خرید درب آکاردئونی اصفهان از نمایندگی ایمن حفاظ

درب آکاردئونی با ویژگی بارز محافظت از مقابل درب ورودی واحدهای مجتمع های مسکونی و تجاری و مغازه ها تولید و عرضه شده است. درب آکاردئونی اصفهان علاوه بر حفاظت محل زندگی و کار شما از اتفاقات غیر پیش بینی، قابلیت های زیادی دارد.  برای آشنایی بیشتر با امکانات کاربردی این نوع درب، مطلبی را پیرامون بررسی ویژگی های درب آکاردئونی با عناوین زیر به اشتراک می گذاریم.

انتخاب و جایگزین هر قابلیت جدیدی به جای امکانات قدیمی مستلزم آشنایی کامل با آن محصول ارائه شده می‌باشد. امیدواریم مطالب پرداخته شده در این مطلب مشاور خوبی برای خرید درب آکاردئونی اصفهان باشد.

معرفی درب آکاردئونی

در ابتدا برای آشنایی بیشتر با این سبک درب به دلیل نامگذاری آن به این نام می پردازیم. نحوه باز و بسته شدن این درب بینهایت به حرکت ساز آکاردئون شباهت دارد، بنابراین به نام درب آکاردئونی میان افراد سازنده و خریدار شناخته شده است. این درب ریلی تاشو روی درب اصلی نصب شده و به عنوان یک محافظ از حریم شخصی به کار برده می‌شود.

حفاظ درب آکاردئونی اصفهان، یک دزدگیر به تمام معنا!

حفاظ آکاردئونی آهنی، یک محافظ و نوعی درب فلزی است که پشت درب اصلی خانه نصب می شود. روی این درب آهنی نیز یک قفل امنیتی زده می شود. قفل امنیتی حفاظ درب آکاردئونی اصفهان تنها یک کلید ویژه دارد و با هر کلیدی باز نمی شود! در نتیجه ساختار درب آکاردیونی به صورتی است که می تواند به خوبی از ساختمان شما محافظت کند.

یکی از مزایای حفاظ آکاردئونی این است که کاربردهای زیادی دارد و می توان آن را برای محافظت از ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و… نصب کرد. حتی دیده شده که در بعضی از موسسات مالی، بیمه و بانک نیز از در آکاردئونی استفاده شده است. حفاظ درب آکادئونی اصفهان به قدری محکم و ایمن است که راه را برای ورود افراد غریبه می بندد و مثل سد غیرقابل نفوذ است! پس اگر می خواهید امنیت بیشتری را در خانه، شرکت، اداره، ویلا و مغازه خود برقرار کنید، به فکر سفارش درب آکاردئونی اصفهان باشید.

درب آکاردئونی استاندارد

در هنگام خرید درب اکاردئونی اصفهان، دقت کنید که جنس باکیفیت و مرغوبی داشته باشد. در درب اکاردئونی، مقطع ریلی بالای درب با اندازه 50*50 ساخته می شود. مقطع کناری درب آکاردیونی هم در ابعاد 30*50 است و از تسمه 20*5 در این حفاظ استفاده می شود. بعد از ساخت در آکاردئونی، سطح این محافظ با استفاده از رنگهای روغنی و رنگ کوره ای رنگ آمیزی می شود تا در برابر رطوبت، گرما، سرما و ضربه مقاوم تر شود.

بعضی از مشتریان در فروشگاه درب آکاردئونی اصفهان سفارش می دهند که حفاظ آکاردئونی آنها قفل مخفی و دستگیره فانتزی هم داشته باشد. درب های آکاردئونی روی ریل بالایی و ریل پایینی حرکت می کنند و برگها یا لایه های آن قابلیت تاشوندگی دارند. به همین دلیل است که استفاده از حفاظ آکاردئونی بسیار راحت است.

درب آکاردئونی اصفهان

ویژگی های درب آکاردئونی اصفهان و مزیت کاربرد قفل توکار

 ساختار کاربردی آسان و ساده این نوع درب؛ نسبت به دیگر سیستم های حفاطتی و ضدسرقتی ساختمان، یکی از دلایل قابل توجه و پرطرفداری این محصول است. جنس این درب ها از آهن و اجزای آن پروفیل به صورت عمودی و افقی ساخته شده، یک ریل و دو نوع قفل که به صورت توکار و روکار می باشد، که امنیت توکار بالاتر است. بارزترین دلیل خرید درب آکاردئونی اصفهان حفاظت از حریم شخصی است. این امر مستلزم رعایت یک سری استاندارد در ساخت این نوع درب است، در نهایت کاربرد درب های آکاردئونی در منزل و ساختمان های اداری به صورت دستی و در پارکینگ بصورت ریموت دار می‌باشد.

