کابینتی می توانید استفاده کنید نیز صحبت کنیم. در آشپزخانه های کوچک تر از نظر مساحت تقریبا دیوارهایی که خالی هستند و میتوانید از نظر دکوراسیون بر روی آن می توانید مانور دهید همان فضای بین کابینتی است. از این رو دیوارپوش بین کابینتی مهم تر از هر بخش دیگری درآشپزخانه می تواند برای شما کار کند .از این رو شما را دعوت می کنیم به مطالعه ی ادامه این مقاله و در نهایت بررسی تمامی متریال هایی که برای کار شما مناسب هستند بپردازید.

انواع دیوارپوش

همان طور که شما نیز می دانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی یکی از متنوع ترین بازار ها را بازار دکوراسیون داخلی تشکیل می دهد. شما می توانید انواع طرح و رنگ را در متریال های این صنف مشاهده کنید؛ انواع دیوارپوش، کفپوش و … که به جرات می توان گفت کمتر حوزه ی کاری پیدا می شود که به این میزان تنوع در کار خود داشته باشد. اما موضوع بحث ما در اینجا انواع دیوارپوش است که می توانی در محیط آشپزخانه استفاده کنید. تنوع محصولات گاها می تواند موجب سردرگمی شما عزیزان گردد به همین دلیل در این مقاله با دسته بندی مناسب در راستای استفاده از متریال در محیط آشپزخنه با شما صحبت می کنیم.

از میان انواع دیوارپوش مدلی را انتخاب کنید که کاملا قابل نظافت و شست و شو بوده و بتوانید به راحتی با شوینده های مناسبآن را پاکیزه نگه دارید؛ محیط آشپزخانه مملو از بخارات و جرم و روغنی است که ناشی از پخت و پز هر روزه شما است بنابراین نظافت این محیط در اولویت قراردارد. تمامی متریال هایی که به عنوان بین کابینتی و دیوارپوش آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند را می توان از این نظر استاندارد دانست در غیر این صورت در این دسته بندی قرار نمی گیرند.

بین کابینتی

دیوارپوش ها انواع مختلفی دارند که شما می توانید هر کدام از آن ها را با توجه به سلیقه و نیاز خود در محیط مدنظر استفاده کنید. در میان تنوع بسیار زیاد دیوارپوش ها دانستن این که کدام مورد ها را می توانید برای دویار آَپزخانه مورد استفاده قرار دهید بسسیار مهم است اصولا فضا هایی مانند آشپزخانه دارای حساسیت های متنوعی در زمینه کار با دیوارپوش هستند. در این بخش به بررسی انواع دیوارپوش می پردازیم که می توانید به راحتی برای دیوار بین کابینتی استفاده کنید.انواع دیوارپوش مناسب فضای بین کابینتی آشپزخانه از این قرار است:

  1. دیوارپوش استون شیت
  2. دیوارپوش میکروسمنت
  3. دیووارپوش آجری
  4. دیوارپوش فومی

تمامی این موارد را می توانید به عنوان یک بین کابینتی عالی و موثر استفاده کنید. ابتدا این مورد اهمیت دارد که همهی  این دیوارپوش ها طبق ضوابط و استاندارد های یکی فضای َآشپزخانه می توانند جزو دسته ی تایید شده قرار بگیرند. در این صورت شما عزیزان برای انتخاب میان انواع نمونه های این دویارپوش ها هیچ مشکلی نخواهید داشت.بین کابینتی مخصوصا هم در مثابل حرارت و هم در مقابل شست و شو باید مقاوم باشد.

دیوارپوش مناسب آشپزخانه

دیوارپوش مناسب آشپزخانه را در تیم دکوتهران به عنوان یکی از برترین تیم های اجرایی در زمینه دکوراسیون داخلی آشپزخانه استون شیت می دانیم؛استون شیت  معرفی می کند.

این محصول ترکیبی از پی وی سی و پودر سنگ است.متریال هایی که از مقاوم ترین و برترین مدل هایی است که در برابر آب و رطوبت و همین طور ضربه مقاوم هستند. حال با در کنار هم قرار گرفتن این مواد اولیه یک متریال نهایی فوق العاده را در اختیار خواهیم داشت که به نوبه خود برترین مدل دیوارپوش بین کابینتی محسوب می شود.استون شیت  به صورت ورقه هایی با ابعاد بزرگ و روکش سنگی به همراه یو وی تولید میگردد.

