فروش انواع دستگاه لیزر مو 2022

بکارگیری سیستم خنک‌کننده قدرتمند در دستگاه پلاتینیوم پلاس، این دستگاه را به یکی از ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین گزینه‌ها، برای رفع موهای زائد، مبدل ساخته است. با خرید لیزر پلاتینیوم احتمال خطر سوختگی و آسیب به بافت‌های پوست به حداقل‌ میزان خود رسیده است.

هندپیس لیزر پلاتینیوم پلاس

هندپیس این دستگاه لیزر، با تلفیق سه طول‌موج مؤثر برای از بین بردن موهای زائد، موجب افزایش اثربخشی خارق‌العاده‌ای بر روی لایه‌های مختلف پوست می شود. این دستگاه در مقایسه با نمونه‌های مشابه، بازده بهتری دارد. هر یک از طول موج‌ها، فولیکول مو را در عمق مشخصی از بافت پوست، مورد هدف قرار می‌دهد.

مناسب برای انواع پوست و مو در آقایان و بانوان

در این دستگاه، طول‌موج‌های متفاوتی برای انواع تیپ های پوستی وجود دارد که در درمان طیف های‌‌ رنگی وسیعی از پوست مانند روشن، گندمی، سبزه و حتی پوست‌های برنزه به کار می‌رود. علاوه بر این، قابلیت تنظیم جداگانه برای خانم‌ها و آقایان در این دستگاه تعبیه و به‌کار گرفته شده است. به این ترتیب، علاوه بر بانوان، آقایان نیز می‌توانند از قابلیت‌ها و مزایای بی‌شمار این لیزر برای پوست و موهای خود بهره‌مند شوند.

ویژگی‌های متمایزکننده لیزر پلاتینیوم پلاس

دستگاه لیزر پلاس، دستگاهی چندمنظوره، مورد استفاده برای آقایان و بانوان است. از دیگر ویژگی‌های متمایزکننده دستگاه پلاتینیوم، با موارد مشابه موجود در بازار، درمان ضایعات عروقی و مشکلات پوستی است. به همین دلیل، در برخی از کلینیک‌های زیبایی از این دستگاه به عنوان متد درمانی برای از بین بردن لک، پیس و چروک صورت استفاده می‌شود.

چگونگی عملکرد دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس 2022

در دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، تابش لیزر با عبور از لایه سطحی پوست و برخورد با فولیکول مو، به انرژی حرارتی تبدیل می‌شود. با افزایش دما و ایجاد حرارت در پوست و محل قرارگیری فولیکول‌های مو، حرارت ایجاد شده باعث از بین رفتن بافت ریشه مو می‌شود. حرارت به وجود آمده در دستگاه پلاتینیوم پلاس، فقط بر روی ناحیه مورد نظر اثر می‌کند و هیچ‌گونه آسیبی به بافت‌های اطراف فولیکول مو نمی‌رساند.

شرکت دانش بنیان بین‌المللی طاهر تاج مادر با هدف خدمت به جامعه پزشکی و ایجاد شغل و کارآفرینی در زمینه تولید، واردات و صادرات تجهیزات حوزه سلامت (به ویژه در زمینه‌های پزشکی، درماتولوژی و زیبایی) فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با استفاده از توان مجموعه فنی مهندسی و همچنین واحد تحقیق و توسعه خود، اقدام به تولید تجهیزات پزشکی در زمینه پوست و زیبایی نمود و موفق به اخذ مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت کشور گردید.

زمینه اصلی فعالیت شرکت، تولید لیزرهای پزشکی است و تاکنون موفق به تولید دستگاه‌های پزشکی در زمینه پوست، مو و زیبایی گردیده است. از مهمترین دستاوردهای برجسته این شرکت، می‌توان به تولید اولین دستگاه لیزر دایود سه طول‌موج در کشور اشاره کرد. این مجموعه، با استفاده از تجربه افراد مجرب در زمینه مدیریت روز دنیا و همچنین تیم جوان مهندسین پزشکی، فیزیک لیزر، برق و الکترونیک در زمینه فنی و بالینی مرتبط با حوزه فعالیت پیشرو باشد.

ما برای جلب رضایت مشتری و ارائه بهترین خدمات به پزشکان محترم و آرامش خاطر این عزیزان در زمینه حمایت و پشتیبانی های لازم در جهت خدمات پس از فروش و انتقال تکنولوژی و علم دستگاه های مورداستفاده ایشان به کمک مهندسین، برنامه های مدونی را گردآوری و اعمال کرده-ایم. انجام خدمات پس از فروش در کمترین زمان و با بهترین کیفیت با به‌روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات اندازه گیری، تست و عیب یابی توسط کارشناسان فنی خبره، تأمین به‌موقع قطعات و تضمین خدمات فنی، برگزاری دوره های آموزشی مستمر در زمینه های فنی و بالینی با کادر آموزشی قوی و استانداردسازی و ایمن سازی محیط های به‌کارگیری لیزرهای پزشکی ازجمله مواردی است که در جهت کسب رضایت مشتری تدوین و اجرا نموده ایم .

همچنین این شرکت در این راستا تمامی الزامات قانونی ملی را نیز با موفقیت پشت سرنهاده که می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

دفتر مرکزی : 02188200440

خانم عابدینی: 09123438253

آقای سایله: 09127716257

آقای دوستی: 09127241871