خرید اینترنتی روان کننده بتن در بتن شیمی خاتم

خرید اینترنتی روان کننده بتن از شرکت تولیدی بتن شیمی خاتم امکان پذیر است. روان کننده های بتن از افزودنی های بتن هستند که منجر به بهبود خواص این نوع مصالح عمرانی می شوند و کارپذیری بتن را برای استفاده در فصول گرم سال و فصول سرد سال افزایش می دهند. روان کننده های بتن دارای انواع مختلفی است که در تعیین نسبت آب به سیمان در بتن ها تاثیر گذار می باشند. یکی از دغدغه کارفرمایان در پروژه های مختلف، کاهش هزینه های اجرای طرح است، شما عزیزان می توانید با خرید اینترنتی روان کننده بتن، در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. برای اطلاع از جزئیات خرید اینترنتی روان کننده بتن از طریق بتن شیمی خاتم، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

روان کننده بتن چیست؟

از روان کننده بتن، به عنوان کاهنده آب بتن نیز یاد می شود و در واقع نوعی مواد افزودنی شیمیایی و به صرفه می باشد که بر پایه کربوکسیلات و لینگوسولفونات تولید می گردد. روان کننده های بتن دارای عملکردی چندگانه هستند، به طوری که هم میزان آب مصرفی در بتن را کاهش می دهند و هم منجر به افزایش کارایی بتن می گردند، به طوری که برخی از انواع روان کننده های بتن، زمان گیرش را به تاخیر می اندازند.

در یک تعریف کلی بر اساس استاندرادهای ملی ایران، روان کننده بتن، نوعی افزودنی شیمیایی است که بدون اینکه در میزان آب مورد استفاده در بتن تغییری ایجاد کند، روانی بتن را افزایش می دهد.

کاربرد روان کننده بتن

در ساخت روان کننده های بتن و فوق روان کننده های بتن، هدف این است که وقتی به مخلوط بتن اضافه می شوند، برخی ویژگی های بتن شامل کارایی و مقاومت آن را افزایش دهند که این موضوع در زمان خرید اینترنتی روان کننده بتن نیز حائز اهمیت است.

در نظر داشته باشید که مقاومت بتن با میزان آبی که به آن اضافه می شود، رابطه عکس دارد. بنابراین در ساخت و تولید بتن به افرودنی نیاز است که ضمن اینکه آب کم تری استفاده شود، روانی بتن نیز به گونه ای باشد که کار با آن آسان تر شود و این همان کاری است که روان کننده بتن انجام می دهد.

ویژگی های مهم بتن، وابسته به درصد و یا نسبت آب به سیمان است؛ در صورتی که میزان آب استفاده شده در بتن کاهش پیدا کند، چگالی خمیر سیمان افزایش پیدا می کند و بتن باکیفیت تری خواهیم داشت. افزایش کیفیت خمیر بتن به معنای افزایش مقاومت فشاری و خمشی، کاهش نفوذپذیری، افزایش مقاومت در برابر هوازدگی و پیوند بهتر با آرماتورها می باشد. همینطور تغییرات ناشی از خشک شدن و یا خیس شدن بتن کاهش می یابد و آثار ترک خوردگی و جمع شدگی در آن به حداقل می رسد.

موضوع مهمی که وجود دارد این است که کاهش میزان آب در یک مخلوط بتن باید محاسبه شود، به طوری که ضمن تکمیل شدن فرآیند هیدراتاسیون سیمان، کارایی بتن نیز حفظ گردد.

خرید اینترنتی انواع روان کننده های بتن

از موضوعات مهمی که لازم است خریداران در هنگام خرید اینترنتی روان کننده بتن به آن توجه داشته باشند، این است که روان کننده های بتن دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کردیم :

  • روان کننده بتن کربوکسیلات
  • روان کننده بتن نفتالیتی
  • روان کننده بتن لینگوسولفونات

روان کننده های بتن علاوه بر این اینکه بر پایه های مختلفی تولید می شوند، در انواع دیرگیر، نرمال، کاهش دهنده آب و زودگیر موجود هستند. لازم است خریداران با توجه به اهدافی که پروژه دنبال می کند، بهترین روان کننده بتن را خریداری و استفاده نمایند.

روان کننده های بتن با اهداف مختلفی شامل کم کردن میزان آب مصرفی در بتن، کم کردن عیار سیمان در بتن، جلوگیری از ایجاد ترک های سطحی در بتن، صرفه جویی در مصرف سیمان بتن، بهبود کیفیت مقاومت بتن، بالا رفتن مقاومت فشاری بتن و … مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه به خواص روان کننده بتن در هنگام خرید اینترنتی روان کننده بتن

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، روان کننده های بتن، خاصیت و خواص بتن را بهبود می بخشند. در ادامه به برخی خواص روان کننده های بتن اشاره کرده ایم که لازم است کارفرمایان پیش از خرید اینترنتی روان کننده بتن به آن توجه داشته باشند.

