در مبلمان اداری چه برندهایی خوب هستند

در صورتی که می‌خواهید کسب وکاری راه اندازی کنید و یک محیط کار داشته باشید و یا تصمیم دارید تغییر و تحولی در محیط کار خود ایجاد کنید و نمی دانید از چه برندی برای مبلمان اداری استفاده کنید با ما همراه باشید. در این مقاله تصمیم داریم بهترین برند‌های مبلمان اداری که باکیفیت ترین و شیک ترین مبلمان اداری را عرضه می‌کنند، معرفی کنیم. حتی اگر فردی مشکل پسند باشید اگر انتخاب خود را بین بهترین برند‌ها فیلتر کنید، راحت تر و سریع تر میتونید خرید مبلمان اداری را انجام دهید.

ترکیبی از بی‌نظیرترین مبلمان و میز اداری با پارتیشن اداری

منظور از مبلمان اداری چیست؟

مهم ترین لوازم و تجهیزات در هر سازمان، شرکت و دفتر کاری مبلمان اداری است. مبلمان اداری شامل صندلی، میز، کمد، فایل، کتابخانه، کمد و… است. مبلمان اداری فقط برای کارمندان به منظور انجام امور کاری نیست بلکه می‌تواند شامل حال مشتریان و مراجعین نیز باشد. مانند مبلمان اداری در سالن انتظار.

در عصر حال مبلمان اداری باید علاوه بر شیک و زیبا بودن، از کیفیت بالا و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشند.

مزایای مبلمان اداری مناسب و استاندارد

مبلمان محیط کار باید به صورتی باشد که کارمندان در زمان کار خسته و به مرور متحمل آسیب جسمانی نشوند. یک مبلمان اداری استاندارد و مناسب باعث می‌شود کارمندان در  محیطی راحت، شاد و سلامت کار کنند. مبلمان خوب در یک طراحی داخلی خوب باعث انگیزه بیشتر و علاقه بیشتر کارکنان نسبت به کار می‌شود.

از طرفی ارباب رجوعان نیز ترجیح می‌دهند در ابتدای ورود با یک محیط کار با طراوت و با دکوراسیونی زیبا روبرو شوند. محیطی با طراحی آرامش بخش و مبلمان لوکس باعث می‌شود مشتریان ترغیب به همکاری، خرید و یا عقد قرارداد شوند. در این رابطه ما تصمیم گرفتیم که شما را در زمینه خرید بهترین مبلمان اداری و شناخت بهترین برند‌های مبلمان اداری راهنمایی کنیم.

راهنمای انتخاب بهترین مبلمان اداری

برای خرید مبلمان دفتر کار، ابتدا باید محیط و فضای کار را در نظر بگیرید و مبلمانی هماهنگ با طراحی داخلی محیط کار خود انتخاب کنید. از طرفی نوع کسب و کار شما و شخصیت مشتریان و ارباب رجوعانی که دارید در انتخاب سبک مبلمان، طراحی، رنگ‌بندی و تقریبا کلیه جزئیات نقش دارد و باید به همه این موارد توجه کرد.

به طور کلی مبلمان اداری باید زیبا، راحت، کاربردی و آرگونومیک باشد. در انتخاب مبلمان اداری باید به موارد مختلفی همچون سبک کارکرد صندلی یا میز، توقعات شما و پرسنلتان، ابعاد اتاقی که تصمیم دارید مبلمان در آن قرار گیرد، نور و رنگ اتاق و متریال مناسب مبلمان اداری را در نظر بگیرید.

بهترین برند مبل اداری

در مبلمان اداری چه برندهایی خوب هستند؟

اگر بهترین برند‌های مبلمان اداری را بشناسید قطعا خرید بهتر و با اطمینان خاطر بیشتری خواهید داشت. برند‌های معروف طراحان و تولیدکنندگان با تجربه ای دارند و در طراحی این محصولات حرف اول را می‌زنند. این شرکت‌ها خصوصیاتی که مبلمان اداری شیک باید داشته باشند و سلیقه اکثریت مشتریان را در محصولات خود پیاده می‌کنند و برترین ست‌های اداری را به فروش می‌رسانند. این برند‌های معروف به این صورت هستند:

مبلمان اداری Urban Office

این برند جهانی نزدیک به 16 سال سابقه تولید مبلمان اداری شیک و چند منظوره دارد. اکثر شرکت‌های کوچک از محصولات این برند استفاده می‌کنند چراکه با استفاده از مبلمان اداری انعطاف پذیر یوربن از فضا استفاده بهینه می‌شود. این شرکت پانل‌های عایق صوتی و پارتیشن اداری نیز ارائه می‌دهد.

