قیمت پنجره ریلی یا کشویی در تهران از رویا تا واقعیت!

منظرگستر تولیدکننده پنجره دوجداره در تهران با قیمت استثنایی

تولیدکننده درب و پنجره دوجداره در تهران

قیمت پنجره ریلی یا کشویی در تهران اولین چیزی است که در هنگام خرید به آن توجه می نمایید. اصلا بدون نگاه به قیمت مگر کسی خرید خود را نهایی می کند؟

شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده که قیمت پنجره کشویی بالکن چقدر است؟ یا اینکه پنجره ریلی آلومینیومی نصب شده در حیاط خانه با چه مبلغی تهیه شده؟

برای تهیه هر نوع پنجره لازم است هزینه خاصی پرداخت شود. قیمت پنجره دوجداره ریلی یا کشویی در تهران هم از این قاعده مستثنی نیست. یعنی موارد متعددی در کنار هم قرار می گیرند تا بتوانند هزینه نهایی خرید پنجره ریلی را تعیین کنند. از مدل پنجره گرفته تا اجزای تشکیل دهنده ی آن همگی می توانند در قیمت گذاری تاثیر بگذارند.

قیمت پنجره ریلی یا کشویی در تهران و شهرستان ها

قیمت پنجره ریلی یا کشویی در تهران

اول از هر چیزی بد نیست به این نکته اشاره کنیم قیمت پنجره ریلی در تهران با قیمت همین محصولات در شهرستان های دیگر متفاوت است! هزینه حمل و نقل، اجاره مغازه ها، نوع مواد اولیه پنجره های ریلی و حتی سلیقه مردم یک منطقه از عواملی هستند که بر ایجاد تفاوت قیمتی تاثیرگذارند.

برای آن که بتوانید لیست قیمت دقیق پنجره های ریلی را بدست آورید، باید از تولید کننده ها و عرضه کننده های مستقیم این محصولات کمک بگیرید.

زیرا برخی از شرکت های تولید کننده پنجره امکان خرید مستقیم را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده اند. از این رو می توانید بدون حضور در فروشگاه، پنجره مورد نیاز واحد ساختمانی خود را تهیه کنید.

برترین مزیت های پنجره ریلی یا همان کشویی

پنجره های دوجداره در ده ها مدل تولید شده است. اما مدل های کشویی بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند. به همین دلیل هم قیمت پنجره ریلی کشویی در تهران راس توجه مردم قرار می گیرد.

مزیت های پنجره های ریلی و خصوصیات خاص آن باعث شده اند تا از شمال به جنوب کشور، علاقه زیادی به خرید آن ها داشته باشند.

حال ببینیم این مزیت ها چه مواردی را شامل می شوند؟ و چقدر اهمیت دارند؟

کم جا بودن

پنجره های لولایی در هنگام باز شدن فضای زیادی را نیاز دارند. اما پنجره های کشویی دارای ریلی مخصوص هستند. دو یا چند لنگه پنجره های کشویی هم بر روی ریل حرکت می نماند تا آن را باز و بسته کنند.

یعنی حتی اگر متراژ خانه یا محل کار شما خیلی کوچک باشد هم میتوانید از این مدل پنجره استفاده نمایید.

امکان نصب انواع توری و لذت بردن از تابستان

پنجره دوجداره چه مزایایی دارد؟

زمانی که برای خرید پنجره ریلی اقدام می کنید، فقط به قیمت پنجره ریلی یا کشویی در تهران توجه نکنید. بلکه مزیت های مهم آن را هم به طور دقیق بررسی نمایید.

یکی از مزیت هایی که باعث استقبال هر چه بیشتر مشتریان شده، امکان نصب توری بر روی این مدل پنجره ها است. این مزیت بسیار جذاب باعث می شود در فصل تابستان حشرات نتوانند به داخل منزل وارد شوند. اما به راحتی بتوانید از هوای مطبوع استفاده کنید.

هر مدل پرده که دوس داری نصب کن

خوشبختانه با خرید پنجره ریلی آلومینیومی یا upvc می توانید پرده های متنوعی را برای منزل خود انتخاب نمایید. اگر همیشه به دلیل نوع پنجره نتوانسته اید پرده مد نظر خود را تهیه کنید، پنجره های ریلی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. زیرا با نصب این پنجره ها محدودیتی از نظر نوع پرده نصب شده نخواهید داشت.

پنجره ریلی یا بازشو؟ مساله این است

تصمیم گیری برای انتخاب نوع پنجره در هنگام ساخت واحدهای مسکونی شاید کار چندان آسانی نباشد. اگر می خواهید بهترین مدل را تهیه کنید، باید شرایط واحد ساختمانی خود، ابعاد پنجره ها، سلیقه و میزان بودجه خود را در نظر بگیرید.

معایب پنجره دوجداره ریلی

پنجره های دوجداره کشویی در کنار تمام مزیت هایی که دارند، ممکن است عیب هایی هم دارا باشند.

برخی موارد که با عنوان معایب پنجره ریلی از آن ها یاد می شود عبارتند از:

عدم امکان تمیزکاری شیشه ها

ممکن است در هنگام مشاهده قیمت پنجره ریلی یا کشویی در تهران تصور کنید همیشه پنجره ای تمیز و مرتب خواهید داشت. در صورتی که باید هر چند وقت یکبار به نظافت آن نیز بپردازید.

تمیز کردن پنجره های کشویی کمی دشوارتر از دیگر مدل ها است. زیرا امکان دسترسی به برخی از بخش های آن وجود ندارد.

وزن بیشتر

پنجره های کشویی در مدل های مختلف وزن زیادی هم دارند. از این رو ممکن است حمل و نقل آن کمی دشوار به نظر برسد.

قیمت بالاتر

گفته شده قیمت پنجره ریلی یا کشویی در تهران در مقایسه با دیگر مدل ها بالاتر می باشد. به همین دلیل هم توصیه می شود پیش از اقدام به خرید این مدل از پنجره ها حتما میزان بودجه مالی خود را بررسی نمایید.

مقاومت کمتر در برابر عبور صدا

اگر خیلی به عبور صدا و انرژی حساس هستید، بهتر است پنجره های ریلی را تهیه نکنید. زیرا طبق بررسی های انجام شده، پنجره های کشویی عایق ضعیف تری در مقابل رد شدن سروصدا هستند.

منبع : مجموعه مهندسین منظرگستر تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره