ساعت دیواری کلاسیک

یکی از اصلی ترین مواردی که در نمای داخلی ساختمان مورد توجه قرار می گیرد و در دکوراسیون منزل تاثیر زیادی میگذارد، ساعت دیواری می باشد. این وسایل، صرف نظر از کاربردی که برای تعیین تایم و زمان دارند، در چیدمان و دکوراسیون داخلی هر خانه ای تاثیر به سزایی خواهند داشت. امروزه نیز با پیشرفت هایی که در تنوع دکوراسیون و سبک های مختلف به وجود آمده است، ساعت های دیواری نیز تغییرات زیادی را به خود دیده اند. به همین دلیل انتخاب ساعت دیواری مناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل، بسیار مهم خواهد بود.

ساعت دیواری کلاسیک یکی از محبوب ترین انواع ساعت های دیواری است که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع ساعت ها را می توان در قاب های مختلف با جنس های متنوع در بازار مشاهده نمود. معمولا انواع ساعت های دیواری کلاسیک با جنس های چوبی، پلاستیکی، فلزی و با طرح اعداد مختلف وجود دارد. ساعت دیواری کلاسیک را معمولا با اعداد ساده و برجسته می شناسند اما ممکن است در بسیاری از انواع آن ها، مدل های برجسته نیز وجود داشته باشد. طراحی موتور این نوع ساعت های دیواری نیز از دیگر مواردی است که سبب تفاوت در آن ها و به وجود آمدن مدل های مختلف می شود.

ساعت دیواری کلاسیک امروزه با تنوع بسیار بالایی تولید می شود و روز به روز نیز به این تنوع افزوده می شود. با توجه به مدل های مختلف و طراحی های گوناگونی که در این نوع ساعت های دیواری وجود دارد، می توان در هر نوع طراحی و نمایی استفاده نمود. فقط کافیست که سبک مورد نظر را انتخاب کنید و به ساعت دیواری کلاسیک خود را با آن ست کنید.

از ساعت های دیواری کلاسیک بیشتر در دکوراسیون های کلاسیک استفاده می شود و ترکیب آن ها با انواع دیوارکوب ها بسیار زیبا و چشم نواز خواهد شد. البته بسته به طراحی دکوراسیون و فضای موجود، می تواند از انواع دیوارکوب های تزئینی متناسب با رنگ و طرح ساعت دیواری نیز استفاده کرد.

ساعت دیواری کلاسیک جدید

با توجه به محبوبیت بالایی که انواع ساعت های کلاسیک دارند، می توان گفت که تولید کنندگان نیز جدیدترین محصولات را به بازار عرضه می کنند. نکته ی مهمی که در مورد این نوع ساعت ها وجود دارد، متناسب بودن آن ها با دکوراسیون و پیروی از سبکی خاص می باشد. زیرا در غیر این صورت باعث به وجود آمدن نمای دلخواه نخواهد شد.

رنگ و اندازه ساعت دیواری کلاسیک نیز می تواند تاثیر زیادی بر نمای داخلی ساختمان داشته باشد. به طور مثال امروزه ساعت های دیواری را در ابعاد و اندازه های بسیار متنوع تولید می کنند و با توجه به فضای موجود باید مدل مورد نظر خریداری شود. فروشگاه کرمان استور یکی از بزرگترین عرضه کننده های انواع ساعت دیواری کلاسیک جدید در مدل ها و طرح های مختلف می باشد که از آن ها می توان برای هر طراحی و نمایی استفاده کرد.

شاید برای شما نیز سوال باشد که ساعت های دیواری کلاسیک بیشتر با چه طرح و سبکی مورد استفاده می باشند. در این مورد باید بگوییم که انواع مدل های ساعت دیواری کلاسیک در بازار به فروش می رسند؛ اما مدل های چوبی از محبوب ترین ساعت های دیواری به حساب می آیند. دلیل این امر نیز نمای زیبا و طبیعی آن می باشد که حس و حال متفاوتی را القا خواهد کرد.

ساعت دیواری کلاسیک چوبی

ساعت دیواری کلاسیک چوبی از گذشته های دور تا به امروز به عنوان جز جدایی ناپذیر خانه ها به شما می روند. اما همان طور که گفتیم، نقش و کاربرد این ساعت ها به مرور متفاوت شده است و امروزه طرح و رنگ آن ها در نمای داخلی و چیدمان ساختمان بسیار مهم می باشد. ساعت های دیواری چوبی به دلیل جنس و طرح های خاصی که دارند، هیچ وقت قدیمی نمی شوند و به همین دلیل می توان سال ها از آن ها استفاده نمود. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که قیمت انواع ساعت دیواری کلاسیک چوبی گران تر از انواع ساعت های دیواری پلاستیکی می باشد؛ اما زیبایی و دوام این ساعت ها نیز بیشتر می باشد.

این نوع از ساعت های دیواری نیز دارای تنوع بسیار بالایی هستند که باعث می شود تا مشتریان در هنگام خرید آن ها، با حق انتخاب بالایی مواجه شوند. شاید همه ی ما با شنیدن ساعت دیواری چوبی، رنگ و طرح های محدود و مشخصی را برای این محصولات در نظر داشته باشیم؛ اما واقعیت این است که ساعت دیواری کلاسیک چوبی در طرح و رنگ های بسیار متنوعی در بازار عرضه می شود و به همین دلیل می توان در انواع طراحی های داخلی منزل از آنها استفاده نمود.

ساعت دیواری کلاسیک پاندول دار

ساعت دیواری کلاسیک پاندول دار همواره از محبوب ترین و زیباترین انواع ساعت های دیواری است و طرفداران خاص خود را نیز دارد. این نوع ساعت ها به عنوان ساعت های کلاسیک قدیمی در نظر گرفته می شوند اما با این حال جذابیت های خاص خود را برای اجرای طرح های کلاسیک جدید دارند.

این نوع از ساعت های دیواری دارای طراحی های بی نظیری هستند. به گونه ای که می توان از آن ها تنها به عنوان محصولات تزئینی استفاده کرد. البته ساعت دیواری مناسب، علاوه بر طراحی و کاربرد های خاصی که برای آن تعریف شده است، دوام کافی نیز باید داشته باشد. ساعت های دیواری پاندول دار نیز از قدیمی ترین ساعت های دیواری هستند که می توان آن ها را با دکوراسیون های مختلف ست کرد.

ساعت دیواری کلاسیک قیمت

با توجه به تنوع بالایی که در انواع مدل های ساعت دیواری کلاسیک وجود دارد، طبیعی است که قیمت های مختلفی نیز برای آن ها در نظر گرفته شود. معمولا قیمت انواع ساعت های دیواری بر اساس نوع، کیفیت، قدرت موتور و جنس آن ها تعیین می شود که تفاوت های زیادی را در آن ها به وجود خواهد آورد.

شما می توانید به جهت انتخاب و خرید ساعت دیواری کلاسیک ، به فروشگاه اینترنتی کرمان استور مراجعه نمایید. تمامی ساعت های موجود در این فروشگاه اینترنتی، با قیمت های مناسب ارائه می گردد که دلیل آن نیز، عرضه بی واسطه محصولات با کیفیت می باشد.