اجاره انبار کالا و مسقف و اجاره سوله با کمترین قیمت در ستایش لجستیک

ستایش لجستیک با بیش از 70 سال سابقه در زمینه اجاره انبار مسقف و سوله می تواند بهترین و مورد اعتماد ترین گزینه باشد، برای دستیابی به این موهن مدیران این شرکت همیشه تصمیم گرفته اند، که برای برخورداری از بهترین امنیت بیشتر امکانات را برای افرادی که بار خود را به این مجموعه سپرده اند، فراهم نماید.  

بهینه سازی موجودی انبار دغدغه ی هر انباری است. مشاغل مایل به دستیابی به تعادل کامل بین کمبود سهام و اضافه فروشی هستند تا بتوانند میزان سود خود را بدون تأثیر منفی بر میزان رضایت مشتری به حداکثر برسانند.

در این مقاله، ما به اهمیت و مزایای مدیریت موجودی انبار و برخی تکنیک‌ها برای کمک به افزایش بهره وری خواهیم پرداخت.

اجاره انبار مسقف یا کالا، ضرورتها باید ها و نباید ها

از جمله دلایلی که مارا نیازمند اجاره انبار مسقف کالا می کند، این است که مقدار بار زیادی را خریداری کرده ایم که در حال حاضر فروش نمی رود، برای این مساله بهترین راه کار آن است که اقدام به یافتن انباری مطمئن نماییم که تمامی نیازهای مارا جهت انبار داری مرتفع نماید. این انبار بسیار مهم است که دارای بهترین ایمنی لازم جهت جلوگیری از سرعت، گم شدن بار، یا مقاومت در برابر باران و آفتاب داشته باشد، ما سعی خود را کرده ایم تا همیشه در ستایش لجستیک بهترین خدمات انبار داری را از آنجا که ما مالک انبارهای خود هستیم و همچنین قصد داریم تا در انبارهای خود بهترین شیوه مدیریت انبارداری را ارائه دهیم.

انبارهای عمومی اماکنی امن با تهویه و نورپردازی مناسب هستند که بر حسب مترمربع و متراژ مورد نیاز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. انبارهای عمومی دارایی‌ها و محصولات مشتریان را برای مدت زمان مشخصی به شکلی امن و به دور از هرگونه آسیب و سرقتی نگهداری می‌کنند و انواع مختلفی دارند. از جمله انواع انبارهای عمومی می‌توان به انبارهای سوله‌ای مسقف، انبارهای روباز، انبارهای عمومی بارانداز، انبارهای عمومی لیفتراک، نوار نقاله و باکس پالت و جک پالت اشاره کرد. متقاضیان می‌توانند برای اجاره انبار عمومی در تهران به شرکت لجستیک ستایش مراجعه نمایند و یا از وب سایت این شرکت درخواست خود را مبنی بر اجاره انبار وسایل منزل و یا موارد دیگر ثبت کنند.

اجاره ابنار مسقف

چرا مدیریت موجودی انبار مهم است؟

مدیریت موجودی انبار به شما امکان می‌دهد با استفاده از کارآمدترین روش موجودی، بهره وری را به حداکثر برسانید، هزینه‌های کمتری داشته و دقت را افزایش دهید. وقتی موجودی کالا به درستی مدیریت نشود، می‌تواند منجر به موارد زیر شود: کمبود در انبار، ذخیره بیش از حد، سرقت و … یک سیستم موجودی انبار مدیریت شده، می‌تواند به جلوگیری از این مشکلات و مزایای آن کمک کند، که در زیر لیست کردیم.

مزایای مدیریت موجودی


1.افزایش فروش
مدیریت موجودی صحیح می‌تواند با ارائه اطلاعات دقیق، فروش را افزایش دهد. به عنوان مثال، اگر موجودی ثبت شده کمتر از سهام واقعی باشد، سیستم یک سفارش را کاهش می‌دهد، که منجر به از دست دادن فروش می‌شود. برعکس، اگر موجودی ثبت شده بیش از سهام واقعی باشد، سیستم سفارش را می‌پذیرد حتی اگر سهام  کافی نباشد. بنابراین، داشتن موجودی دقیق و منطبق با سوابق شما این امکان می‌دهد سفارش‌ها را به درستی جابجا کنید و فروش را افزایش دهید.

