تاسیس بهترین و اران ترین سایت فروش سنگ در ایران | ایران سنگ

ایران سنگ یکی از بزرگترین تولید کننده ها و عرضه کننده های اینترنتی انواع سنگ های ساختمانی در کشور می باشد که با هدف ارسال سنگ به تمامی شهرهای ایران عزیزمان با قیمت مناسب تاسیس گردیده است. کارخانه های متمرکز صنایع سنگ ایران تامین کننده محصولات سایت سنگ ایران هستند و هر آنچه از سنگ ساختمانی نیاز دارید را می توانید بنا به سفارش شما تولید و عرضه کنید. کارخانه های صنایع سنگ ایران و همچنین دفتر مرکزی سنگ ایران در اصفهان واقع شده است. ما اصفهان را مرکز سنگ ایران می‌دانیم و از آنجایی که انواع سنگ‌های ساختمانی مانند سنگ تراورتن، گرانیت،  سنگ مرمر و کاشی به صورت مرکزی و بزرگ در این منطقه فرآوری می‌شوند، قیمت‌های رقابتی و کیفیت بالا در این منطقه یافت می‌شود.
ما در ایران سنگ کیفیت و دوام هر نوع سنگ را در اولویت قرار می دهیم. اصطلاحا رضایت مشتری ممکن است به نظر عباراتی شعار گونه باشد، اما در ایران سنگ می توانید اهمیت رضایت و پرس و جوی مشتری را از اولین تماس که مشاوره خرید است تا آخرین تماس که تحویل تلقی می شود، به وضوح ببینید.
می دانیم که هر نوع سنگ ویژگی های متفاوت و البته قیمت های متفاوتی خواهد داشت. از این رو مصمم هستیم تا با توجه به شهر و اقلیم هر استان بهترین و بادوام ترین ها را برای انواع سنگ نما، کف و پله معرفی کنیم. پس از توصیه بهترین و مطمئن ترین سنگ ها، می توانیم ادعا کنیم که کمترین قیمت را نیز ارائه می دهیم. صنایع سنگ ایران با معادن مختلفی از جمله تراورتن، گرانیت و سنگ مرمر در استان اصفهان و مناطق اطراف آن قرارداد دارد و به همین دلیل به عنوان تولید کننده اصلی و مستقیم شناخته می شود. از طرفی ایران واسطه بین کارخانه و مشتری است، بنابراین به عنوان سازنده معرفی می شود. پس قیمتی که در سایت ایران سنگ داده شده با قیمت کالای سنگ معدن یکسان است، دوستان عزیز می توانید با استعلام قیمت به این موضوع پی ببرید.
نکته دیگری برای ما بسیار مهم است. ورود ایمن بار و همچنین تضمین کیفیت انواع سنگ ها در تمامی طبقات و طبقات. ما می خواهیم روی هر سنگی که به تمام شهرهای کشور ارسال می کنیم تا زمان اجرا با مصرف کننده تماس بگیریم تا مطمئن شویم کار به درستی و کامل انجام شده است. از طرفی از آنجایی که اعتبار برای ایران سنگ بسیار مهم است، می توانیم تمامی مرسولات را با گارانتی کارخانه و مجموعه تحویل مشتریان دهیم تا خریدی خوب و مطمئن داشته باشید.

مزایای خرید سنگ از ایران سنگ


– نمایش دقیق تمام اطلاعات مربوط به هر سنگ از جمله نام معدن، نوع و سایر اطلاعات مربوط به جواهر.
– ساخت و ارائه قیمت های مطمئن
– دوام و کیفیت سنگ خریداری شده را همانطور که قبل از خرید گفته شد تضمین می کند
– مشاوره رایگان در مورد نوع، کاربرد، کیفیت و قیمت سنگ
– پشتیبانی 24 ساعته از زمان مشاوره تا زمان تحویل
– امکان ارسال سنگ به تمامی شهرهای کشور
– خرید حضوری، امکان مشاهده مجموعه و سنگ های منتخب
– امکان خرید ترکیبی و ارسال محصولات طبق نمونه ارسالی (ارسال تصاویر سنگ یا نمونه خود سنگ)
– عقد قرارداد با گروه های دولتی و شبه دولتی
– توانایی تولید و توزیع سنگ به بسیاری از سفارشات داخلی و خارجی