استخر شیشه ای دنیای معماری مدرن متحول کرده است

درباره استخر شیشه ای استودیو ممارت

یکی از پیچیده ترین قسمت های اجرا و نصب استخر شیشه ای ،قسمت محاسبات ، طراحی و تعیین ضخامت شیشه است.در ساخت استخر شیشه ای باید محاسبات مکانیک سیالات ،مقاومت مصالح و مقاومت بارهای استاتیک ناشی از فشار آب در نظر گرفته شود.

البته علاوه بر آن فشار ناشی از حرکت شناگر در استخر را نیز باید در نظر گرفت.

به همین دلیل ساخت استخر مدرن به مراتب پیچیده تر و سخت تر از اجرای نماهای شیشه ای دیگر است.

ما در استودیو ساختمانی ممارت با استفاده از کارشناسان متخصص و مجرب ، مشاوره و مجری استخر ششه ای/ استخر تفریحی و جکوزی در تمامی مراحل طراحی و اجرا ، به رویاهای شما جامه عمل می پوشیم.

درباره جنس شیشه استخر

شیشه مخصوص استخر باید دارای ضخامت خاصی باشد تا متناسب با مقاومت آن نیز افزایش یابد.

از شیشه نشکن و سکوریت می‌توان به‌عنوان شیشه مخصوص استخر نام برد که دارای مقاومت مکانیکی بالایی است از ایمنی و امنیت بالاتری نسبت به سایر شیشه‌های معمولی برخوردار می‌باشند. 
شیشه مورد استفاده برای استخر شیشه ای، شیشه سکوریت سوپر کلیر 8 میل می باشد. شیشه سکوریت استخر، مقاوم در برابر ضربه می باشد و تا حد مشخصی، در برابر ضربه مقاوم است. 

ما در استودیو ساخمانی ممارت از بهترین کارخانه های تولید شیشه در ایران همچون ایمنی شرق؛ونوس؛ایمنی خراسان و… بکار میگیریم

هزینه ساخت استخر شیشه ای در ویلا

 برای ساخت یک استخر، ابتدا نوع استخر بایستی انتخاب شود و پس از آن، مجموع هزینه های خرید تجهیزات و لوازم، به علاوه اجرت انجام هر یک از مراحل ساخت استخر، به عنوان هزینه نهایی در نظر گرفته می شود.

نکته دیگر در قیمت استخر شیشه ای و هزینه نهایی اجرای یک استخر، ابعاد استخر است. مسلماً استخری با ابعاد کوچک تر هزینه نهایی کمتری خواهد داشت و بالعکس. باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که سونا یا جکوزی نیز بخواهید، باید هزینه ی ساخت، موتور خانه و تجهیزات آن را نیز در نظر بگیرید.

ساخت جکوزی بتنی

این مدل جکوزی ها که جز مدل های تغییر یافته و معمولا جزئی از استخرهای شنا هستند.

این جکوزی ها نیاز به طراحی ، آرماتور بندی ، لوله کشی و بتن ریزی خواهند داشت

و حتما باید قسمت تاسیسات نظیر موتورخانه برای تصفیه و گرم کردن آب در نظر گرفته شود.

از نظر طراحی جکوزی های بتنی بسیار متنوع می باشند و هر شکل و طرحی را می توانید با استفاده از این سیستم پیاده کنید و این نمونه جز کامل ترین مدل های این ساختنی محسوب می شود.

ساخت جکوزی ممارت

ساخت استخر تفریحی در استودیو ساختمانی ممارت

رعایت ضوابط طراحی استخر تفریحی و خانگی، برای آپارتمان ها، برج ها و مجتمع های مسکونی یکی از فاکتور های بسیار تاثیرگذار در زمان فروش و میزان فروش است.

برای رعایت ضوابط مربوط به طراحی استخر خانگی باید مجموعه ای از ضوابط را رعایت کرد.

از جمله  ضوابط مقدماتی که بسیار حائز اهمیت هستند یکی گرفتن جواز از شهرداری و دیگری بستن قرار داد با یک پیمانکار با تجربه است.

محل احداث استخر، نوع استخر، ابعاد و شکل استخر، طراحی فضای اطراف استخر، رعایت ضوابط مربوط به ساخت استخر، ضوابط مربوط به ایمنی استخر از جمله مواردی هستند که بعد از انتخاب یک پیمانکار خوب اهمیت دارند.

ساخت استخر تفریحی مشهد

گروه مهندسین ممارت، قدمتی بالغ بر 15سال تجربه، هنر و تخصص را در دل خود جای داده است . اکنون با تکیه بر تجارب گذشته و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در جهت رضایتمندی هر چه بیشتر کارفرمایان، اقدام به ارائه و اجرای طرح های مدرن و منحصر به فرد در خصوص ساخت استخر، ساخت سونا و جکوزی، ساخت باغ و ویلا، پروژه های عمرانی، ، مطابق سلیقه ی شما عزیزان نموده است .

ما در بخش استخر در زمینه ساخت استخر تفریحی در مشهد، ساخت استخر عمومی در مشهد، ساخت استخر باغ در مشهد، ساخت استخر آب درمانی در مشهد، ساخت استخر روی پشت بام، ساخت استخر بی پایان، ساخت استخر بی نهایت، ساخت استخر شیشه ای در مشهد، فعال هستیم.

جهت مشاهده سایر پروژه میتوانید به سایت ممارت مراجعه نمایید و یا با شماره 09155133748 با کارشناس فروش مهندس خزیفی ارتباط برقرار کنید