خدمات شرکت نظافت ساختمان اکبری

کمی قبل از فرارسیدن نوروز اغلب مدیران ساختمان، اهالی مجتمع و یا صاحبان ویلا به فکر کفسابی، نماشویی و پیچ و رولپلاک کردن نما می‌افتند. مجموعه کفسابی اکبری با بیش از ۲۰ سال سابقه به خاطر خدمات باکیفیت و تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ای که در بردارد، می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن کفسابی، نماشویی، رولپلاک و پیچ کردن نما را برای شما عزیزان در تهران،کرج و تبریز اجرا کند. این شرکت با به‌روزترین دستگاه‌ها و ابزارآلات آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. برای آگاهی از قیمت‌ها و تعیین وقت می‌توانید به سایت کفسابی اکبری مراجعه کنید و با شماره‌های تماس اعلام‌شده در صفحه اصلی، اطلاعات لازم را دریافت کنید. در ادامه به بررسی جزئی‌تر خدمات این مجموعه کفسابی می‌پردازیم.

معرفی خدمات شرکت نظافت اکبری

شرکت نظافت اکبری به خاطر تجهیزات جدید، کارکنان مسئول و متعهد و سابقه بالا و درخشانی که دارد، به‌عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها در خدمات نظافت منزل، کف‌سابی، نماشویی و پیچ و رولپلاک کردن نما شناخته می‌شود و شما می‌توانید برای نوسازی و زیباسازی محیط‌های مختلف خانه و ویلای خود از خدمات این کارکنان مجرب کمک بگیرید تا قرن جدید را با حسی تازه از تمیزی شروع کنید. جالب است بدانید که تمامی خدمات ازجمله کفسابی، پیچ، رولپلاک نما و نماشویی در سه شهر تهران کرج و تبریز با بالاترین کیفیت ارائه می‌شوند.

خدمات کفسابی

با توجه به پیشرفت فنّاوری و گسترش استفاده از کف‌پوش‌های مختلف، استفاده از فرش برای بسیاری از قسمت‌های ساختمان کاهش پیداکرده است. زیبایی خاصی که کف‌پوش‌های جدید به محیط می‌بخشند، قابل وصف نیست. ولی پس از گذشت زمان ممکن است تمیزکاری ساده نتواند این کف‌پوش‌ها را به‌اندازه کافی پاکیزه نمایش دهد. برای پاک‌سازی کامل این محیط‌ها لازم است از تجهیزات مختلف و حرفه‌ای استفاده کنید.

 کفسابی می‌تواند برای ساب‌زنی و ساییدن کف و شستشوی جرم‌ها و زدودن آن‌ها بر روی انواع سنگ‌ها و سایر متریال به‌کاررفته در کف ساختمان مؤثر باشد. در کفسابی علاوه بر کاهش جرم‌ها می‌توان آلودگی‌های سختی که به‌وسیله آب شهری و شست‌وشوی عادی تمیز نمی‌شوند را به‌راحتی پاک کرد. در صورت عدم هم‌ترازی کف ساختمان می‌توان برای یکنواختی و زیبایی هر چه بیشتر، سنگ‌های ناهمتراز را با دستگاه‌های پیشرفته کفسابی کرد تا سطح کف به یکنواختی موردنظر برسد.

جالب است بدانید در برخی از انواع کف‌سابی، آسیب‌های جزئی ازجمله ترک خوردن و لب پر شدن سنگ‌ها، سرامیک و موزاییک‌ها نیز برطرف می‌شوند و اگر شما به دنبال خدمات کفسابی ماهرانه و ارزان‌قیمت هستید، باید بدانید که شرکت نظافت اکبری با رقابتی‌ترین قیمت‌ها به بازسازی و مرمت سطوح موردنظر شما می‌پردازد. خدمات کفسابی ارائه‌شده در این مجموعه برای تمامی سطوح ازجمله سنگ، پارکینگ، سطوح نانو، موزاییک، مرمر و حتی سطوح تراورتن در پله و راه‌پله مناسب است. درواقع هر نوع کف‌سابی که مدنظر شما باشد در کفسابی اکبری ارائه می‌شود. به‌طورکلی خدمات کفسابی ارائه‌شده در این مجموعه شامل:

  • سنگسابی
  • کفسابی پارکینگ
  • کفسابی بتن
  • کفسابی نانو
  • کفسابی موزاییک
  • کفسابی مرمر
  • کفسابی پله و راه‌پله
  • کفسابی تراورتن
  • کفسابی در تهران
  • کفسابی در تبریز

لینک کفسابی : https://kafsaby.com/flooring/

نکته: قیمت کف‌سابی به پارامترهایی مثل جنس کف، مساحت کفسابی، متریال و شوینده‌های موردنیاز و سختی پروژه بستگی دارد.

خدمات نماشویی ساختمان و شستشوی نما

همه ما می‌دانیم که نمای ساختمان یکی از مهم‌ترین اجزایی است که در زیبایی کلی خانه و ویلا تأثیرگذار است؛ زیرا این قسمت اولین بخش از ساختمان است که به چشم می‌آید و ذهنیت اول را در ذهن مخاطب می‌سازد. ازآنجاکه پس از مدتی متریال به‌کاررفته در نما دچار کثیفی می‌شود و یا به خاطر اسیدی بودن باران در شهرهایی مثل تهران، کرج و یا سایر شهرهای صنعتی آلوده و خوردگی رؤیت می‌گردد، لازم است تا پس از آلوده شدن این سطوح، شست و شوی نمای ساختمان به‌صورت حرفه‌ای انجام پذیرد، تا این لایه از آلودگی‌ها زدوده و متریال به‌کاررفته در نمای ساختمان دچار آسیب نشود.

