افزایش درآمد شرکت های ساختمانی با اینترنت

آیا به عنوان مدیر یک شرکت ساختمانی یا معماری برای افزایش درآمد شرکت از طریق اینترنت برنامه ای طراحی کرده اید؟ آیا به اصول و شرایط رشد و کسب موفقیت در این فضا مسلط هستید و این اصول را در کارهای خود رعایت می کنید؟

با بررسی هایی که انجام شده، متاسفانه بسیاری از شرکت های ساختمانی یا معماری، یا کلا فضای آنلاین را نادیده گرفته اند و یا اگر در این فضا حضور دارند، عملکرد آنها بسیار ضعیف بوده و همین موضوع باعث شده که نتیجه مطلوبی را از حضور در فضای آنلاین کسب نکنند. اما آیا نرسیدن به نتیجه مطلوب، نشانه این است که فضای آنلاین برای کسب و کارهای عمرانی و معماری مناسب نیست؟ یا اینکه باید برای کسب نتیجه مطلوب در هر فضایی، قواعد آن را رعایت کنیم؟

البته موارد و نمونه های بسیاری هم وجود دارند که توانسته اند درآمد قابل توجهی را فقط از طریق فعالیت در اینترنت به دست می آورند، پس این امکان برای بقیه کسب و کارها نیز فراهم است و کافیست طبق اصول فضای مجازی عمل کنیم تا نتیجه مورد انتظارمان را کسب کنیم.

پایه کسب و کار اینترنتی خود را محکم کنید

همه ما می دانیم که طراحی سایت ساختمانی پایه و اساس آنلاین شدن برای شرکت های فعال در صنعت ساختمان به حساب می آید اما سایت های ساختمانی بسیاری را مشاهده می کنیم که معایب و مشکلات بسیاری دارند. البته این معایب فقط در نوع طراحی نیست بلکه بیشتر مشکلات در بخش ارائه اطلاعات کافی به مخاطبان سایت دیده می شود. در واقع سایت راه اندازی شده و اطلاعات اولیه در خصوص شرکت ساختمانی در آن گنجانده شده و پس از آن به حال خود رها شده است.

چنین سایت هایی فقط در حد یک کارت ویزیت آنلاین کارایی دارند و تا زمانی که آدرس آن را به مخاطبان و مشتریان ندهید، آنها از وجود سایت شما اطلاعی نخواهند داشت اما در صورتی که اطلاعات و مطالب مرتبط با فعالیت های شرکت را در سایت منتشر کنید و سایت خود را برای گوگل بهینه کنید، این امکان را خواهید داشت که مخاطبان بسیاری را از طریق گوگل جذب کنید و سپس آنها را به مشتریان شرکت خود تبدیل کنید.

تولید محتوای مرتبط و باکیفیت باعث تقویت سایت ساختمانی می شود و به این ترتیب می توانید پایه کسب و کار اینترنتی خود را تقویت کنید. اما برای تولید محتوای ساختمانی باکیفیت بالا باید نکاتی را رعایت کنید.

برای اینکه محتوا و مطالب سایت شما بازدهی بیشتری داشته باشند و در نتایج برتر گوگل دیده شوند باید این نکات را رعایت کنید:

  • هرگز محتوای کپی در سایت خود منتشر نکنید
  • برای تولید محتوای سایت استراتژی داشته باشید
  • از تصاویر باکیفیت در بین متن استفاده کنید
  • برای هر مطلب، کلمه کلیدی و اصلی را مشخص کنید
  • در هر مطلب به مطالب مرتبط لینک دهید
  • از ویدیو و صوت و اینفوگرافیک در جهت تقویت مطالب استفاده کنید
  • تا می توانید به مخاطبان خود اطلاعات مفید ارائه کنید
  • مطالب خود را در گوگل ایندکس کنید
  • بصورت منظم و حداقل دو بار در هفته یک مطلب جدید منتشر کنید
  • مطالب قدیمی را بروزرسانی کنید

با رعایت همین نکات می توانید سایت خود را به نتایج برتر گوگل برسانید و پس از آن شاهد جذب مخاطبان جدید از طریق گوگل خواهید بود. در صورتی که برای تولید محتوای سایتتان زمان کافی ندارید و یا قصد دارید که از متخصصین این زمینه برای استفاده کنید تا نتایج بهتری بگیرید، روی لینک زیر کلیک کنید و تولید محتوای سایت خود را به متخصصان ما بسپارید:

تولید محتوای ساختمانی

بیشتر دیده شوید تا درآمد بیشتری کسب کنید

با تولید محتوای هدفمند و مداوم، می توانید مخاطبین زیادی را از طریق گوگل به سایت خود هدایت کنید، اما برای اینکه در زمان کمتری به نتیجه دلخواه برسید، لازم است که تبلیغات اینترنتی را نیز در برنامه خود قرار دهید.

در واقع با اجرای تبلیغات در سایت های تخصصی ساختمانی و عمرانی می توانید مخاطبین این سایت ها را نیز جذب کنید. ضمن اینکه هرچقدر بیشتر دیده شوید و مخاطبان تبلیغات شما را در بخش های مختلف مشاهده کنند، بیشتر در ذهن آنها ماندگار خواهید شد و این موضوع باعث می شود که بیشتر به شما اعتماد کنند و همین افزایش اعتماد باعث افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد.

