افرامهر تولیدکننده درب ضد سرقت لوکس با قیمت رقابتی

درب‌ های ضد سرقت امروزه یکی از نیازمندی‌ های مهم ساختمان های حساس هستند که به‌ صورت کاملاً مهندسی‌ شده ساخته می‌ شوند. طراحی جذاب و ایده آل و همچنین فراهم آوردن ایمنی مناسب ما را ملزم به خرید این نوع درب‌ ها می‌ کند و هم‌ اکنون این درب‌ کاربردهای فراوانی در دکوراسیون خانه‌ ها و امنیت اتاق‌ ها ایفا می‌ کند. شرکت افرامهر یکی از شرکت‌ های معتبر ایرانی در تولید این نوع درب‌ است و باسابقه چندین سال ارائه خدمات در این زمینه، خود را به‌ عنوان یک برند محبوب در دل مردم جای کرده است. در این مطلب می‌ خواهیم شما را با خدمات و محصولات ایده آل این شرکت آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

درب ضد سرقت

شرکت افرامهر

شرکت افرامهر یک شرکت بزرگ داخلی در زمینهٔ تولید درب‌ های ضد سرقت و لوکس است که چندین سال سابقه فعالیت در این حوزه را دارد. این شرکت فعالیت خود را در سال 96 آغاز کرده است و توانسته است با خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. این شرکت با بهره‌ مندی از نیروهای انسانی متخصص و طبق آخرین فناوری‌ های ساخت درب‌های ضد سرقت فعالیت خود را در این زمینه گسترش داده است و هم‌ اکنون از سراسر ایران مشتریان فراوانی دارد. درب‌های ضد سرقت شرکت افرامهر از فناوری‌ های متنوعی برای دسترسی افراد به اتاق استفاده می‌کنند و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند. مواد اولیه ساخت درب‌ها تماماً اصیل بوده و دوام و کیفیت درب‌های تولیدشده کاملاً تضمین‌شده است.

درب ضد سرقت

یک درب ضد سرقت برای کمک به جلوگیری از ورود غیرمجاز از مزاحمان ساخته‌ شده است. همچنین این درها می‌ توانند سطح حفاظتی بسیار بالاتری نسبت به درب معمولی داشته باشند. درب‌ ضد سرقت معمولاً در دو نوع وجود دارند؛ یک نوع درب فولادی روباز است که ظاهری شبیه یک درب آهنی دارد. نوع دوم شبیه یک درب معمولی چوبی یا فایبرگلاس است، اما در واقع از فولاد با اتصالات جانبی محکم ساخته‌شده است. از درب‌های امنیتی یا ضد سرقت فقط در اتاق‌های حساس استفاده نمی‌شود و بسته به نوع کاربرد می‌توان آن‌ها را در جاهای مختلفی استفاده کرد.

محصولات تولیدی شرکت افرامهر

همان‌ طور که گفتیم شرکت تولیدی افرامهر در حوزه تولید درب‌ های ضد سرقت فعالیت خود را از سال ٩۶ آغاز کرده است، دسته محصولات این شرکت عبارتند از:

  • درب ضد سرقت روکش pvc
  • درب ضد سرقت روکش راش
  • درب ضد سرقت رویه فلز
  • درب ضد سرقت ضد خش
  • درب ضد سرقت لامینوکس

درب ضد سرقت روکش pvc شرکت افرامهر

درب ضد سرقت روکش pvc یکی از محصولاتی است که توسط شرکت افرامهر تولید می‌شود. همان‌طور که از نام آن پیداست روکش این درب پی وی سی بوده و از مقاومت ساخت بالایی برخوردار است. این محصول یک گزینه عالی از لحاظ اقتصادی است و درعین‌حال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. معمولاً این درب‌ها در ابعاد رویه PVC 120*105 سانتی‌متر و اندازه قسمت بازشوی 95 سانتی‌متر ساخته و آماده فروش می‌شوند.

