ادغام مدرنیته و سنتی در طراحی پارتیشن شیشه ای وینتیج (نیویورکی)

مقدمه

در طراحی پارتیشن شیشه ای وینتیج هر یک از عناصر محیط به زیباترین شکل کنار هم قرار گرفته اند. این سبک طراحی علاوه بر تفکیک سازی محیط، موجب القای آرامش در محیط می شود. این روزها طراحی ساده و مینیمال نسبت به سایر سبک ها طرفداران بیشتری پیدا کرده است؛ چرا که همیشه سادگی، ظاهری شیک در محیط به وجود می آورد. در طراحی پارتیشن شیشه ای وینتیج می بینیم که طراحان تمایل به ایجاد سبک کلاسیک و قدیمی دارند. در واقع تولید کنندگان این نوع پارتیشن با بکارگیری خلاقیت و دقت بسیار پارتیشن هایی مقاوم با ظاهری خاص عرضه می کنند.

پارتیشن شیشه ای وینتج چیست ؟

پارتیشن شیشه ای وینتیج چیست ؟

دلیل طراحی پارتیشن شیشه ای در ادارات و منازل، جداسازی فضای باز برای بهره وری بهتر از محیط است. پارتیشن ها انواع مختلفی دارند، به طوری که هر یک از افراد بسته به نظر و سلیقه خود می توانند نوع دلخواه خود را در محیط پیاده سازی کنند. در سال های اخیر نمونه ای جدید و منحصر به فرد با عنوان پارتیشن شیشه ای وینتیج به بازار عرضه شد. این نوع پارتیشن، حال و هوای خاص و جدیدی در محیط ایجاد کرده و بسیار کاربردی است. در واقع انتظارات کارکنان اداره از بخش بندی محیط را برآورده می سازد. دلیل به وجود آمدن این نوع پارتیشن، نیاز مشتریان به پارتیشنی خاص با حس و حال قدیمی است. . اگر به دلیل عدم وجود اتاق های لازم و عدم وجود حریم خصوصی در فضای کار روند عملکرد کارکنان در ادارات با مشکل مواجه شده است، اجرای پارتیشن شیشه ای بهترین روش برای تفکیک سازی محیط است.

کاربرد نصب پارتیشن شیشه ای نیویرکی

کاربرد اصلی پارتیشن شیشه ای نیویورکی، تفکیک کردن محیط و استفاده بهینه  از محیط داخلی است. در واقع با اجرای پارتیشن در فضای گسترده، چندین بخش کوچکتر با حریم خصوصی برای افراد ایجاد می گردد. پارتیشن شیشه ای نسبت به سایر پارتیشن ها ظاهری جذاب تر داشته و فضای کلی محیط را نظم می بخشد. اما پارتیشن شیشه ای نیویورکی علاوه بر بخش بندی محیط دارای اجرایی متفاوت از سایر پارتیشن ها است. ظرافت کار در نصب این نوع پارتیشن اهمیت بسیاری دارد، به همین دلیل برای اجرای پارتیشن نیویورکی بهتر است به سراغ افراد ماهر و کاربلد بروید. متریال بکار رفته در پارتیشن ها روی کیفیت کلی کار بسیار تاثیرگذار است. پس برای نصب پارتیشن پیش از هر کاری نسبت به تولید کننده اطمینان کامل کسب کنید.

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای وینتج

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای وینتیج

در طراحی پارتیشن شیشه ای وینتیج، فضای گسترده به چندین فضای خصوصی تبدیل شده و سبک سنتی و مدرنیته با هم ادغام می شوند. سادگی در این سبک پارتیشن ها اهمیت بسیاری داشته و مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. بیشترین کاربرد پارتیشن شیشه ای وینتیج در محیط های اداری و سازمان ها است. ظاهر منحصر به فرد و شیک این نوع پارتیشن، امکان نصب آن را در منزل نیز فراهم آورده است. استایل پارتیشن وینتیج امروزه مورد تایید بسیاری از طراحان قرار گرفته و در مکان های گوناگون استفاده می شود. امروزه دسترسی به متریال با کیفیت آساده شده و طراحان به راحتی بهترین و با کیفیت ترین متریال ها را در تولید پارتیشن بکار می برند. انتخاب پارتیشن شیشه ای وینتیج یک انتخاب هوشمندانه برای محیط ادارات و منازل است.