2.زمان کوتاه تر
انبارها می‌توانند با استفاده از استراتژی‌های مختلف مدیریت موجودی کالا، مانند تلفیق برنامه‌های مناسب برای سفارش مجدد و پیش بینی فروش، مدت زمان انجام سفارش را کاهش دهند.

3.بهبود شفافیت اطلاعات
مدیریت خوب موجودی کالا به شما کمک می‌کند تا در کل زنجیره تأمین خود به چشم بیایید. به شما کمک می‌کند تا از زمان دریافت، برداشت، بسته بندی، حمل و نقل و غیره محصولات مطلع شوید. علاوه بر این، شما را قادر می‌سازد تا به طور دقیق میزان انبار خود را تعیین کنید.

4.افزایش وفاداری مشتری
اعمال شیوه‌های مدیریت موجودی کالا می‌تواند با انجام دقیق و کارآمد سفارشات مشتری، وفاداری وی را افزایش دهد. این شیوه می‌تواند منجر به رضایت بیشتر مشتری و فروش مکرر شود.

5.کاهش فروش سهام
منظور از مدیریت موجودی، یافتن تعادل بین کم فروشی و اضافه فروشی است. اگر سهام شما خیلی کم باشد، ممکن است سهام خروجی را تجربه کنید. با اجرای تکنیک‌های مدیریت موجودی کالا مانند ردیابی سطح پایین موجودی کالا از طریق حسابرسی‌های منظم و تنظیم مجدد، می‌توان از این امر جلوگیری کرد. علاوه بر این، استفاده از تجزیه و تحلیل‌های پیش بینی شده می‌تواند شما را برای تخمین بهترین میزان بازپرداخت براساس ماه‌های گذشته آماده کند.

اجاره سوله در کهریزک برای کالاهای وارداتی

برای اجاره سوله در کهریزک می توانید از این آدرس (https://setlog.io/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%84%d9%87-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/)از شرکت انبار داری ستایش لجستیک کهریزک قرار دارد بهره بگیرد و با استفاده از دیتای این شرکت بهترین خدمات را دریافت نمایید، این شرکت با ارائه بهترین خدماتی که در زمینه سوله است می تواند راه گشای بسیاری از مشکلاتی باشد که وارد کننده های عمده با آن روبرو هستند، برای جلوگیری از انواع مشکلاتی که این انبارها می توانند با آن مواجه شوند می توانید با مراجعه به انبار این محصول با برخوداری از حداکثر کیفیت ارائه شده در این انبارها را ملاحظه فرمایید. ما سعی کرده ایم تا با معرفی این شرکت که بهترین ارائه دهنده خدمات است راه گشای بسیاری از مشکلات که شما با آن مواجه هستید بگردیم.

اجاره و رهن سوله در تهران توسط ستایش لجستیک سبب می‌شود تا با اطمینان کامل فرایند اجاره و دریافت خدمات مشتریان انجام پذیرد. دیگر مزیت این شرکت این است که انبارهای عمومی ستایش از امنیت بالایی برخوردار هستند. نزدیک به شهر کهریزک هستند، و ملک با دیوار بلند و سیم خاردار کاملا محصور می‌باشد و دوربین کل فضای محوطه سوله و محوطه را پوشش می‌دهد.
شرکت ستایش لجستیک با سالها سابقه در این زمینه توانایی ارائه خدمات انبار عمومی را به تمامی متقاضیان دارد. از دیگر نکات مثبت انبارهای عمومی ‌ستایش لجستیک این است که می‌توانید بدون سرمایه‌گذاری، سریع وارد بازارهای جدید شوید.
همچنین می‌توانید از خدمات تجمیع و ارسال بار به خرده بار استفاده کنید. این خدمات از طریق حمل و نقل فارس به بیش از ۷۰ نقطه در ایران ارائه می‌شود.

جهت استفاده از خدمات انبار عمومی، اجاره انبار در تهران، اجاره انبار در کهریزک و اجاره انبار در شورآباد با ما تماس بگیرید.