درب ضد سرقت pvc

درب ضد سرقت روکش راش

درب ضد سرقت روکش راش نیز یکی از محصولات تولیدی شرکت افرامهر است که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. چوب راش یکی از مواد باکیفیتی است که در تولید درب و مخصوصاً درب‌های ضد سرقت از آن استفاده می‌شود. این درب‌ها از ورقه‌های 8 میل تشکیل می‌ شوند و روکش‌ ها روی اسکلت داخلی درب قرار می‌ گیرند. رنگ این نوع درب‌ها صورتی مایل به قهوه‌ ای است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. قیمت این نوع درب نسبت به درب‌ های پی وی سی به دلیل ظرافت و استحکام بیشتر کمی بالاتر است و شما در افرامهر می‌توانید آن‌ها را با قیمت کاملاً مناسب تهیه کنید.

درب ضد سرقت رویه فلز

یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت افرامهر که از کیفیت و استحکام نسبتاً بالایی برخوردار است، درب ضد سرقت رویه فلز است. این مدل درب ضد سرقت در مدل‌های گوناگونی تولید می‌شوند و بسیار باکیفیت و امن ساخته‌ شده‌اند. ابعاد چهارچوب آن‌ها حداکثر 110 در 210 سانتی‌متر بوده و عرض بازشوی آن‌ها بین 90 الی 92 است. این درب‌ها هم‌اکنون کاربردهای بسیار زیادی دارند و تقاضا برای آن‌ها بسیار زیاد است.

درب ضد سرقت ضد خش

درب با رویه ضد خش یا لمینت یکی از درب‌های ضد سرقت پرطرفدار است. این محصول نیز یکی از محصولات افرامهر است که به بازار عرضه می‌شود. این درب‌ها در عین اینکه از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند، جذابیت و زیبایی خاصی نیز دارند. رویه این درب‌ها از ام دی اف با یک رویه خارجی از جنس ملامینه است که خاصیت ضد خش به آن می‌دهد. این رویه ملامینه دارای مقاومت رطوبتی و حرارتی بالایی است و در ساخت درب‌های ضد سرقت از آن‌ها استفاده می‌شود.

درب ضد سرقت لامینوکس

لامینوکس جزء جدیدترین رویه‌های برای درب‌های ضد سرقت هستند و شرکت افرامهر در تولید درب‌ها از این مواد استفاده می‌کند. این رویه استقامت و مقاومت بالایی به درب‌ها می‌بخشد و هم شکل و استایل جذابی به درب‌ها می‌دهد. این نوع درب‌ها از نوع درب‌های لوکس هستند و قیمت آن‌ها نسبت به درب‌های دیگر بالاتر است و در رنگ و مدل‌های متنوع و جذابی یافت می‌ شوند. این نوع درب‌ های ضد سرقت در دو ابعاد 110 و 105 سانتیمتر در  ارتفاع 210 تولید می‌ شوند و هم‌ اکنون در تزئین دکوراسیون خانه‌ها نقش پررنگی را بازی می‌ کند.

درب ضد سرقت روکش راش

خرید درب ضد سرقت از فروشگاه افرامهر

همان‌طور که گفتیم شرکت تولیدی aframehr در تولید درب‌های ضد سرقت و باکیفیت یکه‌تاز است. برای خرید درب ضد سرقت افرامهر شما می‌توانید به صفحه اصلی فروشگاه افرامهر سربزنید و از انواع محصولات آن‌ها را در دسته‌هایی که نام بردیم دیدن کنید. قیمت مقطوع و کیفیت بالا از ویژگی‌های مهم محصولات این شرکت است. پشتیبانی قوی و 24 ساعته و همچنین ارسال فوری سفارشات از دیگر خدمات مهم فروشگاه افرامهر است. شما می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما در صفحه اصلی فروشگاه با مجموعه در ارتباط باشید و برای خرید درب‌های ضد سرقت از آن‌ها مشاوره نیز بگیرید.

آدرس مجموعه افرامهر: تهران- اسلامشهر- بعد از میدان قائم به سمت رباط کریم، سر حصارک، جنب نمایندگی ایران‌خودرو است و می‌توانید با رفتن به این آدرس محصولات را به‌صورت فیزیکی نیز بخرید. استحکام، زیبایی و ظرافت از ویژگی‌های بارز محصولات مجموعه افرا مهر است. اگر می‌خواهید برای خانه یا دفتر کار خود از درب‌های ضد سرقت استفاده کنید، حتماً در رابطه با خرید درب ضد سرقت از سایت افرامهر دیدن کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به ادرس اینترنتی https://aframehr.com مراجعه نمایید.