خرید بهترین حفاظ برای ساختمان

رایج ترین نرده های به کار رفته در ساختمان ها امروزه نرده حفاظ فلزی می باشند. این حفاظ ها از شکل دادن آهن و انواع پروفیل ها ساخته می شوند. نرده حفاظ آهنی ساختمان برای حفاظ آهنی درب منزل، پنجره، تراس و نرده سر دیوار مورد استفاده قرار می گیرند. به گزارش فایند پلاس به نقل از آهن سازه قصد داریم انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان که در بخش‌های مختلف یک خانه مورد استفاده قرار می گیرند را به شما معرفی نماییم.

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که در نبود منزل خود همواره نگران خانه تان می باشید که دزدی به آن ها وارد نشود تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با انتخاب یکی از انواع نرده حفاظ آهنی ساختمان خیالت خود را از این بایت راحت کنید. نرده‌های حفاظ آهنی یکی از مهم‌ترین قسمت حفاظت ساختمان‌سازی برای ایجاد امنیت و زیبایی در ساختمان است. در ایران مخصوصا ورودی آپارتمان‌ها، از حفاظ و نرده‌ آهنی مخصوص پنجره، برای پنجره‌های بیرونی ساختمان ها استفاده می‌کنند.

حفاظ

با افزایش آمار سرقت از منازل ، نگرانی مردم از بابت امنیت خود و ورودی خانه هایشان بیشتر شد در این حین در کنار انواع قفل های ضد سرقت و دزدگیرها ، استفاده از نرده حفاظ فلزی پنجره و درب نیز بیشتر شد ، چون این نرده ها ، دسترسی به داخل منزل از طریق پنجره ها و درب های آپارتمانی را مسدود می کنند و مانع ورود سارقین به داخل خانه شما می شوند . اهمیت به کار گیری نرده ی محافظ آهنی در خانه هایی که در طبقات پایین تر مخصوصا طبقه اول قرار گرفته اند بیشتر است چون احتمال نفوذ به آنها بیشتر است . نرده های آهنی علاوه بر جلوگیری از ورود دزدان ، به از بین بردن احتمال سقوط از داخل پنجره نیز کمک می کند.

همان گونه که از قدیم مرسوم بوده درب کرکره سنتی و سپس نسل جدیدتر آنها یا همان کرکره برقی پنجره و درب پارکینگ می توانند بعنوان یک حفاظ ضد سرقت ساختمانی برای انواع کاربری ها نصب شوند.

 حفاظ نرده آهنی معمولا روی دیوار نصب می شود و امنیت خانه را تامین می کند اما گاهی در بالکن ها و حتی روی پنجره نیز نصب می شود. در سالیان دور حفاظ شاخ گوزنی حفاظ های به کار رفته بصورت نیزه یا سیم خاردار بوده است که دارای معایب بسیاری بودند ، ولی هم اکنون شاهد نسل جدیدی از حفاظ ها هستیم .

حفاظ شاخ گوزنی

به طور حتم حفاظ شاخ گوزنی ایمن ترین نرده حفاظ فلزی و بهترین حفاظ روی دیوار است . البته به شرطی که در زمان انتخاب نرده حفاظ آهنی اطلاعات مناسبی در اختیار داشته باشید تا بتوانید بهترین حفاظ روی دیوار را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید انتخاب کنید. حفاظ شاخ گوزنی قطعا در بین انواع نرده حفاظ های روی دیوار یکی از بهترین، نرده حفاظ های فیزیکی ورودی ساختمان و باغ ویلا است.

درب آکاردئونی فلزی همانند حفاظ شاخ گوزنی یکی از ابزار های حفاظت از اماکن است که جهت جلوگیری از سرقت طراحی شده است و تقریبا در همه کشورد ها مورد استفاده قرار می گیرند و از منازل گرفته تا شرکت ها، فروشگاه ها،ساختمان های دولتی، بانک ها و همه و همه از آن استفاده می کنند. ضد سرقت بودن حفاظ آکاردئونی سبب شده تا جایگاه ویژه ای را در میان مردم کسب کند.