بررسی انواع درب آکاردئونی از نظر جنس و ساختار

درب های آکاردئونی را بر اساس ساختار و جنس آنها به صورت زیر دسته بندی می‌کنند:

  1. درب آکاردئونی آهنی
  2. درب آکاردئونی ام دی اف
  3. درب آکاردئونی PVC
  4. درب آکاردئونی برقی 

1- درب آکاردئونی آهنی

نام این درب بر اساس فلز آهن که عنصر اصلی سازنده آن می‌باشد و استحکام بالا دارند. درب های آکاردئونی آهنی قبل از ساخته شدن با رنگ کوره و ضد زنگ، رنگ آمیزی شده و در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند، بنابراین می‌توان با خیالی آسوده از این نوع درب برای محیط بیرون استفاده کرد. این مدل درب به دلیل ویژگی های نامبرده نسبت به مدل های دیگر کاربرد بیشتری دارد.

2- درب آکاردئونی ام دی اف (MDF)

مهم ترین و چشمگیر ترین ویژگی این مدل درب ها، قیمت پایین و مناسب آن است. اما عیب بارزی که این نوع درب دارد عمر کوتاه آن است که به دلیل وزن بالایی که دارد به مرور زمان از شکل افتاده و ترک می خورد. در نتیجه کارایی بالایی ندارد و نیاز به تعمیر و یا تعویض زود هنگام دارد.

3- درب آکاردئونی پی وی سی

این نوع درب آکاردئونی اصفهان به نسبت درب آهنی وزن کمتری دارد و علاوه بر زیبایی ظاهری، شستشو و تمیز کردن درب آکاردئونی پی وی سی خیلی راحت تر است. بنابراین از مدل های پر طرف دار درب های آکاردئونی می‌باشد.

4-درب آکاردئونی برقی

درب های آکاردئونی، مدل برقی و اتومات دارند. که بیشتر برای پارکینگ‌ها کاربرد دارد. قابلیت کنترل از راه دور از مزیت این نوع درب هاست.

قیمت درب آکاردئونی دست دوم و درب آکاردئونی pvc

درب آکاردئونی دست دوم با قیمت مناسب تر برای خرید موجود می‌باشد، می توانید با در نظر گرفتن وضعیت ظاهری و کاربردی این نوع درب ها از انها استفاده نمایید. قیمت درب های نوع PVC هم متناسب با شرکت ارائه دهنده و نوع کاربرد و فضای در نظر گرفته شده بستگی دارد. خرید درب آکاردئونی اصفهان متناسب با محیط مورد نظر و با توجه به فضای اختصاص داده شده می‌تواند متفاوت باشد، و نیازمند کارشناس و مشاور متخصص در این زمینه است، و از نظر هزینه متناسب با نوع و جنس این درب ها متغییر می باشد.

مزایای درب آکاردئونی اصفهان

  • نیاز به فضای کم برای نصب این نوع درب و باز و بسته شدن ریلی و آسان این نوع درب ها
  • سبک بودن و داشتن حفاظ از خود درب و استحکام بالا و همین طور طرح و شکل ظاهری زیبا
  • نصب این درب نیاز به نصب دوربین را به دلیل ضد سرقت بودن از بین می‌برد
  • خرابی آن نسبت به درب های ضد سرقتی کامپیوتری کمتر است و عمر استفاده بالایی دارند.
  • این درب ها تک لایه و دو لایه می باشد می توانید متناسب با فضای منزل و تنگی راهرو و محل زندگی مدل مناسب را انتخاب نمایید.