ابعاد و ظاهر این ورق ها به نحوی است که تا کسی متوجه ضخامت آن نشود این تصور را دارد که با اسلب سنگ طبیعی روبه روست. نحوه ی اجرای متریال استون شیت برای بین کابینتی به این صورت است که در صورت نیاز به راحتی برش خورده و می تواند با توجه به شکل و شمایل بین کابینتی شما نصب شود.

ابعاد هر ورق استون شیت به صورت استاندارد 1.22 در 2.80 بوده و به وسیله چسب های مخصوص بر روی دیوار فیکس می شود. در اینجا سوال بسیاری از دوستان این است که در صورت وجود کاشی یا سرامیک قدیمی بر روی دیوار و یا رنگ و گچ آیا می توان از متریال استون شیت بر روی دیوار استفاده کرد ؟ در پاسخ ب این سوال باید بگوییم که به راحتی می توانید استفاده کنید؛ این متریال بر روی هر سطح صافی می تواند نصب گردد و تنها کافیست از یکدست بودن محیط زیرین آن مطمئن شوید.

بسیاری از افراد با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم نگران اجرا و نصب هستند در این صورت باید شما را با تیم دکوتهران از بهترین تیم های اجرایی در زمینه دکوراسیون داخلی و خاصه کار دکور آشپزخانه آشنا کنیم و در ابتدا تیم فروش ماهر این مجموعه و کارشناسان فنی در خدمت شما هستند تا هر گونه سوالی که دارید را پاسخ داده و درمرحله بعدی تیم نصب و فنی ما وارد پروژه شده تا به بهترین  ترتیب کار شما را نصب و اجرا کنند.تیم های نصب  دکوتهران کاملا حرفه ای برای نصب بین کابینتی شما اقدام کرده و با نهایت دقت و ظرافت کار شما را به اتمام می رسانند.

بین کابینتی

نیاز به بین کابینتی در تمامی منازل وجود دارد. محیط آشپزخانه را بدون بین کابینتی نمی توان تصور کرد. از این رو آنچه در محیط هر آشپزخنه ای نصب و استفاده می گردد؛همین بین کابینتی است. هر کسی بنا بر سلیقه و نوع دکوراسیون منزل خود می تواند از بین مابینتی های مختلفی استفاده کند, مدل ها متنوعی بازار دکوراسیون داخلی را پر کرده است منتهی از بهترین نمونه ها را می توان همان بین کابینتی استون شیت دانست. با استفاده از استون شیت شما می توانید به بهترین نحو ممکن فضای بین کابینتی خود را پوشش داده و دکور را تغییر دهید.

بین کابینتی هم از محیط و دیوارهای شما محافظت می کند و همین طورتاثیر مستقیمی بر نما و دکور داخلی آشپزخانه شما دارد.از میان نمونه های بین کابینتی موجود شما می توانید مدرن ترین نمونه های آن را در میان ورق های سنگی با نام استون شیت پیدا و استفاده کنید.

دیوارپوش

انواع بین کابینتی

بین کابینتی های متنوعی را شما می توانید برای محیط آشپزخانه مورد استفاده قرار دهید از محبوب ترین نمونه های آن ر این بخش نام میبریم و در مورد با کیفیت ترین آن ها که توسط شرکت دکوتهران تحت اختیار شما قرار می گیرد صحبت می کنیم.

انواع بین کابینتی را با توجه به موازین واستانداردهای مورد نیاز برای بین کابینتی تحت اختیار شما قرار خواهیم داد در ادانمه نام متریال هایی را مشاهده و مطالعه خواهید کرد که امروزه توسط طراحان و معماران برتر دنیا مورد استفاده قرار گرفته و به راحتی می تواند در محیط منزل شما نیز مورد استفاده قرار بگیرد:

  1. بین کابینتی آجری
  2. بین کابینتی سه بعدی
  3. بین کابینتی فومی
  4. بین کابینتی طرح سنگ
  5. بین کابینتی شیشه ای
  6. بین کابینتی استیل

شما می توانید از انواع بین کابینتی باب سلیقه و پسند خود استفاده بفرمایید البته در ادامه ما در مورد برترین نوع این بین کابینتی ها با توجه به کیفیت و همین طور نتیجه نهایی در طراحی خدمتتان توضیح خواهیم داد. در مورد انواع بین کابینتی قاعدتا انواع نوع اجرا و نصب نیز مطرح می شود که با توجه به هزینه هایی که برای شما خواهد داشت م یتوانید بین هر کدام تصمیم بگیرید.