روشهای مدیریت موجودی انبار برای کمک به افزایش بهره وری

1.تحلیل ABC
تجزیه و تحلیل ABC یک تکنیک طبقه بندی موجودی است که در مدیریت انبار استفاده می‌شود. این روش مشابه اصل پارتو است که بیان می‌کند 80٪ از موجودی مصرفی شما از 20٪ محصولات شما تأمین می‌شود. این روش شامل طبقه بندی موجودی کالا به سه دسته است:

        گروه A: اقلام پرفروش که 80٪ درآمد یا 20٪ از کل موجودی را به خود اختصاص می‌دهند.

        گروه B: اقلام بین کلاس که 15٪ از درآمد یا 30٪ از کل موجودی را تشکیل می‌دهند.

        گروه C: اقلام کم مصرف که 5٪ از درآمد یا 50٪ از کل موجودی را تشکیل می‌دهند.

مزایای رویکرد  ABC

هنگامی‌که سهام بر اساس تقاضا دسته بندی شد، می‌توانید زمان مناسب را اختصاص دهید و کنترل بهتری بر موارد مهم داشته باشید.

*دسته بندی موارد هنگام استفاده از تحلیل ABC به شما کمک می‌کند تا پیش بینی موثرتری داشته باشید.
*قیمت گذاری استراتژیک را می‌توان برای محصولات بر اساس تقاضا در بازار تعیین کرد.

معایب رویکرد ABC

*سیستم ABC با سیستم‌های هزینه یابی سنتی درگیر می‌شود زیرا الزامات اصول پذیرفته شده حسابداری (GAAP) را برآورده نمی‌کند.
*دسته بندی موجودی کالا بر اساس فروش آن می‌تواند منجر به از دست رفتن روندهایی شود که تازه شروع شده اند.
*سیستم تجزیه و تحلیل ABC به منابع بیشتری نسبت به تکنیک‌های سنتی هزینه یابی نیاز دارد، زیرا فرایند ثابت جمع آوری و اندازه گیری داده مورد نیاز است.

2.به موقع
سیستم موجودی JIT یک تکنیک موجودی انبار است که در آن اقلام درست قبل از نیاز، تولید یا تهیه می‌شوند.. انبارها از این روش برای افزایش کارایی و کاهش هزینه‌های نگهداری موجودی کالا و کاهش هدر رفت استفاده می‌کنند . JITمی‌تواند برای مشاغل سریع که مجهز به کنترل چرخه‌های تولید کوتاه هستند استفاده شود.

مزایای JIT     

*به دلیل چرخش سریعتر موجودی کالا، انبارها به فضای ذخیره سازی کمتری نیاز دارند.
*JIT برای شرکت‌های کوچک مناسب است زیرا به سرمایه گذاری کمتری برای سهام نیاز دارد و می‌تواند به آنها کمک کند جریان نقدی سالم را حفظ کنند.

*تهیه سطح پایین موجودی کالا از منسوخ شدن کالاها جلوگیری می‌کند. این شیوه کمک می‌کند تا شرکت‌ها در هزینه‌های موجودی صرفه جویی کنند.

معایب JIT

*JIT به جریان مداوم کالا در فواصل زمانی مشخص متکی است.
*JITبه تأمین کنندگان بسیار وابسته است، به این معنی که اگر آنها به موقع تحویل ندهند، می‌تواند روندهای بعدی را تحت تأثیر قرار دهد.

*از آنجا که حداقل سطح سهام حفظ شده است، سیستم JIT فضای خطای کمی‌دارد.

3.مقدار سفارش اقتصادی
مقدار سفارش اقتصادی تعداد ایده آل واحدهایی است که شرکت باید برای به حداقل رساندن هزینه‌های موجودی نگهداری کند. در صورت دستیابی به آن، یک انبار می‌تواند هزینه‌های موجودی کالا مانند نگهداری، کمبود و هزینه سفارش را کاهش دهد.

