سیستم عامل هایو او اس چیست؟ آموزش کار با Hive OS promocod: 1089556

سیستم عامل هایو او اس چیست؟ آموزش کار با Hive OS  promocod: 1089556

برنامه hive OS چیست؟

آیا به دنبال یک راه حل مناسب برای مدیریت فرایند ماینینگ و نظارت بر سخت افزارهای GPU و ASICS و CPU خود هستید؟ هایو او اس چیست؟ ما سیستم عامل Hive OS را به شما پیشنهاد می کنیم که تحت لینوکس است . هایو او اس یکی از کارآمد ترین و امن ترین نمونه های موجود در جهان است که می تواند به تمامی نیاز های شما پاسخ دهد. در این مقاله به شکل دقیق تری، ویژگی های مختلف این سیستم عامل را بررسی می کنیم.

سیستم عامل هایو گزینه ای جدی برای افرادی است که قصد ماینینگ دارند خصوصا اگر تمایل به استفاده از محیطی ساده اما حرفه ای هستند.

می‌توانید همه چیز را از یک داشبورد کنترل کنید

با کمک هایو می توانید تمامی فرایند ها را از یک پلتفرم ساده و کاربر پسند کنترل کنید : سطح Hashrate ها،مصرف انرژی، اورکلاک فعالیت تیم و غیره.

شما می‌توانید از هایو او اس برای فارم های بزرگ استفاده کنید

آیا مدیریت هزاران ماینر را بر عهده دارید؟ این امر مشکل بزرگی برای هایو او اس نیست؛ چرا که این سیستم عامل امکان مدیریت 200000 دستگاه به طور همزمان را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید به طور همزمان تغییرات مد نظر خود را بر روی تمامی این سیستم عامل ها پیاده کنید.

شما می‌توانید دسترسی چند کاربر به سیستم را فراهم کنید

با کمک هایو او اس می توانید دسترسی های مختلفی را برای تیمی که در فرایند استخراج همراهیتان می کنند، فراهم کنید. به عنوان مثال، می توانید دسترسی کامل به مزرعه را در اختیار ادمین خود قرار دهید و یا دسترسی های محدودی را برای تکنسین‌ها در نظر بگیرید. بدین ترتیب، شما می توانید امنیت درآمد خود را نیز تامین کنید.

لازم به ذکر است که شما به هنگام ثبت نام در Hive OS با وارد کردن کد رفرال 1089556 می‌توانید 10 دلار هدیه بگیرید.

:(hive os) ?Have a promo code

hive os promocod: 1089556

همچنین در صورتی که از کد دعوت ما استفاده نمایید به مدت ۱ ساعت شما را در تنظیمات اولیه و سوالات عمومی همراهی خواهیم کرد ( تعداد محدود )

دارای ویژگی برچسب زنی خودکار

شما می توانید دسته بندی ها و شرایط خاصی را به عنوان ورودی در اختیار هایو او اس قرار دهید و این سیستم عامل، دستگاه ها را به گروه های مختلف تقسیم بندی می کند. این کار به صورت اتوماتیک انجام می شود و مدیریت مجموعه را برایتان آسان تر می کند.  البته میتوانید تگ هایی به صورت دستی نیز بسازید.

قابلیت ماین چند کریپتو کارنسی همزمان

به کمک هایو میتوانید گرافیک های خاصی را برای ماینینگ رمز ارز خاصی مامور کنید . مثلا اگر گمان میکنید اتریوم کلاسیک ارزش بسیار بیشتری پیدا خواهد کرد میتوانید یکی از گرافیک های خود را به استراج اتریوم کلاسیک اختصاص دهید.

یا همزمان به استخراج با کارت گرافیک و سی پی یو بپردازید

هایو او اس به جلوگیری از مختل شدن کلی مزرعه کمک می‌کند

اگر یکی از دستگاه ها به ویروس آلوده شود، می تواند تمامی مزرعه را الوده کند. این امر سبب کاهش سرعت و در نتیجه ضرر های مالی می شود. هایو او اس به شما کمک می کند تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. این سیستم به طور دائم شرایط دستگاه های شما را تحت نظر می گیرد و در صورت بروز خطر برای هر یک از دستگاه ها، شما را بلافاصله در جریان می گذارد. بدین ترتیب، شما می تولید از مزرعه خود در برابر ویروس ها و سایر شرایط نامطلوب، محافظت کنید.

هایو او اس امکان کنترل خودکار خنک کننده‌های سیستم ها را فراهم می کند

این قابلیت سیستم عامل فن خودکار (autofan) نامیده می شود و از ASIC ها GPU ها و CPU در برابر دمای بسیار بالا و آسیب های مربوط به آن، حفاظت می کند. این فن دمای دستگاه های شما را در نزدیکی دمای ایده ال نگه می دارد. علاوه بر این ویژگی، شما می توانید دمای تمام دستگاه های خود (حتی در مقیاس های بسیار بالا) را به طور همزمان زیر نظر داشته باشید. در هایو او اس، شما یک نقشه حرارتی در اختیار دارید که با افزایش دما در هر یک از دستگاه ها، موقعیت دستگاه به رنگ قرمز در می آید.