 نماشویی معمولاً به‌وسیله داربست یا طناب انجام می‌پذیرد. این کار بسیار حرفه‌ای و پیشرفته است و شوینده‌های خاصی باید برای تمیزی و سطح نما مورد استفاده قرار گیرد. نکته جالب دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که می‌توان نماهای ترک‌خورده و آسیب‌دیده را تا حدی با نماشویی ترمیم کرد.

 نماشویی خانه‌های ویلایی با نماهای سنگی، شیشه‌ای و سایر متریال در مجموعه اکبری قابل انجام است. در طی فرآیند نماشویی فضای خارجی لکه‌ها، آلاینده‌ها، دوده‌ها و آلودگی‌های ثانویه پاک می‌گردد و توجه کنید که پس از شستشوی نما، قسمت‌های جلویی ورودی و تمامی محیط‌های سنگ شده و داخل محوطه خارجی خانه و ویلا نیز شست‌وشو می‌شوند. حتی اگر نمای ساختمان شما از شیشه، سنگ، چوب، فلز ضدزنگ و آلومینیوم نیز تهیه‌شده باشد، می‌توان با مواد شوینده خاص و ابزارآلاتی متفاوت  جلوه ساختمان شمارا به حالت اولیه بازگرداند.

به‌طورکلی خدمات نماشویی را می‌توان در دودسته نماشویی بدون داربست (طناب) و نماشویی با داربست دسته‌بندی کرد. پروژه خدمات نماشویی با استفاده از طناب با سرعت بالاتری انجام می‌شود. (بدون اتلاف هزینه و زمان) و خدمات نماشویی این مجموعه شامل:

  • نماشویی و نظافت نما
  • نماشویی در تهران
  • نماشویی در کرج
  • نماشویی در تبریز

لینک نماشویی : https://kafsaby.com/facade-wash/

نکته: قیمت نماشویی ساختمان با توجه به هدف شما، جنس نما، متراژ نما، میزان کثیفی و نوع داربست یا طناب زدن متفاوت است. هرچه متراژ بالاتر باشد، قیمت هر مترمربع نیز افزایش خواهد یافت.

پیچ و رولپلاک نما

مجموعه اکبری یکی از حرفه‌ای‌ترین مجریان خدمات پیچ و رولپلاک ساختمان است و این عملیات از ریزش نما جلوگیری می‌کند. پیچ و رولپلاک در این شرکت نظافتی با بهترین تکنسین‌ها انجام می‌پذیرد. توجه کنید که تمیزکار کردن در عملیات پیچ و رولپلاک کردن نما، نکته‌ای است که بسیار موردتوجه قرار گرفته است.

 این مجموعه با به‌کارگیری تعداد استاندارد پیچ و رولپلاک به شما این امکان را می‌دهد تا در مدت زمان کوتاهی نمای ساختمان  را ایمن کنید. توجه داشته باشید که این عملیات به‌صورت مستقیم با زیبایی نمای ظاهری ساختمان شما در ارتباط است. در سال‌های اخیر همه ما شاهد ساختمان‌هایی جذاب بوده‌ایم که با سنگ‌های مختلف، بارنگ‌ها و طرح‌های زیبا ساخته شده‌اند. محکم سازی این متریال برای جلوگیری از افتادگی و شکستگی آن‌ها انجام می‌شود و برای ساختمان‌هایی با نماهای چوبی، آجری، کامپوزیتی، سنگی و سایر متریال نما نیز قابل اجرا است. توجه کنید که قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به‌صورت مترمربعی و یا دانه‌ای محاسبه می‌شود و مجموعه اکبری از بهترین ابزارآلات و حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌ها کمک می‌گیرد تا پس از چند سال نمای ساختمان شما دچار ریزش نشود و خدمات این مجموعه در این حوزه شامل:

  • پیچ و رولپلاک نما در تهران
  • پیچ و رولپلاک نما در کرج
  • پیچ و رولپلاک نما در تبریز

https://kafsaby.com/rawlplug/

جمع‌بندی

فراموش نکنید که تمامی موارد ذکرشده می‌تواند در افزایش جذابیت نمای ظاهری و داخلی ساختمان شما تأثیرگذار باشند. کفسابی و نماشویی می‌تواند در بازسازی و مرمت کف ساختمان و ویلای شما با توجه به کف‌پوش و نمای به کار گرفته‌شده بسیار مؤثر واقع شود و تمامی خدماتی که در مجموعه اکبری ارائه می‌شوند، با رقابتی‌ترین قیمت‌ها، توسط بهترین دستگاه‌ها و ابزارآلات و حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌ها به مرحله اجرا در می‌آیند. تمامی خدمات این مجموعه در سه شهر تهران، کرج و تبریز اجرا می‌شود و برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت هر یک از خدمات، می‌توانید با شماره‌های ذکرشده در سایت کفسابی اکبری تماس حاصل نمایید تا ابهامات ذهنی خود در این حوزه رفع کنید.