دراپ‌باکس Dropbox برای کسب و کار

دراپ‌باکس Dropbox برای کسب و کار

وب‌سایت دراپ‌باکس (https://www.dropbox.com) یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین سرویس‌های ذخیره سازی آنلاین فایل‌ها می‌باشد، یک سرویس میزبانی انواع فایل براساس رایانش ابری بوده و به کاربرانش این امکان را می‌دهد که در هر جا و همیشه به فایل‌ها دسترسی راحتی به صورت آنلاین داشته باشند. در واقع هارد کامپیوتری شما در اینترنت بوده و بصورت ایمن می‌توانید فایل‌هایتان را در آن آپلود و دانلود نمایید.

چرا باید از دراپ باکس استفاده کنیم ؟

  • شما اسناد و اطلاعاتی روی هارد دیسکتان دارید که ممکن است به دلایل مختلف از دست بدهید آن را با سرعت زیاد در فضای مجازی ذخیره کنید
  • و یا میخواهید در هرجایی از اطلاعاتان استفاده کنید کافیست به دراپ باکس وصل شوید
  • و یا در جایی هستید فلش و یا هارد دیسک ندارید اطلاعاتی را نیاز دارید حمل و نقل کنید آن را در دراپ باکستان ذخیره کنید
  • بک آپ از اطلاعات مهمتان را در فضای امن Dropbox بریزید
  • دوست دارید بعضی آهنگ فایل عکس را به اشتراک بگذارید از Dropbox استفاده کنید
  • و…

ثبت نام در Dropbox و استفاده از امکانات رایگان این فضای کاری مدرن 

در مرحله اول باید وارد سایت دارپ باکس شوید

آدرس سایت: www.dropbox.com

در مرحله دوم باید اطلاعات خود را شامل نام، نام خانوادگی، ایمیل و پسورد را وارد کنید و سپس تیک گزینه i agree to dropbos terms را بزنید به این معنی که تمامی شرایط دراپ باکس را می‌پذیرید.

حال گزینه sign up را بزنید.

حساب کاربری ساخته شد. حال دارپ‌باکس گزینه دانلود نرم افزار را برایتان نمایش می‌دهد. می‌توانید هم از سایت و هم از نرم افزار استفاده کنید.


اگر می خواهید برای استفاده از دراپ باکس به سراغ مرورگر و سایت نروید بر روی گزینه download dropbox کلیک کنید.

و حالا دراپ باکس دانلود شده. بر روی فایل دانلود شده کلیک کنید و گزینه run را بزنید.

حال دراپ باکس شروع به نصب میکند و باید کمی صبر کنید تا نرم افزار کاملا نصب شود. پس از نصب صفحه ای باز خواهد شد که پیام موفقیت نصب را نمایش می‌دهد. در این صفحه بر روی گزینه open my dropbox کلیک کنید.

در مرحله بعد دراپ باکس به شما خوش آمد می گوید و باید بر روی گزینه get started کلیک کنید.

در صفحه بعد دراپ باکس شروع به توضیح درباره کارایی آن می کند و باید بر روی گزینه next کلیک کنید و در اخرین صفحه توضیح بر روی گزینه finish کلیک کنید.

حال دراپ باکس برای شما نصب و باز شده است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. همچنین دراپ باکس یک فایل پی دی اف برای شما قرار داده است که نشان دهنده نحوه استفاده از آن است.


اگر دراپ‌باکس دسکتاب را دانلود و نصب نکردید می‌توانید به کمک مرورگر از آن استفاده کنید. فقط کافیست دوباره وارد سایت آن شوید و در بخش sign in ایمیل و پسورد خود را وارد کنید و بر روی گزینه sign in کلیک کنید.

حال به راحتی وارد حساب خود شده اید و می‌توانید از آن استفاده کنید.

آدرس سایت: www.dropbox.com