بین کابینتی طرح سنگ

از محبوب ترین نمونه کارهایی که به عنوان بین کابینتی در باار دکوراسیون داخلی امروزه شناخته می شود را می توان بین کابینتی سنگی دانست. این سبک بین کابینتی را می توانید با توجه به محیط آشپزخانه و صفحه رویین کابینت انتخاب و استفاده کنید. این کارهای نمای سنگ با نام استون شیت به فروش می رسند. بالای 30 نمونه طرح و روکش سنگی موجود دارند که می تواند به خوبی با هر شرایطی خود را وقف دهد.

بین کابینتی طرح سنگ با ابعاد 1.22 در 2.80 در ورق های بزرگ اسلب مانند موجود بوده و به راحتی می تواند برش خورده و در ابعاد مدنظر شما بر روی دیوار قرار بگیرد. بین کابینتی  طرح سنگ را می توانید به راحتی با هر نوع متریال دیگری ست و استفاده کنید. در واقع این ترکیب از محبوب ترین ترکیب هایی است که می تواند در محیط آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرد.

نصب بین کابینتی

در بخش انواع بین کابینتی مختصر توضیحی داده شد که هر سبک از بین کابینتی می تواند نحوه ی نصب متفاوتی نیز داشته باشد. با توجه به نوع و طریقه ی تولید بین کابینتی شما می توانید نحوه ی نصب آن را نیز متوجه شوید . معمولا امروزه بین کابینتی های مختلفی وجود دارد که با چسب بر روی سطوح مختلف نصب می شوند؛ فرقی ندارد چه سبکی از فضا باشد سطوح قدیمی که اصولا با متریال هایی مانند سرامیک و سنگ و … پوشش داده شده اند را با این متریال جدید به راحتی میتوانید پوشش دهید.

دیوارپوش

از این رو نصب بین کابینتی امروزه خیلی راحت تر صورت می گیرد. بین کابینتی را می توانیم با ت.جه به سلیقه  شما انتخاب کنیم و نگرانی بابت نصب آن نخواهیم داشت. حتی مدل هایی ماند استون شیت که دارای بالاترین درجه کیفی درمیان انواع بین کابینتی هستند را می توانید با چسب های مخصوصی که در اختیارتان قرار می دهیم پوشش دهیم.

خرید بین کابینتی

تمامی آن چه که در زمان خرید بین کابینتی اهمیت دارد انجام این پروسه از طریق یک شرکت معتبر بوده به نحوی که بتوان به راحتی خرید بین کابینتی را انجام داد؛ در این بخش می خواهیم به معرفی یکی از معتبر ترین شرکت هایی که می توانید خرید بین کابینتی خود را در آن انجام دهید بپردازیم. شرکت دکوتهران با در اختیار داشتن تیم برجسته ای از کارشناسان این امر از مرحله خرید تا اجرا را در خدمت شما عزیزان و همراهان محترم بوده و بنا بر سلیقه و ترجیح شما می تواند هر نوع متریالی در خدمت شما قرار بگیرد و خرید بین کابینتی شما به راحتی انجام شود.

سفارش دیوارپوش

 از میان تمامی متریال هایی که به عنوان بین کابینتی و دیوارپوش مناسب برای محیط شما وجود دارد یک متریال را انتخاب می کنید و قصد خرید بین کابینتی مدنظرتان را دارید حال این سوال برایتان پیش آمده است که چطور می توانید سفارش دیوارپوش خود را با خیال راحت ثبت کرده و از نتیجه آن لذت ببرید. در این جا باید خدمتتان عرض شود که شرکت و گروه معتبری که در بخش قبل نیز به شما معرفی شد به خوبی می توانند به شما بزرگواران کمک شایانی را خدمت شما داشته باشند.

تیم دکوتهران بر این مبنا شکل گرفته است که تمامی آنچه اطلاعات در زمینه و بخش سفارش دیوارپوش دارد را با شما عزیزان در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را در این راستا خدمتتان خواهد داشت. کافیست از طریق شماره تماس های مرتبط با این دوستان ارتباط برقرار کنید تا به بهترین نحو ممکن شما رابرای ثبت سفارش دیوارپوش یا بین کابینتی مدنظرتان راهنمایی کنید.