مبلمان اداری کریستالیا

Kristalia برند معروف ایتالیایی است. این شرکت چندان بزرگ نیست اما کارمندان و تولیدکنندگانی خلاق دارد که محصولات بی نظیری در زمینه مبلمان اداری تولید می‌کنند. همین امر باعث محبوبیت و معروفیت این برند شده است. شرکت هایی مثل مایکروسافت از محصولات این برند استفاده می‌کنند.

مبلمان اداری Knoll

این شرکت را یک تاجر آلمانی به نام هانس نول راه اندازی کرد. شاید نام صندلی واسیلی که یکی از محصولات معروف این شرکت هست را شنیده باشید. این برند در عرصه ساخت انواع تجهیزات اداری، میز ‌ها، کمد ها، کتابخانه و دیگر مبلمان اداری و دانشگاهی فعالیت خوبی دارد. کیفیت و زیبایی محصولات این شرکت به حدی است که در موزه هنر‌های معاصر بیش از 40 طرح از این برند را قرار داده اند.

مبلمان اداری نیلپر

حال به برند‌های برتر ایرانی بپردازیم که یکی از آشناترین آن‌ها شرکت مبلمان اداری نیلپر است. حتما می‌دانید که معروف ترین صندلی در بازار صندلی نیلپر است. این شرکت  به خوبی نیاز مشتریان را درک کرده و با تولید و ارائه محصولات باکیفیت موفق به برتری شده است. این شرکت امروزه علاوه بر تولید مبلمان اداری، مبلمان خانگی نیز عرضه می‌کند.

مبلمان اداری جلیس

این برند در تولید محصولات خود از فناوری و تکنولوژی روز جهان استفاده می‌کند و به همین خاطر در زمینه ساخت مبلمان اداری خوش می‌درخشد. این شرکت کلیه میزهای اداری، فایل، کتابخانه، صندلی، میزهای اتاق جلسه، پارتیشن مدولار و… تولید می‌کند. اولویت جلیس کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه با استاندارد بین المللی و مرغوب است و به همین خاطر سال هاست که جایگاه خود را در بین برترین‌ها حفظ نموده است.

مبلمان اداری فرامین

کمپانی فرامین نزدیک به 20 سال است که در زمینه واردات مبلمان اداری فعالیت دارد و نزدیک به 12 سال است که خط تولید خود را به سمت ساخت و عرضه مبلمان اداری برد که بسیار هم موفق عمل کرد. امروزه با استفاده از بروزترین تکنولوژی و تجهیزات در طراحی و ساخت مبلمان اداری در حال کار می‌باشد. این شرکت مبلمان و میز‌های کار اشتراکی، کار انفرادی، فایل، میز کنفران و جلومبلی تولید می‌کند.

مبلمان اداری هلگر

این شرکت در بین رقبا اولویت را بر زیبایی قرار داده است. شاید بگویید برند هلگر نوپا است و کاملا درست می‌گویید اما این برند زیر مجموعه تیم شرکت‌های مهندسی خور می‌باشد که بیش از ده‌ها سال تجربه در صنعت مبلمان اداری را به خود اختصاص داده است. مبلمان اداری هلگر مدرن بودن، زیبایی و کیفیت را یکجا به شما ارائه می‌دهند و با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کنند و نسبت به آن‌ها از قیمت پایین تری برخوردارند.

مبلمان اداری

کلام آخر

در آخر امیدواریم حالا که بهترین برندهای مبلمان اداری را شناختید بهتر بتوانید برای محیط کسب و کار خود، بهترین‌ها را انتخاب کنید پیشنهاد میکنم برای تکمیل کردن اطلاعات خود مطلاعه ای رو مقاله ی ترکیبی از بی‌نظیرترین مبلمان و میز اداری با پارتیشن اداری داشته باشید.