محبوب ترین طرح های کفپوش

محبوب ترین طرح های کفپوش

همه می دانیم که کفپوش ها در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف و متنوعی تولید می شوند. دلیل این تنوع، وجود سلیقه های متفاوت است و همچنین خواست افراد مختلف به داشتن فضایی خاص و منحصر به فرد. سلیقه تمام افراد قابل احترام است و این امر سبب شده تا تولید کنندگان انواع کفپوش، به ویژه کفپوش های خانگی و اداری این نکته مهم را همواره مد نظر داشته باشند و تلاش کنند تا با طراحی های به روز و ارائه محصولات زیبا مشتریان را به سمت محصولات خود جذب کنند. هر چند در زمینه کفپوش ورزشی، محصول و نوع جنس کفپوش ورزشی تنوع بالایی دارد اما عموما تلاش شده که رنگبندی کفپوش های ورزشی با رنگ های شاد و زنده انجام شود و در این محصولات کمتر شاهد طراحی بدیع و جدید هستیم اما در کاربری خانگی و اداری داستان متفاوت است. از محبوب ترین و پرفروش ترین طراحی های کفپوش خانگی و اداری می توان به کفپوش طرح پارکت و چوب و کفپوش طرح سنگ و بتن اشاره کرد که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم.

کفپوش طرح پارکت و چوب

استفاده از چوب و متریال هایی با طرح چوب در دکوراسیون داخلی همیشه محبوب بوده است. چوب حس خوب حضور در طبیعت را به فضای شما منتقل می کند و باعث ایجاد گرما و صمیمیت در فضا می شود. از این رو کفپوش طرح پارکت و چوب کفپوشی محبوب در فضای خانگی محسوب می شود. کفپوش طرح پارکت و چوب با تنوع بالا در بازار موجود است اما پیش از انتخاب مهم است که شما با برخی از انواع کفپوش از نظر متریال ساخت آشنا شوید:

  • کفپوش پارکت چوبی: این کفپوش تماما از چوب برش خورده ساخته شده است. طول عمر بسیار بالایی دارد مشروط بر این که در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. این کفپوش در برابر آب و رطوبت آسیب پذیر است و مهم است که تا حد امکان جلوی نفوذ آب به پارکت را بگیرید. همچنین ترمیم و جلا دادن این کفپوش می تواند زیبایی و دوام آن را بیشتر کند.
  • کفپوش پارکت لمینت: این کفپوش اگر چه صد در صد از چوب ساخته نشده است، اما در مواد سازنده آن چوب وجود دارد و به همین دلیل نیز مانند پارکت چوبی در برابر رطوبت آسیب پذیر است. نصب و نگهداری این کفپوش آسان است چرا که به صورت کلیک تایل ساخته می شود و با کلیک قطعات در یکدیگر چفت می شوند.
  • کفپوش پی وی سی: کفپوش پی وی سی که در دو نوع رول و تایل تولید می شود، تنها کفپوش طرح پارکت و چوبی است که در برابر اب مقاومت خوبی دارد چرا که در ساختار آن از چوب استفاده نشده است. این کفپوش اگر به صورت رول باشد آب را از خود عبور نمی دهد و تا سال ها می تواند زیبایی خود را بدون آسیب حفظ کند. مهم است که مراقب باشید موقع جا به جایی اجسام سنگین، آن را روی کفپوش پی وی سی نکشید تا خط و خشی روی سطح آن ایجاد نشود.

با این اوصاف، تعدادی از زیباترین و پرطرفدارترین کفپوش های طرح چوب و پارکت را به شما معرفی می کنیم:

  • کفپوش رول اکومه از جنس پی وی سی
  • کفپوش لوکس آدو
  • کفپوش تایل اف وی از جنس پی وی سی
  • کفپوش استریپ کلاسیک از جنس پی وی سی
  • کفپوش رول مدا از جنس پی وی سی

اگر به دنبال کفپوش طرح پارکت و چوب هستید با کفپوشان تماس بگیرید تا کاملترین کاتالوگ ها از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی را در اختیار شما بگذارد. همچنین می توانید در وبسایت کفپوشان قیمت های روز محصولات را ببینید و از میان نمونه های برتر، گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

کفپوش طرح سنگ و بتن

کفپوش طرح سنگ و بتن در بازار امروز، هر روز محبوب تر می شود و علاقمندان بیشتری پیدا می کند. واقعیت این است که کفپوش سنگ طبیعی کفپوش گرانی است و به علاوه نگهداری کفپوش های بتنی کار چندان ساده ای نیست و این یکی از دلایل محبوبیت کفپوش طرح سنگ و بتن است. استفاده از این طراحی های زیبا و خاص باعث می شود بتوانید به لطف این کفپوش ها، فضایی چشم نواز و منحصر به فرد خلق کنید که در کمتر جایی می توان مشابهش را یافت. همچنین کفپوش طرح سنگ و بتن خیلی دیر کثیفی و لکه را نشان می دهد و برای همین نگهداری آسان تری داری. این کفپوش نیز مانند کفپوش طرح پارکت و چوب در قالب های متفاوت و با استفاده از متریال های مختلف تولید می شود و در بازار به صورت رول و تایل عرضه می شوند. برخی از محبوب ترین کفپوش های طرح بتن و سنگ موجود در بازار ایران به شرح ذیل می باشند:

  • کفپوش وینیل گرانیت با طرح سنگ گرانیت
  • کفپوش وینیل مرمری با طرح سنگ مرمر
  • کفپوش هرمس با طرح بتن
  • کفپوش آدو با طرح بتن
  • کفپوش تایل کریستال با طرح تکه های سنگ
  • کفپوش پریموپرمیوم با طرح تکه های سنگ

فراموش نکنید فروشگاه اینترنتی کفپوشان مجموعه کاملی از کفپوش های طرح سنگ و بتن را در اختیار شما قرار می دهد. کافی است به وبسایت کفپوشان سر بزنید تا به این مجموعه کامل دسترسی داشته باشید و همچنین بتوانید ویژگی ها و کاربری های هر محصول را با جزئیات کامل مطالعه کنید. هدف ما آگاهی دادن در مورد انواع کفپوش به شماست تا بتوانید با اطلاعات کافی و درست بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین کارشناسان کفپوشان به طور نامحدود و کاملا رایگان به شما مشاوره خواهند داد تا در نهایت خریدی درست داشته باشید و تا سال های سال بتوانید از زیبایی و دوام کفپوش خود لذت ببرید.