برای اینکه تبلیغات هدفمندتری داشته باشید و افرادی را جذب کنید که پتانسیل تبدیل شدن به مشتریان شما را دارند، بهتر است که در سایت های تخصصی صنعت ساختمان تبلیغ کنید، زیرا این سایت ها با فعالیت شما مرتبط هستند و مخاطبانشان به موضوعات مرتبط فعالیت شما علاقمند هستند و در همان حوزه فعالیت می کنند.

پس شما می توانید با تبلیغ در چند سایت صنعت ساختمان، محصولات و خدمات شرکت خودتان را به مخاطبین این سایت ها معرفی کنید و آنها را به مشتریان خودتان تبلیغ کنید.

تبلیغات محتوایی، بهترین نوع تبلیغات هستند

با توجه به اینکه افراد در تمام طول شبانه روز در معرض تبلیغات گوناگون قرار دارند، توجه آنها نسبت به تبلیغات مستقیم کم شده و حتی می توان گفت که تبلیغاتی که فقط قصد فروش داشته باشند، از طرف افراد نادیده گرفته می شوند. در چنین شرایطی بهترین روش برای جلب توجه مخاطبین و فروش به آنها، استفاده از بازاریابی محتوایی می باشد.

در بازاریابی محتوایی نکات آموزشی و کاربردی مرتبط با محصولات و خدمات خود را بیان می کنید و در مورد کارایی یا اهمیت استفاده از محصولات و خدمات خود نیز توضیحاتی را ارئه می کنید و همیشه باید به این موضوع توجه داشته باشید که تبلیغات محتوایی باید نیازی از مخاطب را برطرف کنند یا در مورد محصول و خدمات شما آگاهی لازم را به مخاطبین انتقال دهند. به عنوان مثال در تبلیغ محتوایی پنجره دوجداره، می توان به نحوه ساخت آن یا نحوه نصب آن اشاره کرد و یا اینکه مزایای استفاده از پنجره دوجداره را توضیح داد. در این صورت اطلاعات مفیدی را به مخاطب خود انتقال داده اید و می توانید در بخش هایی از محتوای خود نیز به تبلیغ محصول خود بپردازید.

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های تبلیغات محتوایی است که شما می توانید توضیحات کاملی را در خصوص محصولات و خدمات خود بنویسید و در کنار آن چند تصویر مرتبط نیز قرار دهید تا جذابیت آن را افزایش دهید و توجه مخاطب را بیشتر جلب کنید. البته در بعضی از سایت ها اجازه انتشار فیلم تبلیغاتی همراه با رپورتاژ به شما داده می شود که می توانید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید و یک فیلم تبلیغاتی جذاب در مورد محصول خود تولید کنید و آن را نیز همراه با رپورتاژ خود در سایت هدف منتشر کنید.

تعداد کمی از سایت ها اجازه انتشار ویدیو در کنار متن و تصویر را به شما می دهند و یکی از این سایت ها که می توانید در تبلیغ خود هم توضیحات متنی و هم تصاویر و هم فیلم تبلیغاتی را قرار دهید، سایت سازه برتر است که می توانید برای مشاهده توضیحات بیشتر و استفاده از این سایت، روی لینک زیر کلیک کنید:

تبلیغات صنعت ساختمان در سازه برتر

از شبکه های اجتماعی برای تقویت سایت کمک بگیرید

یکی دیگر از بخش هایی که به تقویت سایت شما کمک می کند و می توانید با استفاده از آنها، پایه کسب و کار اینترنتی خود را مستحکمتر کنید، شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، آپارات، یوتیوب، توییتر و فیسبوک هستند.

پیشنهاد می کنیم که در شبکه هایی که معرفی کردیم عضو شوید و حداقل هر یکی دو هفته یکبار، یک پست یا یک ویدیو در این شبکه های اجتماعی منتشر کنید و در آن سایت خود را معرفی کنید. البته در صورتی که فعالیت بیشتری داشته باشید، نتیجه بهتری هم کسب خواهید کرد ولی در صورتی که زمان کافی برای این کار ندارید، می توانید هر یکی دو هفته، یک پست در این شبکه ها منتشر کنید و همین کار برای برندسازی و تقویت سایت شما کافی خواهد بود.

ناگفته نماند که شاید برای اینستاگرام نیاز به فعالیت بیشتری داشته باشید ولی با این حال با همین مقدار فعالیتی که گفته شد، می توانید از سایر شبکه های اجتماعی نتیجه خوبی کسب کنید.

جمع بندی

شرکت های ساختمانی در صورت استفاده درست از اینترنت می توانند میزان درآمد خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهند و که این افزایش درآمد برای شرکت های ساختمانی با داشتن یک سایت قدرتمند و پرمحتوا همراه با تبلیغات و برندسازی حاصل خواهد شد.

طبیعتا بسیاری از شرکت های ساختمانی و معماری، در بخش افزایش درآمد از اینترنت به دریافت مشاوره از متخصصین این بخش نیاز دارند و در صورتی که شما هم برای هر کدام از خدمات طراحی سایت ساختمانی، تولید محتوای سایت ساختمانی و تبلیغات تخصصی ساختمان نیاز به مشاوره و همکاری دارید، می توانید از متخصصین سایت سازه برتر در این زمینه کمک بگیرید.

ما می توانیم علاوه بر مواردی که گفته شد، در بخش تدوین استراتژی تولید محتوای سایت به شما کمک کنیم و همچنین این می توانیم سایت شما را بهینه سازی و سئو کنیم تا در صفحه اول گوگل و در نتایج برتر جستجو دیده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سازه برتر به نشانی saze20.ir مراجعه کنید و یا از طریق واتساپ با شماره 09192682620 در ارتباط باشید.