آموزش نصب درب ضد سرقت با بتن

آموزش نصب درب ضد سرقت با بتن

آیا می‌دانید نصب کامل درب ضد سرقت با بتن چگونه است و یا نصب این درب‌ها در دیوارهای پارتیشنی به چه صورت است؟ از مزایا و ایرادات این نوع درب‌ها چه اطلاعاتی در دست دارید؟ همان‌طور که می‌دانید ایجاد امنیت بیشتر برای موقعیت‌های مختلف مانند ادارات، آپارتمان‌ها و… مستلزم در نظر گرفتن یک درب مناسب است که در اکثر موارد توصیه به نصب درب ضد سرقت می‌شود. این نوع درب‌ها دارای امنیت بسزایی هستند و بکارگیری از آن‌ها درصد قابل توجهی از نگرانی‌ها را کاهش می‌دهد. اما موضوع مهمی که در این مقاله قصد داریم درباره‌ی آن صحبت کنیم، مربوط به آموزش نصب کردن این درب است چرا که به‌ طور کلی نحوه‌ی نصب درب ضد سرقت دارای پیچیدگی‌هایی‌ست که ممکن است به طور کامل با آنها آشنا نباشید.

راهنمای نصب کامل درب ضد سرقت با بتن

برای اینکه این نوع درب‌ها بدون هیچ گونه ایرادی نصب شوند، باید به انجام دو مرحله پرداخت که در ادامه سعی می‌کنیم به طور مختصر و مفید آنها را شرح دهیم:

·       در نظر گرفتن چهارچوب

پر واضح است که برای نصب درب ضد سرقت با بتن، در ابتدا باید به ساخت چهارچوب درب اقدام کرد. به طور کلی برای این منظور نیاز به پروفیل‌های 4*10 یا 4*8 است. گفتنی است که چهارچوب در نظر گرفته شده باید به خوبی اتصال درب به دیوار را محکم کرده و در عین حال اندازه فریم انتظار از اندازه ابعاد درب بزرگ‌تر باشد. ضمناً توجه داشته باشید که چهارچوب را باید قبل از سفید کاری نصب کرده باشید. در کنار این مورد عایق کاری ضد زنگ نیز باید به طور کامل انجام شده باشد.

·       نحوه نصب درب ضد سرقت به روش بتن‌ریزی

قبل از هر گونه اقدام، ابتدا درب را تست کنید و چندین بار قفل و شب‌بند آن را باز و بسته کرده تا مطمئن شوید که به درستی عمل می‌کند. پس از این کار، کافی است که درب را از بخش پشتی (قسمتی که باله ندارد) وارد چهارچوب کرده و سپس به تراز کردن آن اقدام کنید. پس از این کار درب را مجدداً چندین بار باز و بسته کنید تا به طور کامل از عملکرد آن مطمئن شوید. حال به خال جوش زدن سوراخ‌های بخش داخلی چهارچوب اقدام کرده و درب را به طور کامل نصب نمایید. پس از این کار درب را چند بار باز و بسته کرده و در صورتی که ایرادی مشاهده نشد، جوش دادن را کامل کنید.

·       نحوه نصب به روش بولت

برای نصب درب بر روی دیوارهایی که مقاومت مناسب دارند، می‌توانید از روش بولت بهره ببرید. در این صورت ابتدا تراز و شاقول بودن محل نصب را بررسی کنید. ضمناً مسطح بودن محل مورد نظر نیز دارای اهمیت است که باید از آن مطمئن شوید. پس از این موارد، درب را در محل مناسب به شکل ثابت نصب کنید و با استفاده از دریل سوراخ‌هایی را در چهارچوب ایجاد کرده و سپس اقدام به بررسی دوباره تراز بودن چهارچوب کنید. در ادامه‌ی نصب درب ضد سرقت به وارد کردن رول بولت‌ها به سوراخ‌های ایجاد شده اقدام نموده و برای محکم کردن آنها نیز از آچارهای مخصوص استفاده کنید. در واقع این رول بولت‌ها باید به طور کامل در جای خود محکم شوند. حال باید درب را با استفاده از لولا به فریم انتظار نصب کنید. تعداد لولاها را 3 عدد یا بیشتر در نظر بگیرید.