انواع طرحها و مدل های درب آکاردئونی

اگر قصد خرید درب آکاردئونی اصفهان را دارید، می توانید از میان مدلهای زیر، طرح درب آکاردئونی خود را انتخاب کنید:

  • 3 ردیف لوزی
  • 3 ردیف لوزی 4 خم
  • 4 ردیف لوزی
  • 3 ردیف لوزی پرچ مخفی
  • 3 ردیف لوزی تسمه نقشدار
  • 3 ردیف لوزی پیچی
  • 3 ردیف لوزی نقشدار پرچ منفی
  • ایتالیایی
  • 5 گل دوجداره
  • 5 گل دوجداره پرچ منفی
  • سلطنتی
درب آکاردئونی اصفهان

منظور از گل در حفاظ آکاردئونی، تعداد مشبک های استفاده شده در این مدل دربهای ضدسرقت است. در آکاردئونی استاندارد بین 3 تا 5 گل دارد. هرچه تعداد ردیفها و گلهای درب اکاردئونی بیشتر باشد، ضریب امنیت آن بیشتر است. درب اکاردئونی 5 گل دوجداره به قدری ایمن است که برای باز کردن آن باید از دستگاه سنگ فرز استفاده کرد و حتی توسط سارقان حرفه ای نیز باز نمی شود!

برای افزایش امنیت ساختمان خود، شما می توانید از میان طرحها و مدلهای درب آکاردیونی، مدل و طرح حفاظ آکاردئونی دلخواه خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

آیا نگران قیمت درب آکاردئونی هستید؟

بعضی از افراد به دلیل نگرانی بابت قیمت درب آکاردئونی اصفهان از خرید آن خودداری می کنند! اما باید بدانید هزینه ای که بابت خرید درب آکاردئونی اصفهان می پردازید، نسبت به مزایای آن خیلی کمتر است. در واقع شما با خرید درب آکاردیونی، هیچ راهی برای ورود به ساختمان باقی نمی گذارید و امنیت ساختمان خود را چند برابر بیشتر می کنید.

اگر به آمار دزدی از خانه ها و شرکتها نگاه کنید، می بینید که امنیت پایین ورودی ساختمان، باعث ورود راحت و سریع سارقان شده است. خرید حفاظ درب آپارتمان، نوعی سرمایه گذاری برای مراقبت از اموال شماست. پس بابت هزینه و قیمت درب آکاردئونی اصفهان نگران نباشید و به جای بهانه آوردن، به فکر خرید درب آکاردئونی مناسب آپارتمان خود باشید.

همین حالا برای سفارش درب آکاردئونی موردنظر خود اقدام کنید!

مجموعه بزرگ ایمن حفاظ با سالها سابقه و تجربه در زمینه ساخت و تولیدکننده درب آکاردئونی اصفهان، می تواند بهترین و زیباترین مدل حفاظ آکاردئونی را برای شما آماده کند. گروه ایمن حفاظ، درب آکاردئونی موردنظر شما را با بهترین ابزار و فلزات آماده کرده و در سریعترین زمان به شما تحویل می دهد. قیمت درب آکاردئونی اصفهان ایمن حفاظ نیز بسیار مناسب است و شما می توانید با هر بودجه ای که دارید، در آکاردئونی زیبا و مطمئنی را برای ساختمان خود خریداری کنید.

درب آکاردئونی به دلیل داشتن تسمه های فلزی عالی، قاب فلزی مقاوم، نصب آسان و راحت، اشغال فضای کم در آپارتمان، خاصیت ریلی و کشویی، مدل زیبا و ضریب امنیت بالا، یک گزینه عالی برای افزایش امنیت ساختمان شما است. پس همین حالا به وب سایت ایمن حفاظ سر بزنید و درب اکاردئونی موردنظر خود را سفارش دهید.

برای خرید درب آکاردئونی اصفهان، همین حالا به وب سایت ایمن حفاظ به آدرس https://imenhefaze.ir/ مراجعه کنید و حفاظ آکاردئونی موردنظر خود را با طرح و شکل موردنظرتان سفارش دهید و یا با شماره تلفن 2030 324 0313 و 2080 036 0913 تماس بگیرید تا کارشناسان ما بصورت رایگان به شما مشاوره بدهند و در صورت نیاز به صورت رایگان مکان شما را بصورت حضوری کارشناسی نمایند.

جمع بندی 

در انتهای این مطلب می توان گفت نظر به اینکه حریم خصوصی و محیط کار و زندگی ما همواره در معرض سرقت و تهاجم سارقین می باشد، بنابراین باید به دنبال تغییری مناسب برای حفاطت محیط زندگی و کار خود باشید، می‌توانید با نصب درب های آکاردئونی و ضد سرقتی دیجیتال، امنیت محیط زندگی خود را تامین نمایید.