  • افزایش روانی و کارایی بتن
  • بهبود پمپاژ بتن
  • کاهش نسبت آب به سیمان تا حدود حداقل 30 الی 40 درصد
  • ایجاد بتنی خوش نما یا اکسپوز
  • بدون نیاز به ویبراتور
  • افزایش انسجام بتن
  • جلوگیری از حبس هوا در بتن
  • افزایش مقاومت فشاری بتن
  • سازگاری با انواع سیمان های پرتلند
  • جلوگیری از جدا شدن سنگ دانه ها
  • قابل استفاده به طور همزمان با میکروسیلیس ها
  • و …

میزان مصرف روان کننده بتن

پس از خرید اینترنتی روان کننده بتن، یکی از سوالات کارفرمایان، میزان استفاده از این افزودنی در بتن می باشد. تولید کنندگان روان کننده های بتن، میزان دقیق مصرف این افزودنی را طی آزمایش های کارگاهی مشخص می کنند.

توصیه کارشناسان بتن شیمی خاتم، این است که با توجه به مصالح سنگی، تیپ سیمان، میزان کاهش نسبت آب به سیمان و … از روان کننده بتن به اندازه 0.3 الی 0.9 وزن سیمان استفاده گردد.

در جهت کارایی بهتر روان کننده بتن، بهتر است ابتدا این افزودنی با آب مخلوط شود و سپس به بتن اضافه گردد. همینطور می توان روان کننده بتن را به مخلوط آماده بتن اضافه کرد و پس از اختلاط کامل فرآیند بتن ریزی را آغاز نمود.

خرید اینترنتی روان کننده بتن

روان کننده های بتن به دلیل خواص و کارایی که دارند، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و تقاضا برای آن ها زیاد است. به منظور خرید آسان و به صرفه روان کننده های بتن، می توانید آن را از طریق خرید اینترنتی روان کننده بتن جهت اجرای پروژه تامین نمایید.

شرکت تولید بتن شیمی خاتم، از شرکت های فعال در زمینه فروش اینترنتی روان کننده بتن است که اقدام به عرضه روان کننده های بتن در بسته بندی های خاص و همینطور با درصد خلوص بالا به مشتریان می نماید.

بر روی تمامی روان کننده های بتن عرضه شده از سوی شرکت بتن شیمی خاتم، مقدار حجم واحد، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، میزان مصرف، نحوه مصرف و … درج گردیده است.

در صورتی که قصد خرید روان کننده، چسب بتن ، ژل میکروسیلیس و … را دارید ، می توانید جهت اطلاع از قیمت و شرایط فروش مجموعه تولیدی بتن شیمی خاتم، از طریق راه های ارتباطی درج شده در انتهای همین صفحه اقدام نمایید.

قیمت روان کننده بتن

از سوالات پر تکرار در بتن شیمی خاتم، سوال در مورد قیمت روان کننده بتن است. بدیهی است قیمت روان کننده های مختلف وابسته به فاکتورهای مختلفی شامل نوع و میزان مواد اولیه موجود در ترکیب روان کننده بتن، نسل تولید روان کننده، میزان حجم و … متغیر می باشد.

هر چه حجم روان کننده های بتن بیشتر باشد، بدیهی است که قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. در صورتی که به دنبال کاهش هزینه ها و قیمت روان کننده بتن هستید و تمایل دارید با کم ترین هزینه، بهترین روان کننده بتن باکیفیت بالا را خریداری کنید، می توانید از خرید اینترنتی روان کننده بتن مجموعه تولیدی بتن شیمی خاتم استفاده کنید.

با استفاده از خرید اینترنتی نیازی نیست برای تهیه محصول به صورت حضوری به مرکز فروش مورد نظر مراجعه کنید و اینگونه می توانید به صورت تلفنی از کارشناسان فروش مجموعه مشاوره دریافت کنید و سپس روان کننده بتن را مطابق با ویژگی های پروژه خود و همینطور در حجم درخواستی خریداری نمایید.

در صورتی که مایل هستید از انواع روان کننده بتن موجود در فروشگاه اینترنتی بتن شیمی خاتم به همراه قیمت آن ها مطلع گردید، می توانید به وبسایت این برند مراجعه کنید. 

نحوه خرید اینترنتی روان کننده بتن از بتن شیمی خاتم

همانگونه که مطالعه کردید، بهترین روش برای تهیه یک روان کننده بتن متناسب با شرایط پروژه، خرید آن به صورت اینترنتی می باشد؛ چراکه به نوبه خود در کاهش هزینه های نهایی پروژه، بسیار تاثیر گذار است. در خرید اینترنتی ضمن اینکه نیازی به مراجعه حضوری به مرکز فروش مورد نظر نخواهد بود، اینگونه شما قادر هستید که محصول مورد نظر را بدون واسطه از شرکت تولیدی خریداری نمایید. حذف واسطه ها به معنای کم شدن میزان سود و خرید به قیمتی به صرفه است.

بتن شیمی خاتم اقدام به تولید انواع روان کننده های بتن می نماید که با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان این مجموعه تولیدی می توانید نوع مناسب با پروژه خود را خریداری کنید. پرسنل مجموعه دارای تخصص بالایی در این زمینه هستند و می توانند مشاور شما در خرید اینترنتی روان کننده بتن باشند تا بتوانید متناسب با بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید، بهترین روان کننده بتن را خریداری نمایید.

جهت ارتباط با کارشناسان مجموعه تولیدی انواع افزودنی های بتن یعنی شرکت بتن شیمی خاتم می توانید از طریق راه های ارتباطی که در انتهای همین صفحه درج شده است، اقدام نمایید و مراحل خرید اینترنتی روان کننده بتن را تکمیل کنید.