نصاب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت در دیوارهای پارتیشنی

حال برای اینکه بتوانید این نوع درب‌ها را در دیوارهای پارتیشنی استفاده کنید به جهت نصب، باید موارد زیر را در نظر بگیرید. البته ناگفته نماند که ممکن است به راهنمایی یک متخصص نیز نیاز پیدا کنید:

  • در ابتدا بهتر است که ابعاد چهارچوب را اندازه کنید و سپس عملیات عایق را با استفاده از ضدزنگ به طور کامل انجام دهید.
  • اگر از اندازه‌های چهارچوب انتظار اطمینان دارید به اندازه‌گیری قطر فریم اقدام کنید.
  • سپس به نصب چهارچوب انتظار بپردازید. این کار باید به صورت تراز شده و البته شاقول باشد.
  • دقت کنید که نصب چهارچوب به شکلی انجام بگیرد تا سطح بالایی پاخور فریم با سطح کف پله کاملاً تراز و مماس باشد.
  • در نهایت بعد از آنکه بتن ریزی یا گچ‌ کاری به اتمام رسید، می‌توانید نصب درب ضد سرقت را کامل کنید.

ایرادات احتمالی برای درب‌های ضد سرقت

پس از نصب درب‌ ضد سرقت ممکن است بنا به دلایل و اتفاق‌های مختلف شاهد بوجود آمدن ایرادات احتمالی باشیم که طبیعتاً رفع آنها باید به دست افراد خبره انجام شود. حال ما در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که در صورت مشاهده‌ی هر کدام نیاز است که بلافاصله به رفع آن اقدام کنید:

  • کار نکردن قفل درب ضد سرقت.
  • مشکل در یراق آلات درب ضد سرقت.
  • شکسته شدن لولای درب ضد سرقت.
  • خارج شدن از رگلاژ و مشکل بسته شدن درب ضد سرقت.
  • کاهش عملکرد دستگیره درب ضد سرقت.
  • مشکل در توپی درب ضد سرقت.

بدیهی است که هر کدام از این مشکلات، نیاز به بررسی فوری توسط افراد باتجربه در این زمینه دارد.

مزایای نصب درب ضد سرقت

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر درب‌های ضد سرقت در موقعیت‌های مختلفی استفاده می‌شوند که از دلایل آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت عالی در برابر فشار خارجی.
  • مقاومت در برابر حرارت.
  • عایق گرما و سرما.
  • عایق صدا.
  • عمر طولانی و قابل استفاده برای مدت بلند.
  • امنیت فوق العاده عالی به نسبت دیگر درب‌ها

نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت با استفاده از خدمات تیم کاری هیراد

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه به خدمات مختلف برای درب ضد سرقت نیاز دارید، کافی است به مراکز معتبر مراجعه کنید که پیشنهاد ما برای این منظور استفاده از خدمات تیم کاری هیراد است. در واقع ممکن است به یک نصاب درب ضد سرقت احتیاج داشته باشید که در این صورت می‌توانید با مدیریت تیم تخصصی هیراد گفتگو کنید. ضمناً برای رفع مشکلات احتمالی انواع درب ضد سرقت نیز کافی است با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در آدرس اینترنتی https://www.hiradupvc.com با مشاوران و متخصصان این مجموعه در تماس باشید. گفتنی است که از ویژگی‌ها و مزیت‌های استفاده از تیم هیراد می‌توان به تخصص و تجربه‌ی بالای متخصصان این مجموعه اشاره کرد که در کنار آن شانس برخورداری از قیمت‌های مناسب را نیز خواهید داشت.