یک نگهبان حرارتی

اگر یکی از دستگاههای شما به دمای بحرانی برسد، نگهبان حرارتی سیستم عامل آن را به صورت اتوماتیک دوباره راه اندازی می کند و سپس فرایند ماینینگ را ادامه می دهد. بدین ترتیب، شما می تواند آسیب های ممکن به دستگاه های خود را کاهش دهید.

سرعت بالای GPU

با کمک هایو او اس، شما می توانید عملکرد دستگاه های GPU خود را به بالاترین سطح برساند. بدین ترتیب، به سود بیشتری دست پیدا خواهید کرد. همچنین برای کارت گرافیک های amd مثل rx580,rx5700,rx6800,rx6900 ممکن نیاز داشته باشید بایوس آنرا تغییر دهید که اینکار بسیار حساس است و لازم است نکاتی را در اینباره رعایت فرمایید. درصورتیکه تعداد درخواست بایوس مخصوص ماین کارت گرافیک amd به حدی برسد همکاران تخصصی ما در این حوزه میتوانند فروش آنرا در نظر بگیرند. (پس لطفا به ما اطلاع دهید)

نکته جالب اینکه با هایو حتی میتوانید با CPU ماین کنید.

شکست قفل کارت گرافیک انویدیا LHR به کمک هایو

با آپدیت های متعدد هایو و ماینر های آن میتوانید حتی از کارت گرافیک های LHR که هشریت آنها محدود شده نیز استفاده کنید

کارت گرافیک انویدیا مثل 3060ti , 3060 , 3070 , 3080 , 3090 که ورژن های محدود کننده هشریت دارند.

البته این ماینر ها باعث نمیشوند بتوانید حداکثر هشریت را از کارت های LHR دریافت کنید اما تاثیر چشمگیری خواهند داشت

داده های آماری هایو او اس

هایو او اس در خصوص عملکرد دستگاه های مختلف در زمینه الگوریتم های مختلف، دماها، ماینتر ها و غیره، داده های آماری را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین، اگر مشکلی در سیستم وجود داشته باشد، شما می توانید خیلی سریع علت بروز آن را پیدا کنید. گزارشات سیستم عامل، داده های آماری مربوط به یک سال گذشته را نشان می دهند.

سیستم ارجاعی پاداش (Referral rewards system)

با کمک هایو او اس، حتی اگر مالک ماین نباشید می توانید کسب درآمد کنید. این امر به لطف سیستم ارجاعی پاداش هایو امکان پذیر است. اگر شما کاربران جدیدی را جذب کنید، آن ها به عنوان ارجاعی های شما در سیستم شناخته می شوند. اگر ارجاعی های شما در سیستم سرمایه گذاری کنند و ماینر های جدیدی را اضافه کنند، ده درصد از پرداختی ماینر ها به هایو او اس از آن شما خواهد بود.

ارسال اعلان ها به تلگرام یا دیسکورد

با کمک هایو، شما همیشه از وضعیت دستگاه با خبر خواهید بود. اعلان ها در خصوص سرعت فن های خنک کننده، دمای بیش از حد، تغییرات در ماینر ها و غیره از طریق هایو او اس در اختیار شما قرار می گیرند. این گزارش ها به تلگرام یا دیسکورد (و یا هر دو اپلیکیشن) ارسال می شوند.

اپلیکیشن موبایل

با استفاده از اپلیکیشن هایو، شما می توانید به راحتی شرایط دستگاه های خود را در هر نقطه از جهان کنترل کنید

پشتیبانی 24 ساعته در ۷ روز هفته

تیم پشتیبانی چند زبانه هایو او اس همیشه آماده کمک رسانی به شماست. در کنار موضوع، شما می توانید راهنمایی ها، آموزش های گام به گام و ترفند های دیگر ماینینگ را در وبلاگ هایو و همچنین پایگاه داده این سیستم عامل مطالعه کنید. شما همچنین می توانید از طریق گروه تلگرامی، مشکلات خود را با سایر کاربران این سیستم عامل در میان بگذارید.

کاربران Hiveon ASIC سیستم عامل Hive را به صورت رایگان دریافت می کنند

Hiveon ASIC یک سیستم عامل سفارشی برای ASIC ها با ویژگی های مفید متعددی است، از جمله: overclocking، ولتاژ پایین، آنتی ویروس، محافظت در برابر اتصال کوتاه ناشی از نقص تولید و غیره. استفاده از هایو او اس برای کاربران Hiveon ASIC رایگان است.

استخر Hiveon

استخر Hiveon در واقع استخر هایو او اس است که با مدل PPS+Payout کار می کند. تمامی تراکنش ها توسط امکانات این استخر پوشش داده می شود. سرورهای این استخر در نقاط مختلف جهان، از جمله آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و روسیه قرار دارند.