4.روش برنامه ریزی مورد نیاز مواد (MRP)
روش MRP یک مدل مدیریت موجودی است که پس از در نظر گرفتن پیش بینی فروش، مقادیر مواد اولیه و برنامه زمان بندی، تحویل را تخمین می‌زند. این روش برای شرکتهایی با تولید انبوه و خطوط مونتاژ طولانی بهترین عملکرد را دارد و پاسخ به موارد زیر ارائه خواهد کرد: چه چیزی لازم است؟ چه مقدار مورد نیاز است؟ و  چه زمانی مورد نیاز است؟ روش MRP شامل سه مرحله است: شمارش چرخه، شناسایی موارد برای سفارش و سپس برنامه ریزی برای خرید.

مزایای برنامه ریزی مورد نیاز مواد

به دلیل سفارش عمده، هزینه تولید هر واحد کاهش می‌یابد.

هنگام استفاده از روش MRP، میزان سرمایه موجودی کالا به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.
MRP ردیابی و پیش بینی را افزایش می‌دهد زیرا داده‌های دقیق روند مشتری و تامین کنندگان به طور گسترده در دسترس است.

معایب برنامه ریزی مورد نیاز مواد

زمان و هزینه اجرای سیستم MRP به طور کلی بسیار طولانی است.
خروجی دقیق فقط در صورت دریافت ورودی بدون خطا فراهم می‌شود.
مشکلات تحویل و کمبود مواد را در نظر نمی‌گیرد، که آن را یک خطر بالقوه برای کاهش سرعت تولید می‌کند.
 

5.Drop-Shipping

Drop-Shipping  یک مدل مدیریت موجودی است که به یک انبار اجازه می‌دهد محصولاتی را که متعلق به خود نیستند و سهام آن را ندارند، بفروشد و ارسال کند. این روش بیشتر برای حفظ بودجه خود توسط شرکت‌های تجارت الکترونیکی استفاده می‌شود. روند کار با دریافت سفارش و ارسال آن به تأمین کننده آغاز می‌شود و سپس تأمین کننده سفارش شما را انجام می‌دهد.

مزایای Drop-Shipping

هزینه راه اندازی کم است، زیرا هیچ سرمایه گذاری در سهام وجود ندارد.
از آنجا که سرمایه در موجودی کالا مسدود نشده است، فروش اقلام طولانی را آسان می‌کند.


معایب Drop-Shipping

انبار به غیر از قیمت شما و محصولات ارائه شده، هیچ چیز را کنترل نمی‌کند.
این روش سود را تضمین نمی‌کند زیرا بسیاری از هزینه‌های متغیر درگیر است.
بسیاری از انبارها با مشکلات کنترل کیفیت و تحقق سفارشات در خدمات مشتری روبرو شده اند.


نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی در خصوص شرکت ستایش لجستیک که در خدمات اجاره انبار کالا و اجاره سوله دارای رتبه یک از هر نظر می باشد ارائه دهیم این شرکت با بیش از 70 سال تجربه در زمینه انبارداری به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده این خدمات است ما همیشه سعی خود را کرده ایم تا این شرکت بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد، این شرکت با مالک بودن انبار خود و داشتن سگ های نگهبان قوی به عنوان بهترین انبار ارائه دهنده این خدمات می باشد، شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت ستایش لجستیک که اینجا ذکر می شود. (setlog.io) از اطلاعات بهره مند شوید.

انبارداری و مدیریت فضای انبارش به عنوان یکی از فعالیت‌های مهم لجستیکی از اهمیت شایانی برخوردار است. ستایش لجستیک با تجربه طولانی در حوزه خدمات لجستیک، انبارداری و حمل و نقل توانمندی و تخصص لازم جهت ارائه خدمات در زمینه‌های زیر را دارا می‌باشد:

اطلاعات تماس با ستایش لجستیک

آدرس: تهران، کهریزک، جاده قدیم قم، نرسیده به سه راه سالمندان، جنب کوچه انبار مخابرات، پلاک ۱۱۶

شماره‌های تماس: ۵۶۵۲۳۵۵۹ – ۰۲۱ و ۵۶۵۲۲۹۹۶ – ۰۲۱

شماره همراه: ۰۹۹۲۹۲۷۳۲۴۶

ایمیل: info@setlog.io

شبکه‌های اجتماعی 
@setayesh_logistics