طراحی پارتیشن شیشه ای وینتیج برای منزل

در طراحی پارتیشن شیشه ای وینتیج شاهد اجرای سبک مینیمال و ساده با حال و هوای قدیمی خواهیم بود. این سبک پارتیشن نه تنها در محیط های اداری، بلکه در منزل نیز بسیار زیبا جلوه می کند. وجود دیوارهای شیشه ای با ظاهری شیک و جذاب فضای کلی منزل را متحول می کند. در واقع اعضای منزل پس از اجرای پارتیشن شیشه ای منزل با داشتن یک اتاق بیشتر می توانند آرامش بیشتری را تجربه کنند. اگر به دلیل عدم وجود اتاق های لازم در منزل به دنبال دیوارچینی هستید، بهتر است با نصب پارتیشن شیشه ای با کمترین هزینه و دردسر یک اتاق زیبا و جذاب در منزل ایجاد کنید.

طراحی پارتیشن شیشه ای نیویورکی برای محیط های اداری

در اجرای پارتیشن شیشه ای نیویورکی بهتر است به یک سری نکات بیشتر توجه کنید تا تفکیک سازی محیط به بهترین شکل انجام شود. ظرافت یکی از مهمترین موارد در طراحی پارتیشن شیشه ای وینتیج است. بنابراین برای اجرای این سبک پارتیشن حتماً به مجموعه ای معتبر با افراد ماهر مراجعه کنید. چنانچه نصاب پارتیشن، تجربه ای کافی در این زمینه نداشته باشد، ممکن است کار را آنچنان که باید تمیز در نیاورد. بکارگیری خلاقیت و توجه به اصول نصب لازمه اجرای پارتیشن استاندارد و جذاب است. نوع پروفیل، نوع اتصالات و تمام متریال استفاده شده در پارتیشن در کیفیت کلی پارتیشن تاثیر مستقیم دارند. کیفیت پروفیل استفاده شده موجب افزایش استحکام پارتیشن خواهد شد. بنابراین نصاب باید علاوه بر توجه به نحوه نصب نسبت به استفاده از متریال ها هوشمندانه رفتار کند.

فضاسازی مدرن و سنتی با پارتیشن شیشه ای وینتج

فضاسازی مدرن و سنتی با پارتیشن شیشه ای وینتیج

پارتیشن اداری در سال های  اخیر مشکل تفکیک سازی فضای کار را برطرف نموده است. این سبک جداسازی محیط انواع مختلفی داشته که انتخاب نوع آن به متراژ محیط و نیاز محل کار بستگی دارد. پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از انواع پرکاربرد در جداسازی محیط های گوناگون است. این نوع پارتیشن نسبت به نوع دوجداره زیبایی ظاهری بیشتری دارد. اگر به فضای سنتی با حال و هوای قدیمی علاقه مندید، می توانید با ادغام سبک مدرنیته و سنتی فضای کاری را خاص و منحصر به فرد کنید. نصب پارتیشن شیشه ای کار ساده ای است اما اگر بکارگیری ظرافت در نصب فراموش شود، ممکن است اجرای پارتیشن شیشه ای با شکست روبرو شود.

نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای نیویورکی | پارتیشن ساز

در نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای نیویورکی به توزیع مناسب نور در محیط باید توجه شود. فرد نصب کننده پارتیشن باید به این نکته توجه داشته باشد که بدون نوردهی مناسب اجرای کلی پارتیشن استاندارد و قابل قبول نخواهد بود. اجرای پارتیشن باید به نحوی صورت گیرد که تابش نور در بخش های مختلف فضا یکسان صورت گیرد. عدم وجود نور در بخشی از محیط ممکن است کیفیت کلی کار را زیر سوال ببرد. نصب کننده پارتیشن شیشه ای با در نظر گرفتن تمام نکات قادر به ایجاد جدا کننده ای مفید و استاندارد خواهد بود.

کلام آخر

پارتیشن شیشه ای نیویورکی نمونه ای جدید و جذاب در اجرای پارتیشن شیشه ای است که با اعمال حال و هوای قدیمی، فضای محیط را دلنشین، جذاب و صمیمی می کند. در پارتیشن های جدید و مدرن سعی و تلاش نصاب در بکارگیری متریال کمتر بود اما اجرای پارتیشن نیویورکی کلاً با نصب سایر پارتیشن ها متفاوت است.

تولید کنندگان پارتیشن شیشه ای نیویورکی با هدف فاصله گیری از طراحی مدرن و ادغام سبک سنتی این نوع پارتیشن جدید را پدید آوردند. انتخاب شیشه مات یا رنگی در پارتیشن اداری به سلیقه و نظر صاحب کسب و کار بستگی دارد. همچنین می توانید از قاب های خلاقانه در نصب استفاده کنید. چنانچه به دنبال مجموعه ای معتبر و حرفه ای در زمینه نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای هستید، ما به شما مجموعه پارتیشن ساز با سال ها تجربه را معرفی می کنیم. این مجموعه با هدف اصلی جذب رضایت مشتریان از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها در اجرای پارتیشن استفاده می کند. بنابراین خیالتان از بابت کیفیت و زیبایی ظاهری پارتیشن راحت باشد.