هم اکنون این استخر بر اساس اطلاعات سایت ماینینگ پول استتس رتبه سوم را از میان استخر های برتر اتریوم و اتریوم کلاسیک  دارد. لازم به ذکر است این استخر mev نیز دارد.

همچنین استخر هایو کارمزد رایگان دارد

پیشنهاد میکنیم این استخر را در نظر داشته باشید

اگر کاربر هایو او اس هستید، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱:ساخت یک کیف پول

برای شروع ماینینگ اتریوم در استخر هایون، شما باید یک کیف پول داشته باشید. بنابراین وارد سیستم خود شوید، به بخش مربوط به Wallets بروید و بر روی عبارت Add Wallet کلیک کنید. شما می توانید نوع کوین مورد نظر خود (مانند اتریوم) را انتخاب کنید، آدرس مد نظرتان را وارد کنید و نام و منبع آن را مشخص کنید.

برنامه hive os

پس از اتمام کار، بر روی دکمه create کلیک کنید. کیف پول شما آماده است!

مرحله ۲: ساخت یک Flight Sheet

برای ساخت برگه پرواز، به بخش Flight Sheets بروید. این بخش شامل قسمت های مختلف است و شما باید اطلاعات مربوط به بخش های زیر را وارد کنید:

هایو او اس

  • کوین: ETH را انتخاب کنید
  • کیف پول: کیف پول اتریوم خود را انتخاب کنید
  • استخر هایون: را از لیست کشویی انتخاب کنید
  • ماینر: ماینر دلخواه خود را انتخاب کنید
  • نام: نام ورق پرواز خود را وارد کنید (این بخش اختیاری است)
  • روی دکمه Create Flight Sheet کلیک کنید

آموزش Hiveos

مرحله ۳: اعمال برگه پرواز بر ماینر

دو راه برای انجام این کار وجود دارد:

  • گزینه ۱: به بخش Workers مراجعه کنید و یک دستگاه ماینینگ خاص را انتخاب کنید. سپس به بخش Flight Sheets مراجعه کنید. بر روی نماد موشک در گوشه بالا و سمت راست مانیتور کلیک کنید.

Hive OS

  • گزینه ۲: به لیست مربوط به Workers بروید و تمام چک باکس های سمت چپ سخت افزار مربوطه را انتخاب کنید. سپس بر روی نماد موشک کلیک کنید.

پس از کلیک کردن بر روی آیکون موشک، یک پنجره با تعدادی از دستگاه های انتخابی خود و همچنین لیست کامل برگه های پرواز آنها، برایتان باز خواهد شد. برگه پرواز ایجاد شده را انتخاب کنید و بر روی عبارت Apply کلیک کنید. پس از این کار یک پیغام برایتان ظاهر می شود مبنی بر اینکه دستورات لازم برای دستگاه ها ارسال شده اند. در کمتر از چند ثانیه، سخت افزار های شما تغییرات را اعمال می کنند و شما می توانید پیام تایید تنظیمات را در بخش گزارش فعالیت های خود، مشاهده کنید.

آموزش کامل هایو او اس

حالا همه چیز آماده است. دستگاه های شما استخراج و ارسال داده ها به داشبورد اصلی را آغاز می کنند. شما می توانید عملکرد دستگاه ها را دنبال کنید.

اگر کاربر ویندوز هستید

اگر کاربر ویندوز هستید و قصد استفاده از هایو او اس به صورت مستقیم را ندارید، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: یک Package file را دریافت کنید

ما مجموعه‌ای از فایل های مورد نیاز (Package files) برخی از محبوب ترین ماینر ها را گردآوری کرده ایم:  ETH’s Claymore miner، PhoenixMiner و ETHminer. شما می توانید فایل مربوط به ماینر خود را انتخاب کنید و آن را در کنار ماینر، در فولدر مربوطه کپی کنید

مرحله 2: فایل را باز کنید

فایل را با ویرایشگر متن (Notepad ++) باز کنید و داده های خود را  طبق روش زیر، در آن ثبت کنید:

  • به جای عبارت PUT_YOUR_WALLET_HERE نام کیف پول خود را قرار دهید.
  • در صورت لزوم ، نام دستگاه خود را به جای عبارت WORKER_NAME وارد کنید.
  • مکان جغرافیایی خود را به جای عبارت POOL_URL – RU ، EU ، NAW وارد کنید.

فایل را ذخیره کنید، آن را راه اندازی کنید و استخراج با کمک استخر هایون را آغاز کنید.

دانلود نرم افزار Hive OS

در ادامه می‌توانید به دانلود نرم افزار هایو او اس برای اندروید و iOS بپردازید.

دانلود نرم افزار HIVE OS اندروید

دانلود نرم افزار هایو او اس برای IOS

بعد از دانلود برنامه هایو او اس باید بدانید که اموزش کار با اپلیکیشن hive os نیازی نیست. نسخه موبایلی آن به قدری به نسخه تحت وب آن شباهت دارد که اگر آن را بدانید، اموزش دیگری نیاز نیست.